SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Vind dat nooit zo'n goed argument, op het middenveld wordt hier ook voor gefloten en dat vindt iedereen terecht.quote:
Makkelijk maar wel terechtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel een erg makkelijk gegeven penalty hoor.
ik zie anders regelmatig dat shirtjes bijna uitgetrokken wordt, zonder dat er voor gefloten wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo'n goed argument, op het middenveld wordt hier ook voor gefloten en dat vindt iedereen terecht.
Daar zou dan ook vaker voor gefloten moeten worden, "te licht voor een strafschop" slaat gewoon nergens op. Een overtreding is een overtreding en waar op het veld dat plaats vindt maakt echt geen reet uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie anders regelmatig dat shirtjes bijna uitgetrokken wordt, zonder dat er voor gefloten wordt.
ik vind het dus te licht voor een overtredingquote:Op zondag 16 maart 2025 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar zou dan ook vaker voor gefloten moeten worden, "te licht voor een strafschop" slaat gewoon nergens op. Een overtreding is een overtreding en waar op het veld dat plaats vindt maakt echt geen reet uit.
Was ie altijd al. Is verder ook niet zo erg, maar dit was onnodig.quote:
Dan is het een ander verhaal, al ben ik dat ook niet met je eens. Iemand met 2 armen vasthouden is een overtreding, ook als je dat een halve seconde doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind het dus te licht voor een overtreding
Dan wil je bij elke corner dus een penalty.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal, al ben ik dat ook niet met je eens. Iemand met 2 armen vasthouden is een overtreding, ook als je dat een halve seconde doet.
bij iets van 70% van de duels tussen 2 spelers is er contact tussen de 2 spelers.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal, al ben ik dat ook niet met je eens. Iemand met 2 armen vasthouden is een overtreding, ook als je dat een halve seconde doet.
Mwa in het begin van de wedstrijd zat Hilgers vanaf rand 16 met twee armen om Ueda heen waardoor hij uiteindelijk niet kon scoren. Is dat dan geen penalty?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het van 1 kant komt wel, maar bij een corner komt het meestal van beide kanten dus wel een iets ander verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan wil je bij elke corner dus een penalty.
Contact is ook niet erg, iemand omarmen wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
bij iets van 70% van de duels tussen 2 spelers is er contact tussen de 2 spelers.
Was dat die situatie bij 0-0 met die voorzet die voorlangs vloog? In mijn herinnering was dat duwen en trekken van beide kanten dus al een stuk minder aan de hand.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa in het begin van de wedstrijd zat Hilgers vanaf rand 16 met twee armen om Ueda heen waardoor hij uiteindelijk niet kon scoren. Is dat dan geen penalty?
Kurk zit er al in.quote:
Het is nu net dat beetje te traag, dat maakt een heel verschil. Zeker na een paar knieblessures. Bij Botteghin was dat ook heel erg, die kon heel lang zijn gebrek aan snelheid nog compenseren totdat het echt te erg was, en toen was het ook echt klaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Was ie altijd al. Is verder ook niet zo erg, maar dit was onnodig.
Mijn eerste seizoenskaart was in het UEFA Cup-jaar en ik kan me niet herinneren dat het in al die jaren ooit veel beter is geweest.quote:
Zo hoort het ook, denk aan Frankrijk op het WK'98, alles keihard inspelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef snabbi het volgende:
wat me bij de passes overigens opvalt, is dat ze vooral harder zijn, dus je moet meer techniek hebben met aannemen maar ze worden niet zo vaak doorbroken
eens, maar helaas zie ik rechtmatig van die pisballetjes heen en weer gaanquote:Op zondag 16 maart 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, denk aan Frankrijk op het WK'98, alles keihard inspelen.
Geduld mien jong, ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, maar helaas zie ik rechtmatig van die pisballetjes heen en weer gaan
Feyenoord is zo dom om m niet te verkopen en jaar daarna belt alleen hoffenheimquote:Op zondag 16 maart 2025 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli mag nu wel even bellen.
Feyenoord breekt transferrecord na transferrecordquote:Op zondag 16 maart 2025 15:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord is zo dom om m niet te verkopen en jaar daarna belt alleen hoffenheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |