Het is nu net dat beetje te traag, dat maakt een heel verschil. Zeker na een paar knieblessures. Bij Botteghin was dat ook heel erg, die kon heel lang zijn gebrek aan snelheid nog compenseren totdat het echt te erg was, en toen was het ook echt klaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Was ie altijd al. Is verder ook niet zo erg, maar dit was onnodig.
Mijn eerste seizoenskaart was in het UEFA Cup-jaar en ik kan me niet herinneren dat het in al die jaren ooit veel beter is geweest.quote:
Zo hoort het ook, denk aan Frankrijk op het WK'98, alles keihard inspelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef snabbi het volgende:
wat me bij de passes overigens opvalt, is dat ze vooral harder zijn, dus je moet meer techniek hebben met aannemen maar ze worden niet zo vaak doorbroken
eens, maar helaas zie ik rechtmatig van die pisballetjes heen en weer gaanquote:Op zondag 16 maart 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, denk aan Frankrijk op het WK'98, alles keihard inspelen.
Geduld mien jong, ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, maar helaas zie ik rechtmatig van die pisballetjes heen en weer gaan
Feyenoord is zo dom om m niet te verkopen en jaar daarna belt alleen hoffenheimquote:Op zondag 16 maart 2025 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli mag nu wel even bellen.
Feyenoord breekt transferrecord na transferrecordquote:Op zondag 16 maart 2025 15:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord is zo dom om m niet te verkopen en jaar daarna belt alleen hoffenheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |