SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Vind dat nooit zo'n goed argument, op het middenveld wordt hier ook voor gefloten en dat vindt iedereen terecht.quote:
Makkelijk maar wel terechtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel een erg makkelijk gegeven penalty hoor.
ik zie anders regelmatig dat shirtjes bijna uitgetrokken wordt, zonder dat er voor gefloten wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo'n goed argument, op het middenveld wordt hier ook voor gefloten en dat vindt iedereen terecht.
Daar zou dan ook vaker voor gefloten moeten worden, "te licht voor een strafschop" slaat gewoon nergens op. Een overtreding is een overtreding en waar op het veld dat plaats vindt maakt echt geen reet uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie anders regelmatig dat shirtjes bijna uitgetrokken wordt, zonder dat er voor gefloten wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |