120 inch is alleen leuk als je heel ver van de TV af zit. Mensen denken vaak dat een hele grote TV leuk is maar ik heb hier bijv. een 50 inch en dat is voor mijn woonkamertje echt groot zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:51 schreef Origami94 het volgende:
Kom er dus net achter dat er gewoon users zijn die in het bezit zijn van een 120 inch tv![]()
Aangezien TS aftrapt. Ben in het bezit van een TV van Samsung die 30 inch is.
Mijn leefruimte is gebouwd om mijn slaapruimte, meer dan luxe en ruimte genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef Marsenal het volgende:
52 inch. Ik heb niks met grote tv's, dit vond ik echt groot zat, opgehangen in een aparte zithoek in de woonkamer, los van de rest van de leefruimte en andere zithoek. Ik snap dat niet iedereen die luxe en ruimte heeft, maar een woonkamer/zitruimte die om de tv heen is gebouwd vind ik altijd zo verdrietig ogen.
En je playstation dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb geen tv
Is voor het domme volk
0" dus
Oh ja, technisch gezien een tv al is het meer een monitor voor de ps5progodenconsolequote:
En die op je wc?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:51 schreef CoolGuy het volgende:
De TV in wélke ruimte?
Woonkamer: 77" oled
Slaapkamer: 65" oled
Slaapkamer dochtertje: 65" oled
Zolder: 40" maar dat is effectief gewoon een monitor waar ik TV op kan kijken.
Badkamer: weet ik niet zeker maar ik dacht 40"
Tuin: 50"
Dit is nice.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik gok iets van 40 inch ofzo, geen zin om het op te meten. Kijk verder sowieso weinig tv.
Verder geen andere tv's in huis, wel in vrijwel elke ruimt een 7 inch touchscreen schermpje gekoppeld aan een raspberry pi zodat de automatisering (thermostaat, verlichting, gordijnen etc) in elke ruimte ook op een scherm kan worden bediend buitenom de telefoon. Uiteraard zelf alle interfaces gemaakt
Hier ook 55 inch. Een afgeprijsde Samsung smart-TV uit 2018. Ik gebruik deze nog wel regelmatig, ook omdat ik er een Mac mini op heb aangeslotenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:38 schreef Harvest89 het volgende:
Sony 55 inch en is vooral decoratie. Kijk zelden nog tv/film/serie. Doe vrijwel alles op mijn MSI laptop.
How long is a piece of string?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:59 schreef TLC het volgende:
Mensen die quasi interessant gaan doen door te zeggen dat ze geen tv hebben 'oh kijk mij eens uniek zijn'
Dit inderdaad. Gevolg is dat ze in plaats van gezellig samen met het hele huishouden of een deel van het huishouden een filmpje te pakken of iets anders te kijken, meestal de hele tijd ieder individueel op hun eigen kleinere scherm zitten te staren. Doe mij dan maar een tv, een stuk socialer.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:59 schreef TLC het volgende:
Mensen die quasi interessant gaan doen door te zeggen dat ze geen tv hebben 'oh kijk mij eens uniek zijn'
Lees eens een boek!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:59 schreef TLC het volgende:
het hele huishouden kijkt hier sowieso altijd mee, ook als er geen tv zou zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 07:18 schreef Hanca het volgende:
55 inch in de woonkamer.
40 inch in de serre.
[..]
Dit inderdaad. Gevolg is dat ze in plaats van gezellig samen met het hele huishouden of een deel van het huishouden een filmpje te pakken of iets anders te kijken, meestal de hele tijd ieder individueel op hun eigen kleinere scherm zitten te staren. Doe mij dan maar een tv, een stuk socialer.
Verrek! De mijne ook!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |