Het ergste....quote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Helmut Marko vond het weer eens nodig om als typische horkerige boomer te reageren op Hadjar.
Terecht dat Laura Winter er aandacht aan besteedt.
Dit was zo ongeveer het ergste wat die jongen kon gebeuren, startend vanaf P5.
een klein detail hadjar is toch van plek 11 gestart? Yuki had de 5e startplek. vervelend voor hem maar zowel het horkerige gedrag van Doktor eenoog als overdreven in bescherming nemen is niet nodig. hij zal er wel uitkomen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Helmut Marko vond het weer eens nodig om als typische horkerige boomer te reageren op Hadjar.
Terecht dat Laura Winter er aandacht aan besteedt.
Dit was zo ongeveer het ergste wat die jongen kon gebeuren, startend vanaf P5.
Hij is van een heel andere generatie, hij kijkt ervan op dat een coureur zo ostentatief zwelgt in zijn emoties. Hij ervaart dat als genant, en ik van een paar generaties later ook. Van mij mag hij zijn helm ophouden hoor, met gebogen hoofd lopen, maar om er nou zo'n show van te maken.... Als je met andermans hele dure spullen mag spelen in gevaarlijke omstandigheden moet je ook al een grote jongen zijn als het misgaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat we met deze opmerking moeten.
Maar ik gok dat het erop neerkomt dat échte mannen geen vorm van emotie tonen behalve euforie bij een overwinning?
Mannen mogen geen emotie tonen, volgens bepaalde personen. Dan ben je een mietje ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar ik gok dat het erop neerkomt dat échte mannen geen vorm van emotie tonen behalve euforie bij een overwinning?
Helemaal mee eens. Max kan daar niet snel genoeg weg voor mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
een klein detail hadjar is toch van plek 11 gestart? Yuki had de 5e startplek. vervelend voor hem maar zowel het horkerige gedrag van Doktor eenoog als overdreven in bescherming nemen is niet nodig. hij zal er wel uitkomen.
on a site note die manier van conflicthantering die Red Bull gebruikt zorgt er uiteindelijk voor dat hun coureurs weglopen door de achterdeur. Hun wereldkampioenen hebben ze niet eens zelf opgeleid ze hebben ze allebei gekocht, de een van BMW de ander van Jos Verstappen.
ps: voordat iemand het vraagt, ik ben inderdaad geen fan van Red Bull ik heb het altijd een vervelend team gevonden, het is dat Max er nu voor rijdt
Ik weet serieus niet of het dàt is of een - wellicht achterhaald(?) - idee van hoe een professionele sporter (m/v) met tegenslagen hoort om te gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mannen mogen geen emotie tonen, volgens bepaalde personen. Dan ben je een mietje ofzo.
In dit geval kon de coureur niet verder rijden. Door een klein foutje was meteen de hele race voorbij. Dat hij daar emotioneel over is, is gewoon een puur menselijke reactie, waar niks mis mee is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of het dàt is of een - wellicht achterhaald(?) - idee van hoe een professionele sporter (m/v) met tegenslagen hoort om te gaan.
Ik bedoel, als zo'n turnmeisje van de balk pleurt, dan wordt eigenlijk ook verwacht dat ze gewoon opstaat, weer op die balk klimt en stoïcijns de oefening afmaakt, met een glimlach tot slot.
Als je van de balk valt, is je klassement ook verkeken, hoor. Het al dan niet verder kunnen gaan ligt alleen aan de specifieke regels van beide sporten. De situatie is m.i. wel redelijk vergelijkbaar en mijn punt was vooral dat het in mijn ogen niet perse een geval is van 'een man mag niet huilen'.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In dit geval kon de coureur niet verder rijden. Door een klein foutje was meteen de hele race voorbij. Dat hij daar emotioneel over is, is gewoon een puur menselijke reactie, waar niks mis mee is.
Ik zou het er wel mee eens zijn dat het vizier nu gericht moet zijn op China en Australië moet hij snel achter zich laten.
Dat vind ik ook. Je mag best heel blij zijn, of heel boos, of heel erg balen. Maar dat gejank en plein public, vreselijk. Vond dat altijd al zo genant bij Barrichello destijds.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mannen mogen geen emotie tonen, volgens bepaalde personen. Dan ben je een mietje ofzo.
Ik vind het juist mooi, het zegt juist wat over de persoon.
Dat iemand zijn oog verliest en dan alsnog zijn auto netjes langs de kant parkeert...(wat moet je ermee idd)
Ik zag het meer als een poging te verklaren dat Marko zich zo gedraagt vanwege permanente hersenschade, maar kennelijk had ik het mis.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat hij RPM kijkt en zag wat er allemaal met stroll gebeurde na het crashen achter de SC, dat zag hij nu over zichzelf gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is van een heel andere generatie, hij kijkt ervan op dat een coureur zo ostentatief zwelgt in zijn emoties. Hij ervaart dat als genant, en ik van een paar generaties later ook. Van mij mag hij zijn helm ophouden hoor, met gebogen hoofd lopen, maar om er nou zo'n show van te maken.... Als je met andermans hele dure spullen mag spelen in gevaarlijke omstandigheden moet je ook al een grote jongen zijn als het misgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |