abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2025 @ 15:27:35 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217073292
Net nog even de samenvatting bekeken, zo te zien was het wel een vermakelijke race. Voor Verstappen is het waarschijnlijk een opluchting dat ze, op dit moment althans, wel het tweede team zijn. Het jammere is echter wel dat het gaat naar voren bijzonder groot lijkt. McLaren heeft niet alleen de snelste wagen maar ook twee uitstekende coureurs zodat ze later in het seizoen ook tactisch nog wat kunnen. Nu kun je Lawson na één race nog niet afschrijven maar het ziet er niet naar uit dat hij voorin gaat meedoen, zeker niet als je kijkt wat een Antonelli in zijn debuut neerzet.

Heeft Piastri eigenlijk nog een tijdstraf gekregen voor het achteruit de baan weer oprijden? Dat kan toch nooit veilig zijn en lijkt me op z'n minst een tijdstraf waard.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217073847
Piastri had ook wel beetje mazzel dat die inhaalactie op Hamilton niet tot een partijtje kegelen leidde. Dat ging maar net goed. En dan op zo'n baan in de laatste ronde. Hamilton was zwaar pissed geweest gok ik zo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 16 maart 2025 @ 16:00:41 #53
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217073854
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Norris had hetzelfde moment maar kwam wel goed weg. Of het nou geluk was of skill durf ik niet te zeggen. Ja Piastri kwam misschien net een tikje te snel weer terug de baan op waardoor die in het gras werd gepiroueerd.
Onder de streep staat Norris nu 23 punten voor zijn enige concurrent in het WK, die vorig jaar al moeite genoeg had om Norris ook maar enigszins bij te benen..
Rini dankjewel.
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 16:05:21 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217073944
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef PzKpfw het volgende:

Heeft Piastri eigenlijk nog een tijdstraf gekregen voor het achteruit de baan weer oprijden? Dat kan toch nooit veilig zijn en lijkt me op z'n minst een tijdstraf waard.
Nope geen straf want dat mag gewoon. Strikt gezien reed hij ook niet achteruit de baan op maar op een stuk asfalt buiten de baan. Maar ook als die wel terug de baan op achteruit rijdt dan zou dat moeten mogen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 16:08:40 #55
pi_217074024
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Onder de streep staat Norris nu 23 punten voor zijn enige concurrent in het WK, die vorig jaar al moeite genoeg had om Norris ook maar enigszins bij te benen..
Enige concurrent is sterk verwoord. McLaren is nu zeker de beste maar of dat zo blijft is nog wel een beetje de vraag.

En inderdaad alhoewel de pace van Piastri niet verkeerd was vandaag heeft hij over het algemeen wel een kluif aan Lando. Daarom is het ook zeker bijzonder dat sommigen Oscar in het begin al meteen voorspelden als kampioen.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217074155
Maar Lando heeft ook een kluif aan Oscar, het is dat Piastri teruggefloten werd anders was ie redelijk makkelijk voor Norris gegaan die rondes dat hij in de DRS zat.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 16:23:21 #57
pi_217074215
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Droopie het volgende:
Maar Lando heeft ook een kluif aan Oscar, het is dat Piastri teruggefloten werd anders was ie redelijk makkelijk voor Norris gegaan die rondes dat hij in de DRS zat.
Tot een echt gevecht is t helaas niet gekomen dus moeilijk zeggen, maar sneller was die zeker wel.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2025 @ 16:26:25 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217074292
quote:
Ja vrees dat dit het hele seizoen wel zo gaat zijn, bij McLaren blazen ze heel hoog van de toren door te zeggen dat ze ze laten racen, maar puntje bij paaltje gaat het toch weer op teamorders uitdraaien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 16 maart 2025 @ 16:29:08 #59
466281 WismutVeilchen83
pi_217074333
quote:
Dat vraag ik me sterk af. Er werd überhaupt weinig ingehaald. Dat het zo’n ontzettend gave race was vind ik dan ook zwaar overdreven. Verstappen kon de McLarens niet bijhouden, Russell Verstappen niet, Tsunoda Russell niet, de Ferrari’s kwamen ook niemand voorbij. Ik vond het eigenlijk vooral heel saai tot de laatste 10 ronden. Ik vond het wel typerend wat Guido zei toen hij uitlegde waarom hij het een gave race vond: veel crashes, safety cars, regen.. Daar leid ik aaien niet van af of het een gave race is of niet. Want na die safety cars gebeurde meestal opnieuw niks.
Rini dankjewel.
pi_217074386
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me sterk af. Er werd überhaupt weinig ingehaald. Dat het zo’n ontzettend gave race was vind ik dan ook zwaar overdreven. Verstappen kon de McLarens niet bijhouden, Russell Verstappen niet, Tsunoda Russell niet, de Ferrari’s kwamen ook niemand voorbij. Ik vond het eigenlijk vooral heel saai tot de laatste 10 ronden. Ik vond het wel typerend wat Guido zei toen hij uitlegde waarom hij het een gave race vond: veel crashes, safety cars, regen.. Daar leid ik aaien niet van af of het een gave race is of niet. Want na die safety cars gebeurde meestal opnieuw niks.
We weten het niet. Maar hij kwam rap dichterbij en leek veel meer grip te hebben (stiekem uit team oogpunt met versleten banden een goede call).

Begin tot zeker de helft van de race was het idd een typische GP van Australie, best saai.

Dat het de eerste race was zal de beleving flink gekleurd hebben.
Hell To The Liars
  zondag 16 maart 2025 @ 16:37:57 #61
466281 WismutVeilchen83
pi_217074462
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
We weten het niet. Maar hij kwam rap dichterbij en leek veel meer grip te hebben (stiekem uit team oogpunt met versleten banden een goede call).

Begin tot zeker de helft van de race was het idd een typische GP van Australie, best saai.

Dat het de eerste race was zal de beleving flink gekleurd hebben.
En in de einduitslag zie je wel wat opzienbarende resultaten uiteraard. Dikke punten voor Williams, Antonelli op P4, Ferrari teruggezakt, veel punten voor Haas.. maar gevoelsmatig hebben we ook 10-15 rondjes SC gehad..
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 maart 2025 @ 16:38:55 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217074476
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
En in de einduitslag zie je wel wat opzienbarende resultaten uiteraard. Dikke punten voor Williams, Antonelli op P4, Ferrari teruggezakt, veel punten voor Haas.. maar gevoelsmatig hebben we ook 10-15 rondjes SC gehad..
Punten voor Haas? Heb ik wat gemist?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_217074503
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar hebben ze die punten verdiend door te racen of was het balletje balletje achterin het veld.

En wat mij ook opviel (eigenlijk Sky), dat er marshalls op de baan stonden tijdens de safetycar op een gladde baan en dat dat toch behoorlijk gevaarlijk was.
Kan mij niet aan de indruk ontrekken, mede door de cat 3 plensbui na de race, dat ze geen rode vlag wilde doen. Had wel gemoeten in mijn beleving.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 maart 2025 @ 17:01:15 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217074875
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maar hebben ze die punten verdiend door te racen of was het balletje balletje achterin het veld.

En wat mij ook opviel (eigenlijk Sky), dat er marshalls op de baan stonden tijdens de safetycar op een gladde baan en dat dat toch behoorlijk gevaarlijk was.
Kan mij niet aan de indruk ontrekken, mede door de cat 3 plensbui na de race, dat ze geen rode vlag wilde doen. Had wel gemoeten in mijn beleving.
Muah, ze grepen wel heel erg makkelijk naar de rode vlag de laatste jaren. Ben blij dat dat eindelijk ten einde is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217074907
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Muah, ze grepen wel heel erg makkelijk naar de rode vlag de laatste jaren. Ben blij dat dat eindelijk ten einde is.
Maar die rode vlag is er niet voor ons he.
Ik vind dit echt onacceptabel.

twitter
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 maart 2025 @ 17:04:46 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217074918
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

[ x ]
Dat mag je vinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217074919
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

[ x ]
Eens
pi_217075177
Maar ze rijden daar achter de safetycar dus is de snelheid er behoorlijk uit.
Wat wel aanvullend zou kunnen is om daar waar de marshals bezig zijn ook een zone in te stellen.
De snelheid laag in die zone voor auto's die uit de pit komen en naar het veld toe rijden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_217075590
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat wel aanvullend zou kunnen is om daar waar de marshals bezig zijn ook een zone in te stellen.
De snelheid laag in die zone voor auto's die uit de pit komen en naar het veld toe rijden.
Maar het was ook glad en glibberig.
Dan kan een coureur met 120km per uur ook een foutje maken he.

Rijdt de SC te hard, kan het een gevaar zijn als een f1 wagen spint (als er bv plotseling een bak water valt), rijd de SC te zacht en de auto's komen net uit de pits zijn die banden verre van optimaal.

Anyways, ze zullen het wel meenemen in de debriefing gok ik zo :)
Hell To The Liars
  zondag 16 maart 2025 @ 18:01:51 #70
466281 WismutVeilchen83
pi_217075689
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2025 16:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Punten voor Haas? Heb ik wat gemist?
Eeh, Sauber:D
Rini dankjewel.
pi_217075706
quote:
Achter de SC ging er ook behoorlijk wat mis anders..
pi_217075745
quote:
Dachten ze bij Bianchi ook
pi_217075786
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:06 schreef Adames het volgende:

[..]
Dachten ze bij Bianchi ook
Dat was onder dubbel geel, niet achter de safetycar.
pi_217075827
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat was onder dubbel geel, niet achter de safetycar.
Als je de pitstraat niet sluit dan gaan ze allemaal weer proberen het gat te dichten na een pitstop.
pi_217075873
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:14 schreef Nober het volgende:

[..]
Als je de pitstraat niet sluit dan gaan ze allemaal weer proberen het gat te dichten na een pitstop.
Daarom juist een zone waar ze desnoods op de pit limiter rijden langs de plek waar de marshals bezig zijn of gewoon even een rode vlag idd als het niet mogelijk blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')