SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoals nu ook, ze heeft wat krampjes maar jammert niet langdurig ofzo. Lekker laten gaan, kan zij ook haar lichaam leren kennen. Als het nodig is helpen we wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wordt er nog een wakker hier. Ff bakkie doen en aan de slag in de slaapkamer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Veel succes!quote:Op zondag 16 maart 2025 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
Wordt er nog een wakker hier. Ff bakkie doen en aan de slag in de slaapkamerHow can I make this topic about me?![]()
Dat vind ik ech zo nietszeggend spelquote:Op zondag 16 maart 2025 08:39 schreef Paul het volgende:
Ik heb mensen nodig voor optellen sneeeeeeeeeeel
SPL / Touwtrekken 2.0 #576 - Erg spannend
Ieder zijn ding maar niets voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik ech zo nietszeggend spel
Ieder zijn ding maar niets voor mijbeetje dts
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met krampjes haalde ik ze er altijd wel uitquote:Op zondag 16 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
Zoals nu ook, ze heeft wat krampjes maar jammert niet langdurig ofzo. Lekker laten gaan, kan zij ook haar lichaam leren kennen. Als het nodig is helpen we wel.
Ik gaf trouwens altijd ietsje venkelwater voor het voeden.
Zweerde ik bij. Tegenwoordig heb je er allemaal ander spul voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook venkeltheequote:Op zondag 16 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met krampjes haalde ik ze er altijd wel uit
Zweerde ik bij. Tegenwoordig heb je er allemaal ander spul voor
had ik altijd in de koelkast klaar staan
en johannesbroodpitmeel door de voedingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had gewoon venkelwater, kon je kant en klaar bij de aphotheek kopenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook venkelthee
had ik altijd in de koelkast klaar staan
en johannesbroodpitmeel door de voeding
Johannispitmeel door de borstvoeding ging niet had een luikjes in de tet zitten die ik even openkon klappen om dat er door te doen
quote:Op zondag 16 maart 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gewoon venkelwater, kon je kant en klaar bij de aphotheek kopen
Johannispitmeel door de borstvoeding ging niet had een luikjes in de tet zitten die ik even openkon klappen om dat er door te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als het enkel "eh" en "uh" is, lekker laten gaan. Wordt ze groot en sterk van. Vooral sterkquote:Op zondag 16 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met krampjes haalde ik ze er altijd wel uit
Zweerde ik bij. Tegenwoordig heb je er allemaal ander spul voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik had venkel theequote:Op zondag 16 maart 2025 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, wat is venkelwater en wat is het nu?
venkel is een kruid
of groente
tis maar net welk deel je wilt etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aah, en dat zorgt voor betere spijsvertering haal ik er uit?quote:Op zondag 16 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had venkel thee
venkel is een kruid
of groente
tis maar net welk deel je wilt etenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
helpt tegen krampjesquote:Op zondag 16 maart 2025 09:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah, en dat zorgt voor betere spijsvertering haal ik er uit?
verzachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ALs ze echt krampjes hebben gaat het er wel anders aan toe dan eh en uhquote:Op zondag 16 maart 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het enkel "eh" en "uh" is, lekker laten gaan. Wordt ze groot en sterk van. Vooral sterk
In die tijd werd er venkerwater geadviseerdquote:Op zondag 16 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had venkel thee
venkel is een kruid
of groente
tis maar net welk deel je wilt etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peoepen is hard werk jaquote:Op zondag 16 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze echt krampjes hebben gaat het er wel anders aan toe dan eh en uhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja de laatste maanden is het echt rustig in de ochtendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot @JustinK komt dan is het gebeurd met de rust
Neequote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja das af en toe helemaal niet leuk lezen nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is hij zo irritant geworden?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja en neequote:
ja hij is aanwezig
maar veel denken dat hij van BB moet winnen en zijn dan bij voorbaat al beledigd bij alles wat hij doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan je nagaan hoe het voor familieleden moet zijn hoe er over sommige wordt gesprokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 maart 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
ja hij is aanwezig
maar veel denken dat hij van BB moet winnen en zijn dan bij voorbaat al beledigd bij alles wat hij doet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij kan heel irritant zijn, maar ik kan ook om hem lachen, net zoals bij de anderenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een mens dusquote:Op zondag 16 maart 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan heel irritant zijn, maar ik kan ook om hem lachen, net zoals bij de anderen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet een limiet zitten aan hoe vaak je kunt winnen per 12 maandenquote:Op zondag 16 maart 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
ja hij is aanwezig
maar veel denken dat hij van BB moet winnen en zijn dan bij voorbaat al beledigd bij alles wat hij doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BB win je maar 1 x hequote:Op zondag 16 maart 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet een limiet zitten aan hoe vaak je kunt winnen per 12 maandenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
He?quote:Op zondag 16 maart 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet een limiet zitten aan hoe vaak je kunt winnen per 12 maanden
Ach ja. Niemand kan 24/7 leuk zijn.quote:
De loterij bij voorkeurquote:Op zondag 16 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
ik zou wel elke maand willen winnen
(niet BB)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zoals iedereen daar. Het is maar net hoe je naar het spel kijktquote:
Maar er zijn veel fans maar ook veel tegenstanders voor hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe aan geen loterij meequote:
dus dat wordt wel moeilijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het duurt maar zo'n 13 wekenquote:Op zondag 16 maart 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet een limiet zitten aan hoe vaak je kunt winnen per 12 maandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:
lang zatquote:
ze kunnen beter aan bondgenoten mee doen
win je meer
en vaker kansThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanavond doen er een paar uit Warnsveld mee met die linds lotterij show, weet niet eens meeer hoe die show eetquote:Op zondag 16 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
ik zou wel elke maand willen winnen
(niet BB)
Ik ontwijk linda als presentatriceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
miljoenen jacht?quote:Op zondag 16 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond doen er een paar uit Warnsveld mee met die linds lotterij show, weet niet eens meeer hoe die show eet
Ik ontwijk linda als presentatrice
ik kijk dat ook nooitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is waar. Ben benieuwd hoelang dat nog doorgaatquote:Op zondag 16 maart 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lang zat
ze kunnen beter aan bondgenoten mee doen
win je meer
en vaker kansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zo maar dat het dat isquote:Op zondag 16 maart 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
miljoenen jacht?
ik kijk dat ook nooit
Ik vind haar zo gggrrrr dat ik niet eens meer de moeite neem om te kijken
In Gooise vrouwen vind ik haar dan wel weer leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hebben prima kijkcijfers dusquote:Op zondag 16 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ben benieuwd hoelang dat nog doorgaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik begin het ook al een beetje zat te worden. Duurt te lang v(voormijdan)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
Neequote:
Koffie is vies
Oh verdorie ik had de dag wel willen beginnen met een monster
Moet straks de fam overleven enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan maak ik 4 koffie voor je!quote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat 4 voor vandaag wel genoeg is![]()
![]()
Lekkerquote:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 16-03-2025 09:42:11 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, maar word je wel goed wakker vanquote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Koffie is vies
Moet straks de fam overleven enzo![]()
![]()
Als ik er na 11 een pak dan slaap ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, maar word je wel goed wakker vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Das pas viesquote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Koffie is vies
Moet straks de fam overleven enzo
en troepThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O wat lijkt mij dit een nare dood ppfff En voor de overledende pppfff vreselijk zo ervaring![]()
KOCANI - Bij een brand in de Noord-Macedonische nachtclub Club Pulse zijn afgelopen nacht zeker vijftig mensen omgekomen. Dat meldt het Noord-Macedonische staatspersbureau MIA op basis van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
https://www.telegraaf.nl/(...)cedonische-nachtclubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap niet waar het hele idee vandaan komt dat koffie prima is maar energy drank troepquote:
Het is beide troep, geen studie die aantoont dat het een slechter is dan het anderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind het troep.nlquote:Op zondag 16 maart 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het hele idee vandaan komt dat koffie prima is maar energy drank troep
Het is beide troep, geen studie die aantoont dat het een slechter is dan het anderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vreselijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
O wat lijkt mij dit een nare dood ppfff En voor de overledende pppfff vreselijk zo ervaring![]()
KOCANI - Bij een brand in de Noord-Macedonische nachtclub Club Pulse zijn afgelopen nacht zeker vijftig mensen omgekomen. Dat meldt het Noord-Macedonische staatspersbureau MIA op basis van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
https://www.telegraaf.nl/(...)cedonische-nachtclub
How can I make this topic about me?![]()
Ja echt he, ga je ook een avondje uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dikke doeiquote:Op zondag 16 maart 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Over 2 uur bij de Maas
ik kruip denk ik zo nog ff in mijn bed
en dan straks hoop ik dat het zo lekker buiten is dat ik in de tuin bezig kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee manderijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Over 2 uur bij de MaasF.K.A. SuperwormJim![]()
ik wil helegaar nie een sinaasappel zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
Diep van binnen zijn we allemaal sinaasappels
Vandaag mag jij verkleed als tomaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil helegaar nie een sinaasappel zijn![]()
als ik een uurtje in de zon zit gaat dat prima lukkenquote:Op zondag 16 maart 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vandaag mag jij verkleed als tomaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vergeet je skipak niet aan te trekken.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik een uurtje in de zon zit gaat dat prima lukken![]()
![]()
nu nog nietquote:Op zondag 16 maart 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vergeet je skipak niet aan te trekken.
KooooWooooquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft het wel lang uitgehouden vind ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals iedereen daar. Het is maar net hoe je naar het spel kijkt
Maar er zijn veel fans maar ook veel tegenstanders voor hemals je kijkt naar de geluiden vanaf moment één zijn er echt mensen die hem eruit wilden. En hij is er nog.
quote:ALs je gewoon overgeslagen wordt met koffiequote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik een uurtje in de zon zit gaat dat prima lukken![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Ik wil ookquote:Op zondag 16 maart 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ALs je gewoon overgeslagen wordt met koffie
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flatbread grillen en daarop een lekker mengseltje van groenten kip en kwark plus kruiden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:KoningWouter heeft duidelijk zijn voorkeuren![]()
![]()
bedienen we ons zelf wel
We hebben afbakbroodjesquote:Op zondag 16 maart 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Flatbread grillen en daarop een lekker mengseltje van groenten kip en kwark plus kruiden.
Maar wil nog beleg halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
SORRY! Was even druk in discussie
* KoningWouter flikkert een thermosfles koffie op tafel![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Lust wel een kopje koffie met een afbakbroodje ham/kaas
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Joh tyfushete koffie over m'n broek. DRAAI DIE DOP ER EENS GOED OP JOH EI.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
* KoningWouter flikkert een thermosfles koffie op tafelWell, life can be a riot
Zo dan flikkert nog welquote:Op zondag 16 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
* KoningWouter flikkert een thermosfles koffie op tafel
En excuus niet geaccepteerd want andere die na mij kwamen hebben wel koffie gehad
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #72quote:Op zondag 16 maart 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh tyfushete koffie over m'n broek. DRAAI DIE DOP ER EENS GOED OP JOH EI.
Jij bent binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk niet op de bouwquote:Op zondag 16 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
* KoningWouter flikkert een thermosfles koffie op tafel
Bob de Bauer. Broertje van Fransquote:Well, life can be a riot
Ik heb de oplossing gevonden voor wereldvrede.
We gooien alle wetten en regels van tafel.
Pakken een a4tje en zetten daar op:
"Doe chill"
Dat is de enige regel.
Fixed the world.![]()
Of je flikkert een kan met koffie op tafelquote:Op zondag 16 maart 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden voor wereldvrede.
We gooien alle wetten en regels van tafel.
Pakken een a4tje en zetten daar op:
"Doe chill"
Dat is de enige regel.
Fixed the world.
![]()
O toch wel dacht je negeert mijquote:![]()
Hoe is het nu met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, ik ben momenteel in een verhitte discussie geraakt met mijn broertje dus ben daar even mee bezig.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch wel dacht je negeert mij![]()
Hoe is het nu met je?
Hier gaat het goed hoor, heb heerlijk kunnen slapen. Hoe is het met jou?![]()
O jee hopelijk geen vervelend dicussiequote:Op zondag 16 maart 2025 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben momenteel in een verhitte discussie geraakt met mijn broertje dus ben daar even mee bezig.
Hier gaat het goed hoor, heb heerlijk kunnen slapen. Hoe is het met jou?
Fijn te lezen dat het goed gaat![]()
Hier rolt alles gewoon door
Heerlijkquote:Well, life can be a riot
Eerste appjes komen ook al binnen voor mijn moeders verjaardag
Velen zien het als een rotdag voor ons maar ik vind het (na 6 jaar) wel meevallen
Is dat raar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha nee hoor. Het gaat weer over het wereldtoneel. Deze man denkt dat hij er alles vanaf weet en ik probeer hem duidelijk te maken dat niemand weet wat er in godsnaam aan de hand is.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hopelijk geen vervelend dicussie
Fijn te lezen dat het goed gaat![]()
Hier rolt alles gewoon door
Iedereen doet zijn best. Maar niemand weet hoe het zit.
Nouja God misschien.![]()
Iedereen ervaart het anders toch en doet het op zijn manier.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Velen zien het als een rotdag voor ons maar ik vind het (na 6 jaar) wel meevallen
Is dat raar?
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2025 11:16:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ErvaartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon een busje vol met Polen op af sturen en dat ding staat er zo weer!quote:Op zondag 16 maart 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
Kan gewoon![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)oorzaak-nog-onbekend![]()
![]()
Nee. Zij willen hun medeleven tonen.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is dat raar?
En denken dat het een rotdag is voor jullie.![]()
Niet perse. 6 Jaar is een flinke tijd, dus dan is er hopelijk wel al het e.e.a goed verwerkt.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is dat raar?Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een busje vol met Polen op af sturen en dat ding staat er zo weer!![]()
![]()
![]()
Nog een geluk dat dat ding ergens vannacht ingestort is en niet overdag gezien de toeristen die er altijd zijn daar.Smile, it's free therapy.![]()
IK KAN NIET WACHTEN TOT HET WEER CAPSLOCKDAY ISquote:Op zondag 16 maart 2025 11:04 schreef KoningWouter het volgende:
FIJNE BLAUWEBAKAANSTRAATZETDAG VANDAAG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las dat hij momenteel "wegens omstandigheden gesloten" was op hun website?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog een geluk dat dat ding ergens vannacht ingestort is en niet overdag gezien de toeristen die er altijd zijn daar.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat hij momenteel "wegens omstandigheden gesloten" was op hun website?
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IK KAN NIET WACHTEN TOT HET WEER CAPSLOCKDAY IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
En dat terwijl ik net Sodeknetters gequote heb!quote:Op zondag 16 maart 2025 11:09 schreef maily het volgende:
Brand in disco in Macedonië veroorzaakt door vuurwerkfonteinen.
Knettergek.![]()
![]()
KAN GEEN TOEVAL ZIJNquote:Op zondag 16 maart 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net Sodeknetters gequote heb!
Moet niet knettergekker wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net Sodeknetters gequote heb!![]()
![]()
We moeten structuren uit de natuur gebruiken om onze nieuwe wereldorde vorm te geven. Dat zou een stap in de goede richting zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
Deze spaghetticode aan complexiteit hebben we niets aan. Dit is chaos.![]()
![]()
Wij zijn niet jouw broerquote:Op zondag 16 maart 2025 11:11 schreef KoningWouter het volgende:
We moeten structuren uit de natuur gebruiken om onze nieuwe wereldorde vorm te geven. Dat zou een stap in de goede richting zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahah sorry, ik laat het er wel bij![]()
![]()
Gemiste kans om er niet te schrijven dat het een grote tijd isquote:Op zondag 16 maart 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet perse. 6 Jaar is een flinke tijd, dus dan is er hopelijk wel al het e.e.a goed verwerkt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op zondag 16 maart 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gemiste kans om er niet te schrijven dat het een grote tijd is
Magic Kingdom![]()
![]()
Florida?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga denk ik even door Magic Kingdom wandelen op streetview @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Zal ik een kop koffie nemen? [ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja echt super nice! Ik vind de ambiance in Disney geweldig.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mooi toch
Alleen hebben ze tegenwoordig allemaal van die multi-tier lightning lane passes en alles.
Het zo godsgruwelijk commercieel.
En alles kan geupgrade worden als je maar lapt.![]()
Als kind vond ik dat super. Pa betaalde de rekening. Maar ik vraag me af of als ik er zelf voor moet gaan werken het het waard vind.![]()
50 centThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh lekker manquote:Op zondag 16 maart 2025 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor! Ben gisteren op tijd naar bed gegaan en tot 9 uur geslapen. Heerlijk!![]()
![]()
Ja ik zou graag gaan nog met een private guide, maar dat kost snel 300 euro per uurquote:Op zondag 16 maart 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt super nice! Ik vind de ambiance in Disney geweldig.
Alleen hebben ze tegenwoordig allemaal van die multi-tier lightning lane passes en alles.
Het zo godsgruwelijk commercieel.
En alles kan geupgrade worden als je maar lapt.
Kun je met 10 man alle rijen skippen tho. Niet eens zoals lightening lane, nee echt skippen
En je krijgt een paar freebieaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is echt fantastisch. Maar dat blijft dromen voor mij.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik zou graag gaan nog met een private guide, maar dat kost snel 300 euro per uur
Kun je met 10 man alle rijen skippen tho. Niet eens zoals lightening lane, nee echt skippen
En je krijgt een paar freebiea
Ik merk sowieso ook met games dat ik heel erg gevoelig ben om. dan altijd maar meer geld uit te geven voor een weer betere ervaring.
En bij Disney ben je daar aan het goede adres. Daar kun je op alle niveau's je geld weg slaan en het is nooit genoeg. Altijd weer iets luxers of beters.![]()
MMijn Max klaar voor zijn eerste wedstrijd vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als ik zo'n zwarte american express card zou hebben. ging ik even een maandje old key west resort chillen.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
MMijn Max klaar voor zijn eerste wedstrijd vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
MMijn Max klaar voor zijn eerste wedstrijd vandaagWO karten! Super leuk! Geniet ervan DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik de loterij win mag jij ook wel meequote:Op zondag 16 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is echt fantastisch. Maar dat blijft dromen voor mij.
Ik merk sowieso ook met games dat ik heel erg gevoelig ben om. dan altijd maar meer geld uit te geven voor een weer betere ervaring.
En bij Disney ben je daar aan het goede adres. Daar kun je op alle niveau's je geld weg slaan en het is nooit genoeg. Altijd weer iets luxers of beters.
Moet toch 2 guides hebben want zit al aan 15 manHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha ik duim voor jequote:Op zondag 16 maart 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik de loterij win mag jij ook wel mee
Moet toch 2 guides hebben want zit al aan 15 man
Is leuk om te doen he, zo'n reis plannen en uitzoeken waar je wilt zijn enzo.![]()
![]()
Die had ik voor een jaar zonder de kosten voor de punten, KLM technisch enzoquote:Op zondag 16 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
Maar als ik zo'n zwarte american express card zou hebben. ging ik even een maandje old key west resort chillen.
Maar toen ik een foutief product dat uit Amerika zeiden ze nee sorry dat valt niet onder je creditcard garantie
Dus meteen opgezegdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meen je, die kaart is toch super exclusief? Dat ze je op komen halen met een helicopter als je pech hebt met je auto en zo?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die had ik voor een jaar zonder de kosten voor de punten, KLM technisch enzo
Maar toen ik een foutief product dat uit Amerika zeiden ze nee sorry dat valt niet onder je creditcard garantie
Dus meteen opgezegd![]()
Ik kon m krijgen, met een limiet van 30kquote:Op zondag 16 maart 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je, die kaart is toch super exclusief? Dat ze je op komen halen met een helicopter als je pech hebt met je auto en zo?
Nooit aangetikt want dat kan ik niet betalen in een maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hehehe creditcards zijn echt een nogo voor mijquote:Op zondag 16 maart 2025 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kon m krijgen, met een limiet van 30k
Nooit aangetikt want dat kan ik niet betalen in een maand
Hoewel mijn pa wel een American Express card had.
Toen gingen we naar het Ritz Carlton in Barcelona.
Werden we gratis geupgrade naar de presidentiele suite
Fucking 2 verdiepingen was echt insane.![]()
Maar ik vraag me altijd af of er wel mensen zijn die zo'n presidential suite ook echt boeken en betalen of dat het allemaal voor de upgrades is.![]()
Ja die dingen heb ik niet meegemaaktquote:Op zondag 16 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hehehe creditcards zijn echt een nogo voor mij
Hoewel mijn pa wel een American Express card had.
Toen gingen we naar het Ritz Carlton in Barcelona.
Werden we gratis geupgrade naar de presidentiele suite
Fucking 2 verdiepingen was echt insane.
Had met dudje twee nachten in een Hilton in London en kreeg het ontbijt nog niet gratisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik weet ook niet hoe mijn pa dat altijd voor elkaar heeft weten te krijgen hoor. Die kerel is net zo glad als Mark Rutte.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja die dingen heb ik niet meegemaakt
Had met dudje twee nachten in een Hilton in London en kreeg het ontbijt nog niet gratis
Door hem heb ik echt fantastische ervaringen gehad in VS en Zuid Afrika
Persoonlijk ben ik bang dat ik niet snel meer op vakantie zal gaan. Naja Fok! vakantie wellicht![]()
![]()
Is ook leukquote:Op zondag 16 maart 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe mijn pa dat altijd voor elkaar heeft weten te krijgen hoor. Die kerel is net zo glad als Mark Rutte.
Door hem heb ik echt fantastische ervaringen gehad in VS en Zuid Afrika
Persoonlijk ben ik bang dat ik niet snel meer op vakantie zal gaan. Naja Fok! vakantie wellicht![]()
![]()
Maar is het nietquote:Op zondag 16 maart 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar heeft wel de naam exclusief te zijn.![]()
Oké, ik heb geen idee, ik heb nog nooit in een Hilton hotel overnacht.quote:How can I make this topic about me?![]()
Paris was nou niet bepaald exclusief; daar kon iedereen wel binnen komen.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar heeft wel de naam exclusief te zijn.![]()
![]()
Truequote:Op zondag 16 maart 2025 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Paris was nou niet bepaald exclusief; daar kon iedereen wel binnen komen.
ToTtie![]()
![]()
Zeker, zeker!quote:Op zondag 16 maart 2025 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Alles wel met deze geile donders?
En hoestie daar?![]()
Nou ik zeg je, die wijzer ging vanochtend sneller dan 30 minuten van half 12 naar 12 uurquote:Op zondag 16 maart 2025 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Alles wel met deze geile donders?
Soms doet ie datquote:Op zondag 16 maart 2025 11:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ik zeg je, die wijzer ging vanochtend sneller dan 30 minuten van half 12 naar 12 uur![]()
![]()
Mooi!quote:
Ik duik er zo nog ff in. Met 3.5 uur slaap en vanaf half 4 wakker ga ik de het de hele dag niet redden
Oef, das wel wat kort jaquote:Op zondag 16 maart 2025 11:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooi!
Ik duik er zo nog ff in. Met 3.5 uur slaap en vanaf half 4 wakker ga ik de het de hele dag niet redden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: