Succesquote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, prachtig en hij vind het vast heerlijk
Maar... hoe ver ga je met wilde dieren?
Ik denk dat ik dit weekend op de Veluwe wolven ga ontklitten
Hmm.. dan hebben we er nog niet genoegquote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes![]()
Domni en ik waren van het weekend nog in een bos waar wolven zouden moeten zitten, maar we hebben er 0 gezien
Dat was hier:quote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes![]()
Domni en ik waren van het weekend nog in een bos waar wolven zouden moeten zitten, maar we hebben er 0 gezien
De eerste die ik tegenkom stuur ik door naar Wijchenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. dan hebben we er nog niet genoeg
Het huisje van Oma zie ik welquote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was hier:
[ afbeelding ]
De gemoederen zijn verhit in die omgeving. Maar wij hebben zelfs geen spoor van wolven gezien
Ziet Domni er zo eng uit?!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes![]()
Als een gedrocht uit de helquote:
Ik denk ik zeg niets en houd het netjes..quote:
Ah daar zijn al die wolven dus geblevenquote:
Nee, ikquote:
Meervoud nog welquote:Op maandag 17 maart 2025 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah daar zijn al die wolven dus gebleven
heel verstandigquote:Op maandag 17 maart 2025 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg niets en houd het netjes..
Komen schildpadden niet ook uit de hel?quote:
Je weet langzamerhand meer van schildpadden dan ikquote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komen schildpadden niet ook uit de hel?
Want dan snap ik ineens je fascinatie
Oh wordt het zo ergquote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet langzamerhand meer van schildpadden dan ik
Hel ?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komen schildpadden niet ook uit de hel?
Want dan snap ik ineens je fascinatie
Correctquote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wordt het zo erg![]()
Nee, maar in een bepaalde taal betekent het woord schildpad toch zoiets? Of word ik gek?
Jaaaaquote:
Zijn er BorstelBoten in de ruimte?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stel je voor dat die schildpad per ongeluk langs de BorstelBoot zwemt.....
Weg wereld
Dan valt er een last van zijn rug afquote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stel je voor dat die schildpad per ongeluk langs de BorstelBoot zwemt.....
Weg wereld
Wat is "ruimte" ?quote:
O echt, slecht weer daar?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan treft ie het niet zo met het weer ...
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan valt er een last van zijn rug af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |