quote:Op maandag 17 maart 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan net een minder nummer van hem![]()
RIP Rob
Bekijk deze YouTube-video
In beide gevallen kon ik aan het plaatje al zien welk nummer het is.quote:
Heeft hij zich eigenlijk wel netjes afgemeld vandaag?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt onze leegte iig met mooie vogels opgevuld![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Ik ken ze één voor één, de heren van fatsoen
Ik zal ze nooit vergeten zoals ze jou wel doen
Hoe vaak heb jij zo'n kop, bezopen, stom en geil
Niet aan je borst gedrukt, je lijf nat van z'n kwijl?
Dat zat er al een tijdje aan te komenquote:
Twee dagen geleden speelden wij Trivial Pursuit en jij kreeg de vraag wie en nummer 1 hit had met Banger Hart.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
In beide gevallen kon ik aan het plaatje al zien welk nummer het is.
Wat een icoon was hij.
Je hebt hem toch wel straf gegeven?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee dagen geleden speelden wij Trivial Pursuit en jij kreeg de vraag wie en nummer 1 hit had met Banger Hart.
En jij wist het niet
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik het nieuws hoorde.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee dagen geleden speelden wij Trivial Pursuit en jij kreeg de vraag wie en nummer 1 hit had met Banger Hart.
En jij wist het niet
Het is al een straf om met mij op te trekkenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel straf gegeven?
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is al een straf om met mij op te trekken
Dat kan ik mij voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is al een straf om met mij op te trekken
Vast wel , maar dat heb ik gemistquote:Op maandag 17 maart 2025 16:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft hij zich eigenlijk wel netjes afgemeld vandaag?
Pullup heeft meen in zaterdag hier gezegd dat hij op vakantie ging, ik meende naar Spanjequote:Op maandag 17 maart 2025 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vast wel , maar dat heb ik gemist![]()
@:Dotteke weet meer
Even opgezochtquote:Op maandag 17 maart 2025 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vast wel , maar dat heb ik gemist![]()
@:Dotteke weet meer
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Vakantie deze keer, vrienden in Sevilla ontmoeten
Misschien triggert de dood van Rob de Nijs iets bij mij waar ik vanmorgen al traantjes om had en wat aan de ene kant niets met Rob de Nijs te maken heeft , maar waar voor mij op een andere manier een link zit.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zat er al een tijdje aan te komen
DIe dagen spelen in je onderbewust zijn best een grote rol Puzzie. Vandaar dat je er over droomt en mee bezig bent. Is ook een stukje rouwproces.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien triggert de dood van Rob de Nijs iets bij mij waar ik vanmorgen al traantjes om had en wat aan de ene kant niets met Rob de Nijs te maken heeft , maar waar voor mij op een andere manier een link zit.
Vanmorgen moest ik 'ineens' denken aan de vader van mijn dochter die bij een auto ongeluk omkwam, de laatste dagen droom ik heel veel over hem, net als vannacht. Heel raar.
Of laat ik het zo zeggen: het houdt me bezig en het raakt me. Misschien omdat het over een maand precies twee jaar geleden is dat hij overleed.
Maar ik moest vanmorgen ook denken aan zijn vader (mijn ex schoonvader) en het moment dat ik hem bij het afscheid voor het eerst sinds jaren weer zag .
wij hebben een best heftig verleden met elkaar gehad en door beschuldigingen die hij over mij had gedaan maar die niet waar waren hebben mijn kinderen en ik het heel erg moeilijk gehad. Uiteindelijk heb ik hem dat jaren geleden voor mezelf 'vergeven'
Ik heb teveel mensen verbitterde mensen gezien en het is zo zonde als dingen je nog in de weg zitten en blijven hangen waardoor je niet los kan laten. (want dat is een keuze![]()
Maar goed, mijn (ex) schoonvader heeft ook Parkinson en ik wist op dat moment dat de kans groot is dat ik hem nooit meer zou/zal gaan zien,
dus ik was heel erg blij dat ik hem op de dag van het afscheid van hun kind een knuffel kon geven , hem liefkozend in zijn wangen kon knijpen en kon vertellen dat het voor mij nu goed was tussen ons. Ik ben heel erg dankbaar voor dat moment.
Hij was een markante grote man, ,plaatselijk bekend in Deventer, had een antiquariaat en kunsthandel en deed in zijn vrije tijd met zijn dochter restauratie projecten van schilderijen.
Grappig detail is dat zijn dochter jaren als conservator bij slot Zuylen heeft gewerkt
en tegenwoordig werkzaam is bij Museum Speelklok![]()
ik heb er veel over gehoord maar ben er nooit geweest, misschien gaan we dat nog doen![]()
Mijn schoonvader was een mooie man maar ook een moeilijke man en vader.
En om hem zo te zien in die conditie raakte me wel.
Traantjes om het verdrietige leven van mijn ex, en traantjes om zijn vader met Parkinson. En pas geleden kreeg mijn moeder ook te horen dat een hele goede vriend Parkinson heeft ,maar dat dat goed te behandelen is.
Terug naar het nu:
Knuffel voor jou @:sly-nl![]()
En @:Deisyy hoe gaat het met de zwangerschap van je dochter?
Ik weet, het is ook niet raarquote:Op maandag 17 maart 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe dagen spelen in je onderbewust zijn best een grote rol Puzzie. Vandaar dat je er over droomt en mee bezig bent. Is ook een stukje rouwproces.
Nee is het zeker ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet, het is ook niet raar![]()
Mijn dromen komen ergens vandaan en ik koester ze ook.
Het is ook geen toeval dat ik juist in deze periode zo over hem droom
Wat een verhaal! Wat snap ik goed dat dit overlijden dan heel veel bij je losmaakt. Jij weet als geen ander hoe moeilijk het is om iemand te kennen die deze rotziekte heeft.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien triggert de dood van Rob de Nijs iets bij mij waar ik vanmorgen al traantjes om had en wat aan de ene kant niets met Rob de Nijs te maken heeft , maar waar voor mij op een andere manier een link zit.
Vanmorgen moest ik 'ineens' denken aan de vader van mijn dochter die bij een auto ongeluk omkwam, de laatste dagen droom ik heel veel over hem, net als vannacht. Heel raar.
Of laat ik het zo zeggen: het houdt me bezig en het raakt me. Misschien omdat het over een maand precies twee jaar geleden is dat hij overleed.
Maar ik moest vanmorgen ook denken aan zijn vader (mijn ex schoonvader) en het moment dat ik hem bij het afscheid voor het eerst sinds jaren weer zag .
wij hebben een best heftig verleden met elkaar gehad en door beschuldigingen die hij over mij had gedaan maar die niet waar waren hebben mijn kinderen en ik het heel erg moeilijk gehad. Uiteindelijk heb ik hem dat jaren geleden voor mezelf 'vergeven'
Ik heb teveel mensen verbitterde mensen gezien en het is zo zonde als dingen je nog in de weg zitten en blijven hangen waardoor je niet los kan laten. (want dat is een keuze![]()
Maar goed, mijn (ex) schoonvader heeft ook Parkinson en ik wist op dat moment dat de kans groot is dat ik hem nooit meer zou/zal gaan zien,
dus ik was heel erg blij dat ik hem op de dag van het afscheid van hun kind een knuffel kon geven , hem liefkozend in zijn wangen kon knijpen en kon vertellen dat het voor mij nu goed was tussen ons. Ik ben heel erg dankbaar voor dat moment.
Hij was een markante grote man, ,plaatselijk bekend in Deventer, had een antiquariaat en kunsthandel en deed in zijn vrije tijd met zijn dochter restauratie projecten van schilderijen.
Grappig detail is dat zijn dochter jaren als conservator bij slot Zuylen heeft gewerkt
en tegenwoordig werkzaam is bij Museum Speelklok![]()
ik heb er veel over gehoord maar ben er nooit geweest, misschien gaan we dat nog doen![]()
Mijn schoonvader was een mooie man maar ook een moeilijke man en vader.
En om hem zo te zien in die conditie raakte me wel.
Traantjes om het verdrietige leven van mijn ex, en traantjes om zijn vader met Parkinson. En pas geleden kreeg mijn moeder ook te horen dat een hele goede vriend Parkinson heeft ,maar dat dat goed te behandelen is.
Terug naar het nu:
Knuffel voor jou @:sly-nl![]()
En @:Deisyy hoe gaat het met de zwangerschap van je dochter?
Oh dan treft ie het niet zo met het weer ...quote:Op maandag 17 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pullup heeft meen in zaterdag hier gezegd dat hij op vakantie ging, ik meende naar Spanje
Een hele beautysalonquote:Op maandag 17 maart 2025 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu houd ik heel erg van beestjes... Maar bij het zien van dit heb ik wel zoiets van... WTF.. WHy ?
Bekijk deze YouTube-video
Ja, prachtig en hij vind het vast heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |