Al jaren en jarenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig zo uitkijken. Via allelei omwegen weten ze je te lokken
quote:Op maandag 17 maart 2025 07:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat herken ik, meerdere keren gehad, hel irritant. Ga toch weg , heb ik niet om gevraagd.
Belachelijk hè? Vooral als je het weg wil klikken en wat je dn krijgt.
Je echt idiootquote:Op maandag 17 maart 2025 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe zoiets op FOK!
Het vult de hele pagina. En dan zit er niets anders op dan een nieuwe window openen en die andere sluiten.
Ja snap ik wel, je hoort ook van de rare dingenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je echt idiootBen dan altijd bang dat ik op iets verkeerds klik
Dat zal het zijn. Maar het komt niet over als een betrouwbare site.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet, dat is balen een beeldvullende pagina waar je niet om vraagt
Komt misschien omdat je geen abo hebt?
O dan zal het niet goed zijn, lijkt mij niet dat Danny reclame toestaat van iets onbetrouwbaarsquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar het komt niet over als een betrouwbare site.
Morguhquote:
Goedemorgen Dotquote:Op maandag 17 maart 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Geen vogeltjes deze week Pullup is op vakantie
Ik zal een screenshot maken als het weer gebeurt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal het niet goed zijn, lijkt mij niet dat Danny reclame toestaat van iets onbetrouwbaars
Ik miste die van @pullupquote:
Je hebt onze leegte iig met mooie vogels opgevuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |