Die mensen kennen geen zelfreflectie, dat is "een toonbeeld van zwakte".quote:
Die lading haatbaarden?quote:Op zondag 20 april 2025 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat voor ellende precies?
In NL heb je gewoon vrijheid van demonstratie.
Ja wat voor ellende?quote:Op maandag 21 april 2025 09:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die lading haatbaarden?
edit: haatbaarden zal wel weer gevoelig liggen, "leeghoofden" mag natuurlijk wel.
Vroeger zag je ook overal nazi's met vlaggen lopen. Erg hoor. Vreselijk.quote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja wat voor ellende?
Ik zie ze gewoon door de stad lopen met wat vlaggen en dat was het zo´n beetje. Erg hoor. Vreselijk.
Nu wordt mooi duidelijk wat voor gasten er in Nederland wonen.quote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja wat voor ellende?
Ik zie ze gewoon door de stad lopen met wat vlaggen en dat was het zo´n beetje. Erg hoor. Vreselijk.
Het enige probleem is dat voor sommigen op links niets te gek is. Uiteindelijk wordt alles door hen genormaliseerd.quote:Op maandag 21 april 2025 12:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu wordt mooi duidelijk wat voor gasten er in Nederland wonen.
Wellicht ben je in de war met komend weekend?quote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja wat voor ellende?
Heeft er ook wel mee te maken de de meeste autochtone Nederlanders en de moslims weinig verwantschap met elkaar hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja wat voor ellende?
het staat voor alles wat je hier niet wilt hebben. Anti westers en het doordrammen van achterlijke ideeen uit het midden-oosten. Daar kunnen omliggende landen van ons over meepraten, valt bij ons nog mee. Maar dit niet verder willen laten doorgaan staat gelijk aan landverraad.quote:Op maandag 21 april 2025 14:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heeft er ook wel mee te maken de de meeste autochtone Nederlanders en de moslims weinig verwantschap met elkaar hebben.
Alleen al dat Allah Akbar geschreeuw. Ik word daar ook niet vrolijk van.
Als de Erasmus brug vol mensen stond met blauw-gele vlaggen voor Oekraine zouden we staan applaudiseren.
Nu zie je allemaal Joden met die wit blauwe vlag.quote:Op maandag 21 april 2025 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vroeger zag je ook overal nazi's met vlaggen lopen. Erg hoor. Vreselijk.
Die heb ik hier nog niet gezien, of je moet het over de Amsterdam Arena hebben, daar hebben ze er wel een paar hangen.quote:Op maandag 21 april 2025 16:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nu zie je allemaal Joden met die wit blauwe vlag.
Op de Dam o.a.quote:Op maandag 21 april 2025 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet gezien, of je moet het over de Amsterdam Arena hebben, daar hebben ze er wel een paar hangen.
We geloven je gelijk.quote:
Daar hangen ze ook al niet meer…quote:Op maandag 21 april 2025 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet gezien, of je moet het over de Amsterdam Arena hebben, daar hebben ze er wel een paar hangen.
quote:Op maandag 21 april 2025 16:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dit toont alleen maar aan met wat voor soort zwakzinniggen we te maken hebben, en die moet je dus geen podium geven.quote:Op maandag 21 april 2025 20:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Lust u anders nog een complottheorie bij uw Palestijnse zaak?
Het lijkt mij vrij nuttig om in beeld te brengen wat voor waanzin er in die bubbels voor waarheid aangenomen wordt. Daarin is dat ziekenhuis namelijk nog steeds gebombardeerd door Israël met 500 doden tot gevolg, is 7 oktober uitgevoerd door Israël zelf en vinden er dagelijks verkrachtingen plaats door Israëlische militairen. Dit is mede waarom ze zo massaal op straat staan.quote:Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit toont alleen maar aan met wat voor soort zwakzinniggen we te maken hebben, en die moet je dus geen podium geven.
Tsja. als je je als Hamas niet gaat verstoppen in ziekenhuizen kun je dit soort taferelen voorkomen. Die tactiek werkt niet meer.quote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij nuttig om in beeld te brengen wat voor waanzin er in die bubbels voor waarheid aangenomen wordt. Daarin is dat ziekenhuis namelijk nog steeds gebombardeerd door Israël met 500 doden tot gevolg, is 7 oktober uitgevoerd door Israël zelf en vinden er dagelijks verkrachtingen plaats door Israëlische militairen. Dit is mede waarom ze zo massaal op straat staan.
De urgentie voor een goede aanpak van desinformatie zal toch ergens vandaan moeten komen.
Ze weten ook vanalles te spiegelen, dus als tegenreactie met een spanddoek 'wat je zegt ben jezelf' lopen is dan wel afdoende.quote:Op maandag 21 april 2025 20:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Lust u anders nog een complottheorie bij uw Palestijnse zaak?
Dit alleen doen als je levensmoe bent of toe aan nieuwe ramen in je huis.quote:Op maandag 21 april 2025 16:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet OOK . Het is hun land en niet ook van iemand die uit Polen, Oekraine of de VS komt om het op te eisen omdat hij een bepaald geloof aanhangt.quote:Op zondag 20 april 2025 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deze kan ook wel hier:
Netanyahu deugt niet en Israël reageert m.i. op bepaalde momenten gewoon buitenproportioneel.
Palestijnen hebben verder recht op een thuis daar. Ook hun land. Trump en z'n debiele ideeën moeten vooral blijven waar ze horen: in de leegte tussen zijn oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |