Ja, z'n gunfactor is hoog. Het is een leuke gozer met een hele open uitstraling. Hij moet wel oppassen dat hij niet ronduit vals gaat zingen, want als ik zo hier en daar wat opnames van gisteravond voorbij hoor komen... oef.quote:Op zondag 6 april 2025 14:03 schreef Greys het volgende:
Claude heeft het echt heel leuk met alle artiesten en echt één ding bovenal: WÁT EEN INNEMENDE STRALENDE ZONNIGE PERSOONLIJKHEID is Claude. Echt iedereen van de aanwezige pers zei dat gisteren. Hij knuffelde iedereen en was zó leuk tegen iedereen die hij sprak en zag. Gunfactor zestig miljoen. Echt.
Ik denk niet dat dit mediatraining is, die jongen is gewoon zo. Op de middelbare school luisteren naar Suzan & Freek, zo'n beetje de meest on-coole artiesten die er zijn. En hij is ook zeer gelovig. Het is gewoon een keurig nette, lieve jongen.quote:Op zondag 6 april 2025 14:34 schreef Eightyone het volgende:
Hij is wel erg perfect gemediatrained, voor mezelf zit het op het randje. Hij zal op de hotelschool ook al veel geleerd hebben, qua beleefd zijn en dergelijke.
Maar goed, in verband met vorig jaar is een dergelijk type wel handig.
Hij IS zo. Echt.quote:Op zondag 6 april 2025 14:34 schreef Eightyone het volgende:
Hij is wel erg perfect gemediatrained, voor mezelf zit het op het randje. Hij zal op de hotelschool ook al veel geleerd hebben, qua beleefd zijn en dergelijke.
Maar goed, in verband met vorig jaar is een dergelijk type wel handig.
Volgens mij heb je een verkeerd deurtje gepakt.quote:Op zondag 6 april 2025 14:49 schreef Arizona het volgende:
Ik wil de Ronde van Vlaanderen afkijken, maar ik moet over een halfuur naar een feestje![]()
(En het is niet eens Meke’s verjaardagsfeestje)
Je ziet er weer prachtig uit!quote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef Greys het volgende:
Het was blóedheet in de persruimte en heel druk dus vergeef me mn oververhitte plakkerige hoofd maar even om aan te tonen hoe lief deze jongeman is. Je ziet het gewoon aan alles. Er is niets fake aan hem. Het is een schat. En dat hebben we hem ook gezegd na ons korte gesprek! (Alles hing nogal gehaast want overal stonden rijen van tig mensen die interviews wilden.)
[ afbeelding ]
Je merkt heel snel live of iemand 'fake aardig' is. Maar bij deze jongen komt aardigheid gewoon uit z'n poriën en op een heel fijne manier. Hoe hij z'n armen spontaan wijd gooit voor knuffels, hoe oprecht verrast en blij hij reageerde toen Andy van Eurovoxx bv zei hoe heerlijk hij Claude vond ruiken tijdens hun interview (meteen z'n pols onder zijn neus duwen met 'bedoel je dit?') enzo haha. Het is gewoon echt een schattige stuiterbal.quote:Op zondag 6 april 2025 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet er weer prachtig uit!
En ik hou er zo van als mensen zoals Claude gewoon echt “zo maar” zo lief en leuk zijn.Wat een toffe jongen is het toch.
Jaaaaaaaaaa, de hotelvraag is terug!quote:
Hahaha dat vonden mensen vorig jaar zo leuk dat we die er weer in gegooid hebben idd op veler verzoek.quote:Op maandag 7 april 2025 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, de hotelvraag is terug!![]()
![]()
Van Cee en mij samen! Dank!quote:
Aardig van je om te zeggen. Dank je.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:05 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik geniet altijd zo van jullie twee. Echt! Top hoor dames.
Haha oh ja de pointer oid.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:52 schreef Dave het volgende:
(ik weet niet hoe het heet, maar ik denk dat die rode balk met "20:30 NPO1 bij Eva speciale uitzending met live optreden Claude" boven het reactie venster inmiddels wel weg kan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |