SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfffffff jij bent geen echte IKEA klant
Ja sorry dat ik jullie wederom moet teleurstellenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was je kans geweest om alsnog een onredelijke klant te zijn. Toen had je moeten gaan gillen om een manager
Hebben ze die daar in Drenthe?quote:
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.quote:
Ga je voor een haakquarium?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 1 zeester en de kwal/octopus in het midden maken.
Heb al 2 zeesterren, 3 tropische vissen en 3 zeepaardjes
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwestenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.
Ja ik kom er dus ook zelden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwesten
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
32400 stapjes en zit al in de trein terug want aan het einde van de wandeling kan de bus al meteen
Ik ben een beelddenker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ook netjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ik wil nu wel twee uur in een donkere kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hoe was de dark room?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hier haakte je even goed op in zegquote:
wat word je volgende project?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier haakte je even goed op in zeg
Hmmm ik denk dat ik een plantje ga haken. 5 april bij een vriendin op bezoek. Die zijn vorig jaar verhuisd en ik ben daar nog niet geweestquote:
Mij heb je niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in je eentje toch minder spannend.
Dankje.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje.
Pizza was lekker en tiramisu was heerlijk.
Capri (pizza salami met champignons).quote:
Heb een keer zo'n donker restaurant gehad, vond het maar niksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil nu wel twee uur in een donkere kamer
Wel met eten
ik wil geen ober, gewoon bak voer en geen prikkelsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n donker restaurant gehad, vond het maar niks
Ik heb net mijn bak voer al op, kip piri piriquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil geen ober, gewoon bak voer en geen prikkels
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mij heb je niet uitgenodigd
jij hebt nul recht om in te vullen hoe ik me voelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch zou je wat teleurgrsteld zijn geweest denk ik.
bedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijnlijk weinig gedaan vandaagOver een uurtje weer lekker naar bed
Fair enough.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt nul recht om in te vullen hoe ik me voel
SOWquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donker is iig geen lichtprikkelsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bak voer al op, kip piri piri
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het wel gemist. Blijft toch een beetje magisch als je in zo'n badje langzaam een afbeelding ziet verschijnen.
BOS TIJGERIN!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnen
KrokEtto!!quote:
Magisch ✨quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnen
En wat erbij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalm
Bijna hetzelfde ookquote:
Patatjesquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalm
Soms toch ook lekker in het weekend?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijnlijk weinig gedaan vandaagOver een uurtje weer lekker naar bed
Ja was lekkerquote:
Ja preciesquote:
In Tilburg?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen ga ik geitjes melk geven
Geen geitjes melken om geitenkaas te maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Ik doe ook regelmatig helemaal niets in het weekend
Misschien doen de geitjes dat als je die melk geeft?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen geitjes melken om geitenkaas te maken?
Verkeerde account Ettoquote:
Gedraag je nou eens Ettoquote:Provinciale weg in Helmond dicht om brandende afvalberg
https://nos.nl/artikel/25(...)-brandende-afvalberg
Een ober thuis lijkt me dan wel weer handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar, moet je ze dan ook geitenmelk geven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien doen de geitjes dat als je die melk geeft?
Geen idee, misschien weet Lilak datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar, moet je ze dan ook geitenmelk geven?
Sterktequote:
geiten maken baby geiten zodat ze melk geven maar wij geven de babygeiten melk zodat de geitenmelk gebruikt kan worden voor kaas en ijsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet Lilak dat
Dus de babygeitjes krijgen niet hun eigen mamageit melkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geiten maken baby geiten zodat ze melk geven maar wij geven de babygeiten melk zodat de geitenmelk gebruikt kan worden voor kaas en ijs
neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de babygeitjes krijgen niet hun eigen mamageit melk
Biefstukjes van maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
je raad nooit wat we met koeien doen
Cutequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zal mijn raam wel even dichtdoen uit voorzorg. De NL alert zal ook zo wel komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
CORRECTIE: wegafzetting opgeheven nadat brandende afvalberg gewoon Helmond bleek te zijn.
Jij voelt je nogal opgefokt zo te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, probeer gewoon op nieuwe manieren zwab te forceren tot sociaal contactquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij voelt je nogal opgefokt zo te zien.
Aha, is dat hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, probeer gewoon op nieuwe manieren zwab te forceren tot sociaal contact
ik faal al 2 jaarquote:
Melken en aan de geitjes geven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
Proost!quote:
Meh.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Had een nieuwe Foqueville inburgeringstest gemaakt, maar die website laat niet meer onbeperkt deelnemers toeWeet iemand nog een gratis website waar je een quiz kan maken, met in ieder geval een redelijk aantal deelnemers?
Mèèèèhquote:
Ik had zin in shoarma.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
iemand het hek van de schapenweide weer open laten staan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
LIJSTquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Kalverliefde melk
![]()
https://kalver-liefde.nl/
Ja, de GOEDE kalver -lijstquote:
Blije kalfjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Kalverliefde melk
![]()
https://kalver-liefde.nl/
Ja, ik vind dit zo'n leuk initiatief, dat ik er speciaal voor naar de AH gaquote:
Is dat een hipster-dingetje?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ging linzensoep maken, zonder linzen.
Hoe gaat jullie weekend verder?
![]()
![]()
Prima. Spareribs gegetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, want ik ben een hipsterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een hipster-dingetje?
Ik find dit leukquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit zo'n leuk initiatief, dat ik er speciaal voor naar de AH ga
Het gaat nu ook zo goed met dit initiatief dat ze meer kunnen uitbreiden naar andere supermarkten zoals de Jumboquote:
Ja en misschien willen ze kaas gaan maken ook las ik, als er genoeg animo voor is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nu ook zo goed met dit initiatief dat ze meer kunnen uitbreiden naar andere supermarkten zoals de Jumbo
smaakt vast heerlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
T ZZ zonder T ookquote:
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en misschien willen ze kaas gaan maken ook las ik, als er genoeg animo voor is.
Koetjesliefdekaas.
Mijn moeder maakte een opmerkinger mijn neon oranje haaknaald, dat je die tenminste niet zo snel kwijt raakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Lamp gevonden voor in mijn nieuwe keukentje zooooo lelijk en zooooo ouderwets dat ik hem MOET hebben.
Ze mogen ook wel naar de Dekamarkt komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nu ook zo goed met dit initiatief dat ze meer kunnen uitbreiden naar andere supermarkten zoals de Jumbo
Picsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Lamp gevonden voor in mijn nieuwe keukentje zooooo lelijk en zooooo ouderwets dat ik hem MOET hebben.
Zul je net zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte een opmerkinger mijn neon oranje haaknaald, dat je die tenminste niet zo snel kwijt raakt.
Nog geen kwartier later alles overhoop halen opzoek naar dat ding
Ga je dan daarin hengen en is dat keukentje 1 cm bij 1 cm, dat het een keukentje is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Euhm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.whoppah.com/n(...)va-lamp-ZOE2M3KVR04O
Lekker zwierezwaaien en lempenhengen aan de kroonluchter.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan daarin hengen en is dat keukentje 1 cm bij 1 cm, dat het een keukentje is?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Its a flying object.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vught heeft erg mooie wijken, zeker tegen de IJzeren Man aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was laatst in Vught en daar kwam ik ook een leuk huisje tegen. Helaas beetje boven budget.
Woon je dan niet meer bij die lelijke kutkerk?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwierezwaaien en lempenhengen aan de kroonluchter.
Kan wel want de binnenhuiskamer is gedeeltelijk drie verdiepingen hoog
Naast een ander kerkje, hopelijk vind ze die wel wat mooier.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je dan niet meer bij die lelijke kutkerk?
@:bitterbal
Komen we checken tijdens de housewarming.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast een ander kerkje, hopelijk vind ze die wel wat mooier.
Oisterwijk ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vught heeft erg mooie wijken, zeker tegen de IJzeren Man aan.
Kan hij beter even wachten met de lampen ophangen voordat 4EBE er in hangt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen we checken tijdens de housewarming.
De zelfgemaakte (niet uit de fabriek) appeltaart staat alvast in de oven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen we checken tijdens de housewarming.
Met slagroom?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zelfgemaakte (niet uit de fabriek) appeltaart staat alvast in de oven.
Deze was bij het centrum in de buurt. Wel heel erg rustige buren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vught heeft erg mooie wijken, zeker tegen de IJzeren Man aan.
#jamaariswelquote:
Verdomme zo lelijk dat ie ok isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lobbigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los erbij (zelf dik lobbig geklopt wel)
ze nemen het je wel in dank afquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu Spa Cactus en Citroen
Dat ze ooit bedacht hebben.. ja cactus.. hier gaan we limonade van maken
En ik, die dan in de winkel dank: ja lekker, kopen
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik had voor vanmiddag appelflappen gemaakt
Lobbig klinkt zo ... jaquote:
Waarom niet gelijk 6?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The seal of approval from Ygritte![]()
Koopt er drie.
Lijkt me echt alleen lekker als je een vleermuis bent, of een soort opossum of zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu Spa Cactus en Citroen
Dat ze ooit bedacht hebben.. ja cactus.. hier gaan we limonade van maken
En ik, die dan in de winkel dank: ja lekker, kopen
Whoppah is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopt er drie.
Ben ik..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me echt alleen lekker als je een vleermuis bent, of een soort opossum of zo.
Klinkt als een Marokkaanse Whopper.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt een beetje verslaafd aan humus
Release the inner moustache in yourself.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt een beetje verslaafd aan humus
Deze is minder erg https://www.whoppah.com/n(...)va-lamp-E5ISQNECJ7U0quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopt er drie.
Whoppah niet kennen…quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een Marokkaanse Whopper.
Ja maar die lelijkerd hadden wij vroeger thuisquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is minder erg https://www.whoppah.com/n(...)va-lamp-E5ISQNECJ7U0
Zit hier ook naar te loeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
*pakt waterpijpquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Release the inner moustache in yourself.
Die oranje had ook zo in het interieur van mijn ouders gekund tussen de oranje luxaflexen, bruine ribbank en oranje gebaksbordjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die lelijkerd hadden wij vroeger thuis
*Bombastic side eyequote:
Wij hadden ook een bruine ribbank.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die oranje had ook zo in het interieur van mijn ouders gekund tussen de oranje luxaflexen, bruine ribbank en oranje gebaksbordjes
Wel retro… op het randje van mutserig ivon jaspers retro (sorry not sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier ook naar te loeren.
https://www.whoppah.com/n(...)er-1960-T898WTS0KMGV
Die was van origine bruin?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden ook een bruine ribbank.
Boerenbond servies erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel retro… op het randje van mutserig ivon jaspers retro (sorry not sorry)
Eerste keer dat ik bij mijn schoonouders op visite kwam kreeg ik een exact hetzelfde schoteltje onder mijn neus. Later kwamen we er achter dat we ook hetzelfde groene waaier behang hadden vroeger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit nu ook dus....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel retro… op het randje van mutserig ivon jaspers retro (sorry not sorry)
Oh wij ook haha, incl oranje weet ik nog.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan mag het eerder.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een verhaaltje over maar het is nog geen 22:00.
OEHquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neequote:
Ja, maar het is US...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja donkerbruin. Stijlvol gecombineerd met oranje, groen en beige![]()
En planten… veel planten…
Ik ben wel aan het etenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een verhaaltje over maar het is nog geen 22:00.
Rugby kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
wat zal ik deze avond nog eens gaan doen
10.000 planten voor het raam, inclusief planken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja donkerbruin. Stijlvol gecombineerd met oranje, groen en beige![]()
En planten… veel planten…
Verbaast me dan weer nietquote:
Ik moet wel aan jullie (hooggespannen) verwachtingen voldoenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verbaast me dan weer niet
quote:
Slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
wat zal ik deze avond nog eens gaan doen
Ik heb ook een handje chipsquote:
Wees blij.quote:
Kirby ben je ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet wel aan jullie (hooggespannen) verwachtingen voldoen
Door er 6 te kopen?quote:
Ohquote:
Hier ook niet, maar het staat primaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wees blij.
90% van alles in de gemiddelde meubelzaal voldoet niet aan mijn verwachting en prijs/kwaliteit ratio
Zelfs als je slaapt hoor je nog af en toe een Bastognekoekje langzaam in dat mondje verdwijnen.quote:
Zo funky waren mijn ouders nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10.000 planten voor het raam, inclusief planken.
Wij hadden ook een zwart visnet aan het plafond hangen met schelpen, plastic vissen en zeesterren erin.
Heb ik nou nog, helemaal vol met kitscherige reissouvenirtjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Wij hadden wel een letterbak, met van die inieminie beeldjes waar je nooit met je tengels aan mocht komen.
Dat ding had ook iedereen.
Yups, en zo'n houten ding met koperen gewichtjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Wij hadden wel een letterbak, met van die inieminie beeldjes waar je nooit met je tengels aan mocht komen.
Dat ding had ook iedereen.
Geluidsinstallatie?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden ook een Beo in huis, die waren toen ook populair geloof ik.
Een fucking vogel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluidsinstallatie?
Wij hadden zo’n staand ding waar een CD verticaal in kon.
Klotefuckfuck?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds kff barkrukken te scoren, maar nog niet degene gevonden die ik wil.
Ja deze hadden wij ook nu je het zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluidsinstallatie?
Wij hadden zo’n staand ding waar een CD verticaal in kon.
Cognackleur leer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds kff barkrukken te scoren, maar nog niet degene gevonden die ik wil.
Nomnomnom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Even kijken of de muffins die de hele nacht uit de verpakking zijn geweest nog eetbaar zijn, anders ga ik nog even snel langs de supermarkt
Dat is de vreetziekte.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, ik heb al sinds 15:00 een honger die niet te stillen is. Nou heb ik ook echt totaal geen tijd gehad om even rustig wat te eten in die periode, maar normaal werkt een portie macaroni wel.
Zie geen prijzen. Dus duur?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grote klote fuck fuck.
https://www.kff.de/en/
busje purschuim vult ook aardig geloof ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, ik heb al sinds 15:00 een honger die niet te stillen is. Nou heb ik ook echt totaal geen tijd gehad om even rustig wat te eten in die periode, maar normaal werkt een portie macaroni wel.
Maagbandje voor zwarte katquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
busje purschuim vult ook aardig geloof ik
gewoon de waterkraan leegdrinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Komt door F1.quote:
Ben je aan het preppen geslagen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Morgen maar even langs de Action voor een gasbrander, dan is mijn noodpakket toch wel aardig compleet aan het worden
Kaarsen? Opwindradio? Lucifers? Jodiumtabletten? Astronautencrackers?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Morgen maar even langs de Action voor een gasbrander, dan is mijn noodpakket toch wel aardig compleet aan het worden
condooms?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaarsen? Opwindradio? Lucifers? Jodiumtabletten? Astronautencrackers?
Check, nope, check, niet nodig, uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Condooms?, je wil geen kind op de wereld zetten tijdens een nucleaire winter.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je opeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Condooms?, je wil geen kind op de wereld zetten tijdens een nucleaire winter.
Ik heb in principe alles. Beetje meer eten zou misschien nog kunnen, maar eigenlijk hebben we altijd wel houdbare voorraad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja we kochten laatst een nieuwe bank. 6.000 euries en dan heb je niks bijzondersquote:
5 ogen, 9 armen een halve hersencel en geen teentjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een schuilkelder cq bunker?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb in principe alles. Beetje meer eten zou misschien nog kunnen, maar eigenlijk hebben we altijd wel houdbare voorraad.
ik heb geen batterijen maar een zaklamp met een accu en een powerbank (2x zelfs)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben slecht voorbereidHeb wat batterijen en zaklampen en water.
Voor je satisfier?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben slecht voorbereidHeb wat batterijen en zaklampen en water.
Fok! account aanmaken en gaan met die handel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
5 ogen, 9 armen een halve hersencel en geen teentjes
Lucifers en gasaansteker heb ik ook, maar geen kaarsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen batterijen maar een zaklamp met een accu en een powerbank (2x zelfs)
lucifers heb ik ook wel..
volgens mij heb ik nog wel ergens bij de kerstspullen 3 stompkaarsen liggen...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lucifers en gasaansteker heb ik ook, maar geen kaarsenAllemaal led. Maar daar heb ik dan wel batterijen voor.
O ja, die heb ik ook nog. Kerstkaarsen. En Halloweenlampjes. En solarlampen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog wel ergens bij de kerstspullen 3 stompkaarsen liggen...
Ja, ik weet het. Ik vind er wel wat van. Ik heb een Linteloo. Die gaat voorlopig niet weg en anders herbekleden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we kochten laatst een nieuwe bank. 6.000 euries en dan heb je niks bijzonders
Meng dat allemaal door elkaar tot een grote broeierige geursoep…quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb schijtdure geurkaarsen en een enorme berg aan batterijen, dat was het wel.
Mijn neefje heeft een huis gekocht en de kelder daarvan is tweemaal zo groot en ruim als de begane grond.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het duur zijn om kelder onder m'n huis te laten graven?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een diesel aggregaat en 100L diesel op de zaak, die kan ik zo thuis zetten. Hebben we gewoon verwarming, licht, koel eten voor > 10 dagen.
Als de pleuris uitbreekt, ben je sowieso wel de lul, daar zijn die noodpakketten helemaal niet voor. Maar als er een keer flinke stroomuitval is die niet van het ene op het andere moment opgelost is, of als de supermarkten niet bevoorrraad kunnen worden door een enorme sneeuwstorm, of zelfs iets simpels als leidingwater dat tijdelijk niet drinkbaar is, dan is dit wel heel erg handig om in huis te hebben.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trekt boeven aan denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meng dat allemaal door elkaar tot een grote broeierige geursoep…
Daar heb je nog iemand anders bij nodig. En voor nattekat is dat nou niet een risico waar hij zich tegen hoeft te wapenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schakel dan over op whisky.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de pleuris uitbreekt, ben je sowieso wel de lul, daar zijn die noodpakketten helemaal niet voor. Maar als er een keer flinke stroomuitval is die niet van het ene op het andere moment opgelost is, of als de supermarkten niet bevoorrraad kunnen worden door een enorme sneeuwstorm, of zelfs iets simpels als leidingwater dat tijdelijk niet drinkbaar is, dan is dit wel heel erg handig om in huis te hebben.
Oei.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je nog iemand anders bij nodig. En voor nattekat is dat nou niet een risico waar hij zich tegen hoeft te wapenen.
Kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maar ergens hutje op de hei kopen en daar zelf schuilkelder maken.
Daarom leef ik nu in een tent.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij stopt het allemaal in crypto.
Gewoon je straat drie meter ophogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje laat om all-in te gaan in crypto. Zijn er wel een paar die nu lekker aan het rentenieren zijn.quote:
ja nu is het eigenlijk te laat om erin te stappenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje laat om all-in te gaan in crypto. Zijn er wel een paar die nu lekker aan het rentenieren zijn.
Wapens en munitie, of knijpkatten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje laat om all-in te gaan in crypto. Zijn er wel een paar die nu lekker aan het rentenieren zijn.
Je ziet elke keer van die NL bedrijven op tv die kennelijk geavanceerde ‘wapen dingen’ maken. Dus ik al zo ‘goh… zijn dit beursgenoteerde bedrijven?’quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wapens en munitie, of knijpkatten.
Zitten die morgenvroeg te pitchen bij Harry Mens?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je ziet elke keer van die NL bedrijven op tv die kennelijk geavanceerde ‘wapen dingen’ maken. Dus ik al zo ‘goh… zijn dit beursgenoteerde bedrijven?’
Heb nog een tuin in te richten
Dit doet Frans Timmermans al dagelijks.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten die morgenvroeg te pitchen bij Harry Mens?
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten die morgenvroeg te pitchen bij Harry Mens?
Die maakt reclame voor Ozempic toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet Frans Timmermans al dagelijks.
Onze gewichtige en bange onheilsprofeet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maakt reclame voor Ozempic toch?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze gewichtige en bange onheilsprofeet.
Die prijzen af en toe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:44 schreef Ygritte het volgende:
Gatverdamme, ik zit nog steeds op whoppah
Oh my f. god…. En dan met langharige kattenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt me wel een poetsnachtmerrie![]()
https://www.whoppah.com/n(...)en-1970-FJNIND6ON6Y7
Elke maand de hogedrukspuit er opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt me wel een poetsnachtmerrie![]()
https://www.whoppah.com/n(...)en-1970-FJNIND6ON6Y7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |