SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfffffff jij bent geen echte IKEA klant
Ja sorry dat ik jullie wederom moet teleurstellenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was je kans geweest om alsnog een onredelijke klant te zijn. Toen had je moeten gaan gillen om een manager
Hebben ze die daar in Drenthe?quote:
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.quote:
Ga je voor een haakquarium?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 1 zeester en de kwal/octopus in het midden maken.
Heb al 2 zeesterren, 3 tropische vissen en 3 zeepaardjes
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwestenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.
Ja ik kom er dus ook zelden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwesten
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
32400 stapjes en zit al in de trein terug want aan het einde van de wandeling kan de bus al meteen
Ik ben een beelddenker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ook netjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ik wil nu wel twee uur in een donkere kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hoe was de dark room?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hier haakte je even goed op in zegquote:
wat word je volgende project?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier haakte je even goed op in zeg
Hmmm ik denk dat ik een plantje ga haken. 5 april bij een vriendin op bezoek. Die zijn vorig jaar verhuisd en ik ben daar nog niet geweestquote:
Mij heb je niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in je eentje toch minder spannend.
Dankje.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje.
Pizza was lekker en tiramisu was heerlijk.
Capri (pizza salami met champignons).quote:
Heb een keer zo'n donker restaurant gehad, vond het maar niksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil nu wel twee uur in een donkere kamer
Wel met eten
ik wil geen ober, gewoon bak voer en geen prikkelsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n donker restaurant gehad, vond het maar niks
Ik heb net mijn bak voer al op, kip piri piriquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil geen ober, gewoon bak voer en geen prikkels
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mij heb je niet uitgenodigd
jij hebt nul recht om in te vullen hoe ik me voelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch zou je wat teleurgrsteld zijn geweest denk ik.
bedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijnlijk weinig gedaan vandaagOver een uurtje weer lekker naar bed
Fair enough.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt nul recht om in te vullen hoe ik me voel
SOWquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donker is iig geen lichtprikkelsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bak voer al op, kip piri piri
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het wel gemist. Blijft toch een beetje magisch als je in zo'n badje langzaam een afbeelding ziet verschijnen.
BOS TIJGERIN!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnen
KrokEtto!!quote:
Magisch ✨quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als FOK! erg traag is dan zie je dat ook langzaam verschijnen
En wat erbij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalm
Bijna hetzelfde ookquote:
Patatjesquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had prei met champignons en gerookte zalm
Soms toch ook lekker in het weekend?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijnlijk weinig gedaan vandaagOver een uurtje weer lekker naar bed
Ja was lekkerquote:
Ja preciesquote:
In Tilburg?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen ga ik geitjes melk geven
Geen geitjes melken om geitenkaas te maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Ik doe ook regelmatig helemaal niets in het weekend
Misschien doen de geitjes dat als je die melk geeft?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen geitjes melken om geitenkaas te maken?
Verkeerde account Ettoquote:
Gedraag je nou eens Ettoquote:Provinciale weg in Helmond dicht om brandende afvalberg
https://nos.nl/artikel/25(...)-brandende-afvalberg
Een ober thuis lijkt me dan wel weer handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar, moet je ze dan ook geitenmelk geven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien doen de geitjes dat als je die melk geeft?
jaquote:
Geen idee, misschien weet Lilak datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje raar, moet je ze dan ook geitenmelk geven?
Sterktequote:
geiten maken baby geiten zodat ze melk geven maar wij geven de babygeiten melk zodat de geitenmelk gebruikt kan worden voor kaas en ijsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet Lilak dat
Dus de babygeitjes krijgen niet hun eigen mamageit melkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geiten maken baby geiten zodat ze melk geven maar wij geven de babygeiten melk zodat de geitenmelk gebruikt kan worden voor kaas en ijs
neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de babygeitjes krijgen niet hun eigen mamageit melk
Biefstukjes van maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
je raad nooit wat we met koeien doen
Cutequote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zal mijn raam wel even dichtdoen uit voorzorg. De NL alert zal ook zo wel komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
CORRECTIE: wegafzetting opgeheven nadat brandende afvalberg gewoon Helmond bleek te zijn.
Jij voelt je nogal opgefokt zo te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, probeer gewoon op nieuwe manieren zwab te forceren tot sociaal contactquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij voelt je nogal opgefokt zo te zien.
Aha, is dat hetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, probeer gewoon op nieuwe manieren zwab te forceren tot sociaal contact
ik faal al 2 jaarquote:
Melken en aan de geitjes geven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
Proost!quote:
Meh.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Had een nieuwe Foqueville inburgeringstest gemaakt, maar die website laat niet meer onbeperkt deelnemers toeWeet iemand nog een gratis website waar je een quiz kan maken, met in ieder geval een redelijk aantal deelnemers?
Mèèèèhquote:
Ik had zin in shoarma.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
iemand het hek van de schapenweide weer open laten staan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
LIJSTquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Kalverliefde melk
![]()
https://kalver-liefde.nl/
Ja, de GOEDE kalver -lijstquote:
Blije kalfjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Kalverliefde melk
![]()
https://kalver-liefde.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |