SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet huilenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen soep hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel zonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb nog een laatste bak erwtensoep in de vriezer dan heb ik voorlopig genoeg tot de volgende herfst/winterUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Makreeltje gegetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Straks nagels lakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ehm....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je op een hot date?
met mr Kitten?![]()
![]()
Huis gepoetst en nu is het stukquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je op een hot date?
met mr Kitten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie het voor me dat je bij een willekeurige persoon doet op straatquote:
Uw ADH vitamine Worst
Weet alleen nog niet welke kleurWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar heb ik lak aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het voor me dat je bij een willekeurige persoon doet op straat![]()
Welke tintquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
past bij jouquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
past bij jouOudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lekkeerrrrrquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou idd. Kan niet wachten tot woensdag als het weer lenteweer wordtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aquamarijn danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ondergaande zon.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu niet meerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben nog niet buiten geweest maar zo te zien schijnt de zonquote:
How can I make this topic about me?![]()
Vannacht was het koud. En komende nacht ook?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen het kan wel flink afkoelen in de avondHow can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht was het koud. En komende nacht ook?![]()
![]()
hier welquote:
waait aardig
voelt aan als 0 graden hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel bizar, vorige week zonder jas en nu winterjas en handschoenen op de fietsUw ADH vitamine Worst
Dikke sjaal om, muts, handschoenen. Want ja, de honden willen er wel uit natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier wel
waait aardig
voelt aan als 0 graden hier
die liggen te pitten nuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dikke sjaal om, muts, handschoenen. Want ja, de honden willen er wel uit natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind kou nu met zon en lange dagen minder erg, want warmt nu wel goed op met meer zonkrachtUw ADH vitamine Worst
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik lekker het bier koud zetten buiten![]()
Iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind kou nu met zon en lange dagen minder erg, want warmt nu wel goed op met meer zonkrachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dit is sowieso veel beter dan dat grauwe wat we in december haddenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind kou nu met zon en lange dagen minder erg, want warmt nu wel goed op met meer zonkracht![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het vouwen. Al om 07:15..Jeetje wat naar! Vooral dat hij zo heftig reageerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij inmiddels wel thuis?Trust nobody![]()
Ik hou wel van winter enzoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En januariquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dit is sowieso veel beter dan dat grauwe wat we in december haddenUw ADH vitamine Worst
Eh. Nee bedanktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar Winterswijk verhuizen danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
CH, nee, nog nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja weet niet waarom ik dat deed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1.42quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
40 minuten vanaf hier
en vanaf jou?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje ver hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is een mooie dorp hoorquote:
Wist je dat daar de koudste temperatuur ooit is gemeten in Nederland?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja leuk, maar het is geen Brabantquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een mooie dorp hoor:Y
Wist je dat daar de koudste temperatuur ooit is gemeten i Nederland?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doen hun naam eer aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een mooie dorp hoor:Y
Wist je dat daar de koudste temperatuur ooit is gemeten i Nederland?Uw ADH vitamine Worst
-27,4quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een mooie dorp hoor
Wist je dat daar de koudste temperatuur ooit is gemeten in Nederland?![]()
![]()
Klopt, het is veel beter!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is geen Brabant
En ik woon er
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook daar kan je xtc maken hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is geen BrabantUw ADH vitamine Worst
Nu snap ik die kouquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, het is veel beter!
En ik woon er![]()
![]()
Lekker daar blijven dan. Ik blijf mooi hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, het is veel beter!
En ik woon er
Dat valt me dan weer tegenquote:
Die opmerking dan he.. (ten tijde van die kou was ik er nog niet)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Okequote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker daar blijven dan. Ik blijf mooi hier
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Not surequote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook daar kan je xtc maken hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Warmebolkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen
Die opmerking dan he.. (ten tijde van die kou was ik er nog niet)![]()
![]()
Ik ga nog even een plantenbak bekleden met zeil enzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is goed muisquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog even een plantenbak bekleden met zeil enzo![]()
Wat had je gedaan als je het niet goed had gevonden?quote:Trotste mama van Ambar
Heel pak after eight opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik niks, maar jij kon het dan negeren en gewoon je ding doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als je het niet goed had gevonden?![]()
Lust je het niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is niet raarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb liever geen rare smaken door m'n chocolaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wil gewoon geen smaken in/door chocolade.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon op cacao bonen kauwenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon puur met minimaal 80% cacao![]()
Daar komt het eigenlijk wel op neerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil gewoon geen smaken in/door chocolade.![]()
Zeg dat danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer
Grote doos is leeg nuquote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het liefst ter plekke op een plantage![]()
Scheelt weer kastruimtequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2414 / +74 / +129 / 6020 / 6610
2. KoningWouter / 568 / +9 / +0 / 1792 / 2090
3. KillemWieft / 523 / +4 / +6 / 473 / 663
4. kree / 410 / +153 / +40 / 1450 / 1664
5. Bally-b / 393 / +0 / +30 / 58 / 112
6. _UserName_ / 332 / +12 / +67 / 567 / 727
7. devzero / 325 / +3 / +3 / 264 / 343
8. Moeraskat / 297 / +6 / +16 / 2285 / 2473
9. hemarookworst / 279 / +0 / +1 / 1064 / 1249
10. Lovely / 254 / +22 / +4 / 1274 / 1476
11. Dr.Mikey / 248 / +12 / +19 / 604 / 741
12. mario390 / 248 / +40 / +0 / 206 / 306
13. gebrokenglas / 217 / +6 / +23 / 1400 / 1575
14. Grotetijd / 202 / +14 / +13 / 962 / 1104
15. Pinnenmutske / 190 / +6 / +0 / 358 / 474
16. sp3c / 182 / +1 / +5 / 541 / 630
17. Moonlight / 177 / +2 / +0 / 617 / 723
18. HappyCharly / 166 / +10 / +2 / 1258 / 1391
19. maily / 156 / +17 / +14 / 1496 / 1645
20. ToT / 151 / +6 / +0 / 1242 / 1333SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zoek een stunt step voor kitten. Best lastigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een lekkere deun op staan.![]()
Me too. Lekker stampenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een lekkere deun op staan.
Thuis. Maar moeraskater nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het al tijd voor drank?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
Wel het is altijd nog goed gekomenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet aan een rotondequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ergens op de wereld is het al 4 uur geweest dus proostquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom je hierheen om mee te drinken?quote:
I'm surrounded by morons!
Gaat altijd maar door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar is datquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen einde aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trondheim, Noorwegen.quote:I'm surrounded by morons!
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een stukje fietsenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Uw ADH vitamine Worst
@aloaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles heeft een begin en een eind. Zelfs het universum.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan verschillen wij toch eens van mening
Oja het is binnen trouwensProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar een wil is, is een weg, evt fietspad. Maar de Airbus pakken is snellerquote:
I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En de tijd van gaan is nu gekomen!![]()
![]()
Nee hoor, het universum heeft ook geen eind.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles heeft een begin en een eind. Zelfs het universum.
Het is nooit begonnen, het is er altijd geweest, zal altijd bestaan en heeft geen einde.![]()
Tot vannachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En de tijd van gaan is nu gekomen!![]()
![]()
Zo balkon gedaan. Plantjes in de bakken zitten. Nog steeds niet genoeg.Trotste mama van Ambar
Denk het ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg, evt fietspad. Maar de Airbus pakken is snellerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou :’) alsof er niks gebeurd is.
Ja hier ook okquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja wel oke!met jou?
lekker weekend|!
Genieten van het weekend idd
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook okGenieten van het weekend idd
![]()
![]()
Dat wordt genieten deze lente en zomer van al het gezoem hopelijkTrotste mama van Ambar
Hier gaat het goed gelukkig. Even 3 dagen behoorlijke dip gehad van de nieuwe pillen maar ben vanmorgen bij mijn pa geweest voor een kop koffie en lig nu lekker op de bank met jullie te chatten.quote:![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed gelukkig. Even 3 dagen behoorlijke dip gehad van de nieuwe pillen maar ben vanmorgen bij mijn pa geweest voor een kop koffie en lig nu lekker op de bank met jullie te chatten.![]()
![]()
Er zat een regenworm in een van de planten dus die heb ik nu ook
Trotste mama van Ambar
Balen van die dip, maar fijn dat je nu lekker met koffie op de bank zitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed gelukkig. Even 3 dagen behoorlijke dip gehad van de nieuwe pillen maar ben vanmorgen bij mijn pa geweest voor een kop koffie en lig nu lekker op de bank met jullie te chatten.Deze waren dan om te proberen tot aan wat je wou toch?
![]()
Ja ik moet er even doorheen. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Balen van die dip, maar fijn dat je nu lekker met koffie op de bank zitDeze waren dan om te proberen tot aan wat je wou toch?
Nog wat leuks gedaan vandaag?![]()
Goed bezig Wout! je doet het welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet er even doorheen. Komt wel goed.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Lekker met marley gewandeld, ben nu nog even bij mijn moeder en vanavond weer naar huis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet er even doorheen. Komt wel goed.
Nog wat leuks gedaan vandaag?Toppers zijn jullie!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed bezig Wout! je doet het wel
Lekker met marley gewandeld, ben nu nog even bij mijn moeder en vanavond weer naar huis![]()
![]()
Frietjes eten straksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
#teamfrietI'm surrounded by morons!
Dat klinkt als een fijne dag Moon!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed bezig Wout! je doet het wel
Lekker met marley gewandeld, ben nu nog even bij mijn moeder en vanavond weer naar huis
Heb je de Notre Dame al gebouwd?![]()
Jolke heeft wel meer plezier in zijn leven hoorquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, alsof er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is de kater al door zijn luikje gekropen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben nog nooit per vliegtuig op vakantie geweest en dan naar een hotel. Hoe boek je iets zonder zorgen qua vervoer daar en terug naar de luchthaven?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan met een kindWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben nog nooit per vliegtuig op vakantie geweest en dan naar een hotel. Hoe boek je iets zonder zorgen qua vervoer daar en terug naar de luchthaven?I'm surrounded by morons!
Waar het warm is. ‘Veilig’ met strand/zwembad. Kindvriendelijk.quote:
Canarische eilanden of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kunt altijd een taxi bellen toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben nog nooit per vliegtuig op vakantie geweest en dan naar een hotel. Hoe boek je iets zonder zorgen qua vervoer daar en terug naar de luchthaven?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: