Baby jane heeft pijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en plots heeft madam weer verzorging nodig
Precies ..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die redt het niet tegen Jordy. En als ze volhoudt dan heeft ze oorlog met hem. Hij vindt vast dat hij het verdient
Maar dat betekent niet dat hij heeft gewonnenquote:
Op de bank zitten wil nog niet zeggen dat je naar huis gaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef anine het volgende:
[..]
Of ze het nu pakt of niet, ze gooien haar toch wel op de bank.
Ain't gonna happen, Jordy for tha win!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat hij heeft gewonnen
Ik hoop dat mensen gaan zien hoe vies hij is.
Dat is het ook. Maar dat zegt meer over de mensen die dat zeggen.quote:
Hmja ik weet het niet. Ik onderschat Sharice niet per se maar je ziet vaak in dit soort situaties, zeker met een egoïstischere man, dat de vrouw dan op den duurt denk pfff okee laat maar, of desnoods een dealtje eruit slepen van ‘stem niet op mij’ en er maar van af zijn omdat ze weet dat hij niet zwicht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat Sharice echt niet te onderschatten is.
Remember Matt+6 vs Sharice
Remember Jordy vorig weekend, die ligt morgen weer heimwee te hebben.
het ziet er dramatisch uit allemaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ze doet of jolien een mes in haar been steekt, wat een acteur zeg
Ik heb gehad hier ,, dit gaat mij te verquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar dat zegt meer over de mensen die dat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |