Ja maar ik denk dat Jordy dus niet zal opgeven en het zachtere karakter van Sharice zal zwichten.quote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Jordy dus niet zal opgeven en het zachtere karakter van Sharice zal zwichten.
Dan gaat Jordy naar de finale ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk! Dus Sharice heeft niets straks. Want Jordy gaat niet opgeven en Sharice houdt het niet vol
Die redt het niet tegen Jordy. En als ze volhoudt dan heeft ze oorlog met hem. Hij vindt vast dat hij het verdientquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Jordy dus niet zal opgeven en het zachtere karakter van Sharice zal zwichten.
Weet je niet. Al heb ik ook twijfels. We zullen het maandag 20:30 pas weten denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Lrod01 het volgende:
Jane doet alsof haar neus bloedt. Niemand trapt nog in jouw leugens.
Dat jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef anine het volgende:
[..]
Of ze het nu pakt of niet, ze gooien haar toch wel op de bank.
WTFquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en plots heeft madam weer verzorging nodig
Boeien! Ik vind het een meesterzetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
Zonde van het geld jane wint nooit bb
en nephaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:15 schreef odie22 het volgende:
kan ze weer nieuwe wimpertjes kopen van het geld
Denk dat Sharice echt niet te onderschatten is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |