SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik schrik ook elke keer weer een beetjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow wat een taalgebruik ineens.Trust nobody![]()
The simsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat speelde je vroegah op een computah?
Theme hospital
Trust nobody![]()
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik schrik ook elke keer weer een beetjeLach met een schone bips![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.
Blijf t onnodig grof vinden
Maar goed
Trust nobody![]()
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.
Do what you love, love what you do!![]()
het betekent Graag Voor DJMOquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.![]()
ja. sims ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Theme hospital stond er geloof ik bij in de link eerder geplaatst![]()
hahha ja echt? naja ik trek me het verder niet zo aan. mag DJMO wel.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Samequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.Trust nobody![]()
Ik vond al de pokemon spellen ook tof toen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Dus nee
Ook wel avonturen spellen met questsLach met een schone bips![]()
Ilikequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Theme hospital stond er geloof ik bij in de link eerder geplaatstTrust nobody![]()
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond al de pokemon spellen ook tof toen.Trust nobody![]()
omg ja mss toch dan te oud wordt ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Dus nee
Ook wel avonturen spellen met quests
Wacht die trailer van toen van dat spel is wel grappig dan mss om ff te zien.
\Is wel pixels kijken spel als je het vergelijkt met nu. maar heb me er uren mee vermaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Welk?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
omg ja mss toch dan te oud wordt ik.
Wacht die trailer van toen van dat spel is wel grappig dan mss om ff te zien.
\Is wel pixels kijken spel als je het vergelijkt met nu. maar heb me er uren mee vermaakt.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: