1.5 homo-blokjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Koop gewoon een mooie Ateca 1.5 met een kmstand van rond de 80k, panoramadak, uitgebreide audio-installatie en in Samoa Orange.
Met turbo gewoon prima toeven, een 1.5 in een Ford Fiesta is wel echt serieus gay. Dat ding stuurt als een containerschip waar een Ateca een vliegend tapijt is. Zou de Cupravariant wel overwegen ware het niet dat die alleen in automaat verkrijgbaar is.quote:
Met chiptuning nog net te doen op 200pk. Maar je mist toch het koppel van een 2 liter onderin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met turbo gewoon prima toeven, een 1.5 in een Ford Fiesta is wel echt serieus gay. Dat ding stuurt als een containerschip waar een Ateca een vliegend tapijt is. Zou de Cupravariant wel overwegen ware het niet dat die alleen in automaat verkrijgbaar is.
Das aardig veel jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
20 jaar oud met 2 ton op de teller
Een Ateca log noemenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Met chiptuning nog net te doen op 200pk. Maar je mist toch het koppel van een 2 liter onderin.
Verder rijdt een 1.5 Fiesta ST wel echt 100x sportiever en rapper dan een logge Ateca.
Nee, maar in feite is het een VW Tiguan, in een goedkopere spec.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een Ateca log noemenheb je er ooit in gereden?
Het was geen proefrit, het was een leenauto nadat ik mijn Fiesta (expres) aan gort had gereden. Mini-SUV vs hatchbackquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar in feite is het een VW Tiguan, in een goedkopere spec.
En dat gaat nooit sportiever rijden dan een Fiesta ST. In de basis al niet. Hatchback vs Mini-SUV.
Ik snap serieus niet wat er zo geweldig zou zijn aan Ateca, behalve dat je er ooit een proefrit in hebt gehad.
Ja je vergelijkt een 20 jaar oude Fiesta, dan rijdt iedere moderne auto al beter.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het was geen proefrit, het was een leenauto nadat ik mijn Fiesta (expres) aan gort had gereden. Mini-SUV vs hatchbackik heb mijn keuze wel gemaakt.
Het bizarre is dat het kreng niet eens 20 jaar oud was. Ze zullen heus hun best hebben gedaan met de ST, maar ik verwacht van elk merk goede prestaties van de beste uitvoering.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja je vergelijkt een 20 jaar oude Fiesta, dan rijdt iedere moderne auto al beter.
Maar het is geen vergelijk met een nieuwe Fiesta ST.
Ik heb een e46 330i 3.0l handgeschakeld met 250k op de teller, bouwjaar 2003. Rijdt en schakelt heerlijk. Sterker nog, rijdt fijner dan de meeste nieuwere auto's. Toen BMW nog 6-cilinders maakte zonder turbo, hydraulisch sturen, etc. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dat is een prima kilometerstand voor die leeftijd. Een auto met veel minder dan 10K/jaar zou ik per definitie niet vertrouwen.quote:
Die is net ingereden. 2 ton is niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Z'n zusje rijdt wél lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moeder rijdt pas kut, met je grote waffel.
Helemaal mee eens. Ik koop juist vaak oudere auto's in het E- en F-segment. Dat rijdt als de brandweer met tellerstanden van meerdere tonnen (vaak zijn het auto's geweest van directeuren) en een luxe waar je u tegen zegt. Totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik heb een e46 330i 3.0l handgeschakeld met 250k op de teller, bouwjaar 2003. Rijdt en schakelt heerlijk. Sterker nog, rijdt fijner dan de meeste nieuwere auto's. Toen BMW nog 6-cilinders maakte zonder turbo, hydraulisch sturen, etc. Zoals het hoort.
Ik heb ook een BMW 320i 2.0 turbo gehad uit 2014 maar daar zat totaal geen stuurgevoel en emotie in. Daarnaast hebben we ook nog een Tesla Model 3 uit 2024. Tja, dat is gewoon een computer op wielen. Het stuur voelt als een playstation controller. Nul emotie of gevoel.
Geef mij maar lekkere oude wagens.
Een zwarte Swiftquote:
Tristan?quote:
Die reed toch door het winkelcentrum van Apeldoorn met een zwarte stift? Wellicht haal ik eea door de war.quote:
Je bedoelt die zwarte Swift bij de Naald op koninginnedag? Dat was Tristan (Alphen a/d Rijn) niet en die bak is allang door de shredder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die reed toch door het winkelcentrum van Apeldoorn met een zwarte stift? Wellicht haal ik eea door de war.
Een zwarte Stift? Hadden ze weer geen plek bij de GGZ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die reed toch door het winkelcentrum van Apeldoorn met een zwarte stift? Wellicht haal ik eea door de war.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |