SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En ingeruimd. En mijn jas uit. En de droger afgezet. En de stekker in de auto.![]()
![]()
MIJN GOD.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik vergeef het jullie. geen zorgen mensen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee is helemaal goed, deze mag juist online.. vind het jammer dat ik 'm zelf niet zo voor elkaar kreeg maar ik pik 'm dus ff over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:46 schreef ToT het volgende: Zeg maar of ik 'm weer weg moet halen hoor.
![]()
Dus, voor als die ene user binnenkomt of je schoonmoeder op de stoep staat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is helemaal goed, deze mag juist online.. vind het jammer dat ik 'm zelf niet zo voor elkaar kreeg maar ik pik 'm dus ff over.
Dus, voor als die ene user binnenkomt of je schoonmoeder op de stoep staat
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is je vergeven!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Ik wou nog iemand quoten.
Maar ik heb er gelukkig nog even over nagedacht.
![]()
![]()
Lec zit in de A categorie en Hamilton in de B categorie. Je moet er 2 in A kiezen, 2 in B, 2 in C, 1 in D en 1 in E.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zal jou eens quotenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
goed plan wss en ben je verstandiger als ik want zou het zo posten. LOLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Zeg sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wijze quotequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmm apartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lec zit in de A categorie en Hamilton in de B categorie. Je moet er 2 in A kiezen, 2 in B, 2 in C, 1 in D en 1 in E.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: