Het gaat niet om het resultaat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ben jij al naar Mickey 17 geweest?
Lekker man. Wij mogen zo ook, wedstrijd verplaatst van 15:00 naar 12:15. Lekker zuipen in de kantine met Volendam - Cambuur erop.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben vanmiddag in Leiden te vinden!
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeft
Je bent een goed mens
Alvast gecondoleerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Nog wel van Duitsers?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Ze groeide op in Rijnsburg, waar de ouders van Eberhard van der Laan een huisartsenpraktijk hadden.quote:
Zeker. Lekker zonnetje erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Chicken Tonightquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)
In het weekend wel, jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?
Gele curryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |