Bestaat nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat nou als je Haxball speelt op de switch?
Gelukkig hoeft @Lenny_leonard dit niet meer mee te maken, @Pisces29quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mensen die groot Disney fan zijn vertrouw ik niet. Volwassen mensen die op een Switch spelen overigens ook niet. Alleen Haxball is een uitzondering.
Kan gewoon hier. We zijn van alle markten thuis.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Ga maar weer woordles maken ipv dit gebralquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft @:Lenny_leonard dit niet meer mee te maken, @:Pisces29
Ts begintquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag?
Werken he. En bij jou?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag?
Fijne werkdagquote:
Prima score pik!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1370 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1166 5/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@onlogisch is gewoon een hele attente, zachte jongen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het gaat met @:onlogisch
Hij is zo aanhankelijk als de pest
Nee dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch is gewoon een hele attente, zachte jongen.
Gadverdamme wat ben jij een burgerlul aan het worden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Hij is gestopt met sporten. Afname testosteron.quote:
Disney films, carnaval, roze kerstbomen. Geef die jongen een beetje credit en ruimte om lekker te ontspannen op de fiets.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gadverdamme wat ben jij een burgerlul aan het worden.
In zo'n lycra pakje een rondje lekker fietsen is toch voor boomers met een buikje joh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Disney films, carnaval, roze kerstbomen. Geef die jongen een beetje credit en ruimte om lekker te ontspannen op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |