SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jullie denken dan toch te raar van geef knuffel.
tis knuffel die ik doe, en denk is best normaal, van soort we gaan ff dingen met elkaar maken enzo
tis andere knuffel als hou van je en. koesiekoesie?Do what you love, love what you do!![]()
dit verteld verhaal mooi over liefde etc
https://drive.google.com/(...)xCui8he7?usp=sharing
bedenk dit is aantal 10 tallen jaren gemaakt ooit he toen allemaal die discussie er nog niet zo was over, vrouwen met rechten en bv zijn wat je bent?
Daarom mss is dit nooit een succes geworden. want nu? mss wel.
ik bekijk het ff over ,mijn eigen mening enzo? en zou zo weer mee doen dit.Do what you love, love what you do!![]()
zie nr 09 in linkje dus soms wat ik nog over iemand denk enzo. maar ok. haha "in short"
gekwetst tot in mijn diepste van mijn lieve hartje die. en gaat liedje never want zo ben ik niet. maarja wel aan gedacht toen.Do what you love, love what you do!![]()
muziek die met opzet gecensureerd was door Broadway enzo toen der tijd. dat hoor jequote:
ho wel? tis al dat ik via via nog alles ervan kon vinden, maar mss niet door gewone bronnen enzo. dit is lastig te. vinden. die hele musical.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vond dat laatste dan wel weer grappig erin en staat volgens mij niet in de officiële bladmuziek. maarja ik ben hier altijd fan van he. hoeven jullie niet
Anyway. morning dan maar
tis wel grappig ik wil dat soort projectjes meer doen, maar als muzikant is er gewoon niet genoeg aan te verdienen.
naja mss moet ik het maar vergeten enzo en was leuk als student toen die hele dingen aangaan, nu lukt het me niet meer 1 bandje is al soms lastig. lol
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: