SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Coolquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
Om 7:03 uur gaat de maan onder, maar de totale eclips begint om 7:26 uur. Een zogenaamde bloedmaan zullen we on ons land dus niet gaan zien, maar tussen 6:10 en 7:03 uur kun je wel zien dat er een hapje uit de maan is.Trust nobody![]()
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e schermquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, maar hou in gedachten dat het een spel is waar punten mee verdient worden, al is het elke maand het zelfde maar goed.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Helemaal mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moet ik nu boos worden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e scherm![]()
![]()
Topic op 2e scherm lijkt me wel aannemelijk jaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
#MeTooquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er iets van kan zien. Moet toch vroeg op.![]()
ik moet een briefje in de badkamer leggen anders vergeet ik het nog![]()
![]()
![]()
Nee blijf maar blijquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik nu boos worden?![]()
![]()
Topic op 2e scherm lijkt me wel aannemelijk ja
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb even een extra alarm in m'n telefoon gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
#MeToo![]()
ik moet een briefje in de badkamer leggen anders vergeet ik het nog![]()
![]()
Ja samequote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er iets van kan zien. Moet toch vroeg op.
Hopelijk onbewolkt
Blijft bijzonderTrust nobody![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooruit dan maar weer, moet ook niet van mn act afwijken. Winning formulaquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik weet het niet, kom hier ook niet voor punten maar meer omdat er laat op de avond nog volk is. En wat reuringquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e scherm
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wind?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat decadent. Outdoor airconditioningTrust nobody![]()
Same. Heb het overdag posten maar een beetje opgegeven omdat er mij teveel gebolkt word. Wat ik snap, want is het spel. Maar kom hier ook vooral later op de avond omdat het dan gewoon soms wel/soms niet gezellig slowchatten met elkaar is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kom hier ook niet voor punten maar meer omdat er laat op de avond nog volk is. En wat reuringWell, life can be a riot
Je bedoelt een tuinquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat decadent. Outdoor airconditioning
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nope, zit RTL Z te kijken naar hele luxe hotels.quote:
Daar hebben ze outdoor airconditioning. En wij ons maar drukmaken om het klimaat.![]()
Rtl Z duurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Teringquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zit RTL Z te kijken naar hele luxe hotels.
Daar hebben ze outdoor airconditioning. En wij ons maar drukmaken om het klimaat.
Ohhhh dat heb ik weleens gezien jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zit RTL Z te kijken naar hele luxe hotels.
Daar hebben ze outdoor airconditioning. En wij ons maar drukmaken om het klimaat.Trust nobody![]()
En toch ook iets van n skibaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soort, maar dan op 23 graden terwijl het buiten 45 graden is.
Met daar weer verwarmde terrasjes
Trust nobody![]()
Hahaha ja echt insane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch ook iets van n skibaan?
Met daar weer verwarmde terrasjes
Maar he, zet wel even je thermostaat op 15 graden want anders gaat de aarde er aan.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja echt insane.
Maar he, zet wel even je thermostaat op 15 graden want anders gaat de aarde er aan.
Trust nobody![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
het kan altijd gekker
https://www.bndestem.nl/b(...)ijk-genant~ab36ea35/
En het dan duurzaam noemen![]()
Dan wil ik die terrasverwarmers weer buiten kan je lekker rokenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soort, maar dan op 23 graden terwijl het buiten 45 graden is.
Heel benieuwd hpe hij dat zietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahaha
En het dan duurzaam noemenTrust nobody![]()
Net als die klimaattop in Brazilië, waar ze de halve Amazone gaan kappen om daarvoor een snelweg en andere dingen aan te leggen.
Dit is geen grap.![]()
Lekker rokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee. Mijn slaapritme is nog in de war.
Nog een probleem erbij. De buid van cpap fluit.Werewolf![]()
Vervelendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen idee. Mijn slaapritme is nog in de war.
Nog een probleem erbij. De buid van cpap fluit.Trust nobody![]()
InderdaadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wasabi flavour chipsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vond ff praten met iemand dan wel weer ok ofzo?
het is wel allemaal drama soms en om over praten wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gisteren de hele dag koppijn gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn, wat had je gisteren?
Hier net zo kut als gisteren.
Maar komt wel weer goed..
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh dat is wel ellende jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag koppijn gehad.
![]()
![]()
waardoor komt dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag koppijn gehad.
Do what you love, love what you do!![]()
Jullie hebben daar Pickles lays die is echt fantastisch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met wie had je gepraat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:22 schreef kree het volgende:
ik vond ff praten met iemand dan wel weer ok ofzo?
het is wel allemaal drama soms en om over praten wel.Smile, it's free therapy.![]()
Goh, jij stelt ook wel veel vragen hè?quote:
En soms niet de meest handige.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
met vriendinnetje die eerst klote gozer had en nu weer nietquote:Do what you love, love what you do!![]()
Wiepenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
met vriendinnetje die eerst klote gozer had en nu weer nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, jij stelt ook wel veel vragen hè?
En soms niet de meest handige.....
Je bedoelt dat ze nu geen relatie meer heeft?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
met vriendinnetje die eerst klote gozer had en nu weer nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als dat geen neuken word nouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
met vriendinnetje die eerst klote gozer had en nu weer nietWell, life can be a riot
dat begreep ook er iig uit nu na uur bellen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze nu geen relatie meer heeft?Do what you love, love what you do!![]()
Ah is ze weg bij hem.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
met vriendinnetje die eerst klote gozer had en nu weer nietSmile, it's free therapy.![]()
@Sodeknetters - nu weten we zeker dat je de weddenschap gewonnen hebt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
min of meer vertelde ze me. dus oke na jaren van die relatie die er was, maarre ik kan op de koffie komen zei ze.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Never ending storyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat begreep ook er iig uit nu na uur bellen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Happily Ever After!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
min of meer klinkt niet echt hoopvolquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer vertelde ze me. dus oke na jaren van die relatie die er was, maarre ik kan op de koffie komen zei ze.![]()
![]()
Min of meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer vertelde ze me. dus oke na jaren van die relatie die er was, maarre ik kan op de koffie komen zei ze.
He he maar je mag EINDELIJK wel even "koffie" gaan drinken
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer vertelde ze me. dus oke na jaren van die relatie die er was, maarre ik kan op de koffie komen zei ze.![]()
![]()
geen idee, ik ga wel keertje bij haar langs en is allemaal ok. maar ok. tis mss ff lastig ook van haar om dat weg te gooien wat ze had.quote:
maar is en zegt iedereen. niet de goeie gozer voor haar.Do what you love, love what you do!![]()
Op de koffie komen betekent vooral dat ze vooralsnog wil praten he, dus niet meteen advances maken en uitgaan dat ze je ziet als meer dan een vriend. Al weet ik uit ervaring dat zelfs als iemand je gewoon ziet als vriend, er toch gevoelens kunnen overspringen na verloop van tijd, zo kreeg ik iets met m'n ex (en zo kreeg zij iets met degene na mijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer vertelde ze me. dus oke na jaren van die relatie die er was, maarre ik kan op de koffie komen zei ze.)
Maar ga dat niet forceren, go with the flow. En geef het (als er al meer in kán zitten) vooral tijd om dat te ontwikkelen.Well, life can be a riot
Gelukkig ben jij dat wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, ik ga wel keertje bij haar langs en is allemaal ok. maar ok. tis mss ff lastig ook van haar om dat weg te gooien wat ze had.
maar is en zegt iedereen. niet de goeie gozer voor haar.
R.I.P DTS.![]()
nee omdat ik haar en zei mij mij al langer kent als vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
min of meer klinkt niet echt hoopvol
Ik vind dr nog steeds leuk en zij mij. maar we hebben helemaal dingen wel anders gedaan en ook ff niet op goeie pad geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Kop koffie drinken en kijken hoe het aanvoelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat ik haar en zei mij mij al langer kent als vandaag.
Ik vind dr nog steeds leuk en zij mij. maar we hebben helemaal dingen wel anders gedaan en ook ff niet op goeie pad geweest.Smile, it's free therapy.![]()
Snel een keer op de koffie gaan read the room en kijken hoe het loopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind dr nog steeds leuk en zij mij. maar we hebben helemaal dingen wel anders gedaan en ook ff niet op goeie pad geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mhwah nee natuurlijk niet. maar zie haar zelfde meemaken als wat ik deed eerder enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik hoop het beste voor je buddy. maar pas een beetje op dat ze die goser niet meer in haar hoofd heeft en jou gebruikt om uit te huilen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind dr nog steeds leuk en zij mij. maar we hebben helemaal dingen wel anders gedaan en ook ff niet op goeie pad geweest.![]()
dat is volgende idee denk ik, maar ook voor mij, denk moet ik dat doen, voel wel wat voor haar eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kop koffie drinken en kijken hoe het aanvoelt.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe wat aanvoelt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kop koffie drinken en kijken hoe het aanvoelt.
Great minds @KissingbirdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
herkenbaarheid. en mss snappen van elkaar en ff knuffels geven =quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op gevoel en zonder verwachtingen gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbaarheid. en mss snappen van elkaar en ff knuffels geven =They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat je tegen kree heel duidelijk moet zeggen wat je bedoelt. Anders gaat het mis.quote:
Ja denk wel ff voor nu?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op gevoel en zonder verwachtingen gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Of dat zij al snel wat bij 'm doet. En hij uiteindelijk een rebound word.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik hoop het beste voor je buddy. maar pas een beetje op dat ze die goser niet meer in haar hoofd heeft en jou gebruikt om uit te huilen.
Neem maar van mij aan @kree met de ervaring die ik heb op date vlak vooral (naja, en die 1e relatie dan) dat moet je ook niet willen. Doe het kalm aan en go with the flow maar zonder verwachtingen en hou je hoofd koel.Well, life can be a riot
Eerlijk.. Kree.. als ik je antwoorden lees denk ik niet dat ze weg is bij die ander.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat is volgende idee denk ik, maar ook voor mij, denk moet ik dat doen, voel wel wat voor haar eigenlijk.
Snap je terughoudendheid gezien je gevoel.
Vraag is ook.. Stel ze is weg bij die ander.. of ze dan nu al op een andere man zit te wachten.
Kan zijn dat het voor haar gewoon een kop koffie met een vriend is.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbaarheid. en mss snappen van elkaar en ff knuffels geven =
Ja en als je denkt duidelijk te zijn, dan nog duidelijkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen kree heel duidelijk moet zeggen wat je bedoelt. Anders gaat het mis.;Y
snap en neem ik er wel in mee, maarja wil niet zo negatief zijn enzo denk ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of dat zij al snel wat bij 'm doet. En hij uiteindelijk een rebound word.
Neem maar van mij aan @:Kree met de ervaring die ik heb op date vlak vooral (naja, en die 1e relatie dan) dat moet je ook niet willen. Doe het kalm aan en go with the flow maar zonder verwachtingen en hou je hoofd koel.
praat met haar wel vaak eigenlijk en persoonlijk met telefoon, dus heb er wat meer beeld van.
Maar al met al je hebt soort gelijk in deze, mss kwetst t me wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Komt goed niet groter maken dan dat het is.quote:
Niet te vaak uitstellen ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en dat is op zich prima als je zonder verwachtingen gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk.. Kree.. als ik je antwoorden lees denk ik niet dat ze weg is bij die ander.
Vraag is ook.. Stel ze is weg bij die ander.. of ze dan nu al op een andere man zit te wachten.
Kan zijn dat het voor haar gewoon een kop koffie met een vriend is.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mss? maar ik weet dat dus niet he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk.. Kree.. als ik je antwoorden lees denk ik niet dat ze weg is bij die ander.
Kan zijn dat het voor haar gewoon een kop koffie met een vriend is.
wat zou jij dan zeggen wat te doen? ik denk zelf ff poging waard en mss ga ik ermee op me bek he. dat besef ik me wel.Do what you love, love what you do!![]()
Als je het op voorhand heel groot gaat maken wat je gaat doen want ik ken mijn pappenheimers gaat het sowieso mis. Maar dan heb je wel weer even weken om fok! Mee te vullen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
mss? maar ik weet dat dus niet he?
wat zou jij dan zeggen wat te doen? ik denk zelf ff poging waard en mss ga ik ermee op me bek he. dat besef ik me wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je het op voorhand heel groot gaat maken wat je gaat doen want ik ken mijn pappenheimers gaat het sowieso mis. Maar dan heb je wel weer even weken om fok! Mee te vullen.
Trust nobody![]()
Ik vind het een lastige..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
mss? maar ik weet dat dus niet he?
wat zou jij dan zeggen wat te doen? ik denk zelf ff poging waard en mss ga ik ermee op me bek he. dat besef ik me wel.
Heb het idee dat je toch wel wat verwachtingen hebt.. of in ieder geval hoop dat er iets gaat ontstaan tussen jou en haar.
Terwijl.. als ik het zo lees is ze niet weg bij die ander en is het nog maar de vraag ook of ze nu al zit te wachten op iemand anders en is het de vraag hoe ze jou ziet.
Platonisch kop koffie ja..
Kop koffie met de gedachte: gaat wat worden :dan nee. Denk dat je verdriet gaat krijgen.Smile, it's free therapy.![]()
[..]
Als je het op voorhand heel groot gaat maken wat je gaat doen want ik ken mijn pappenheimers gaat het sowieso mis. Maar dan heb je wel weer even weken om fok! Mee te vullen.
ja?? nee zo lijkt het meer hier als het is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel vaak met haar gebeld etc. over van alles. en hotel ff tijden geen contact, wij kennen elkaar al 20 jaar min of meer, dus vandaar is het mss makkelijker praten.
Maar tussendoor ff allebei heel andere (foute) wegen in gegaan. en nu dat opgelost is, daarom praten we met elkaar, ik iets verder als haar. maarja maakt niet uit vond haar daarvoor al leuk?Do what you love, love what you do!![]()
[..]
Als je het op voorhand heel groot gaat maken wat je gaat doen want ik ken mijn pappenheimers gaat het sowieso mis. Maar dan heb je wel weer even weken om fok! Mee te vullen.![]()
![]()
hij vult nu ook al weken FOK! hiermee
Heeft zij nu alles wel weer op de rit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja?? nee zo lijkt het meer hier als het is?
Ik heb gewoon heel vaak met haar gebeld etc. over van alles. en hotel ff tijden geen contact, wij kennen elkaar al 20 jaar min of meer, dus vandaar is het mss makkelijker praten.
Maar tussendoor ff allebei heel andere (foute) wegen in gegaan. en nu dat opgelost is, daarom praten we met elkaar, ik iets verder als haar. maarja maakt niet uit vond haar daarvoor al leuk?Smile, it's free therapy.![]()
Maanden al inmiddels .quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
hij vult nu ook al weken FOK! hiermeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal jou ‘s vullen!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
hij vult nu ook al weken FOK! hiermee
Lust ik echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie hebben daar Pickles lays die is echt fantastisch.Werewolf![]()
Ligt er aan hoe lang het uit is (als het al uit isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft zij nu alles wel weer op de rit?) als het een paar weken is dan lijkt het mij niet. Als het een paar maanden is zal ze al wel beter geheeld zijn.
Well, life can be a riot
je Hebt min of meer wel gelijk in dat moet ik zeggen. Maar oke ik denk echt dat ze andere richting in gegaan is onderhand.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige..
Heb het idee dat je toch wel wat verwachtingen hebt.. of in ieder geval hoop dat er iets gaat ontstaan tussen jou en haar.
Terwijl.. als ik het zo lees is ze niet weg bij die ander en is het nog maar de vraag ook of ze nu al zit te wachten op iemand anders en is het de vraag hoe ze jou ziet.
Platonisch kop koffie ja..
Kop koffie met de gedachte: gaat wat worden :dan nee. Denk dat je verdriet gaat krijgen.
en weet ze belde mij ik niet haar. :|)
ik ben altijd open geweest erin naar haar nl en ook nog wel vaker over gehad met dr, want ik kan niet tweede vriendje zijn voor dr als backup en wil ik niet ook. Maar ok andere kant is het vriendin ook wel zonder alle zeg maar relatie shit>? snap je ? als vriend dus.Do what you love, love what you do!![]()
Begin als friends with benefitsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
je Hebt min of meer wel gelijk in dat moet ik zeggen. Maar oke ik denk echt dat ze andere richting in gegaan is onderhand.
en weet ze belde mij ik niet haar. :|)
ik ben altijd open geweest erin naar haar nl en ook nog wel vaker over gehad met dr, want ik kan niet tweede vriendje zijn voor dr als backup en wil ik niet ook. Maar ok andere kant is het vriendin ook wel zonder alle zeg maar relatie shit>? snap je ? als vriend dus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij was al friend-zoned, toch...?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zijn dat het voor haar gewoon een kop koffie met een vriend is.
tja.......... naja dacht over. maar is beetje tegen mijn principes wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou iig een keer afspreken voor een bakkie ergens behalve bij haar thuis. Straks staat die vent voor je neus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja?? nee zo lijkt het meer hier als het is?
Maar tussendoor ff allebei heel andere (foute) wegen in gegaan. en nu dat opgelost is, daarom praten we met elkaar, ik iets verder als haar. maarja maakt niet uit vond haar daarvoor al leuk?Iedereen is een kutlultrut
ken je het hele verhaal niet, mss wel beetje opzich met vertellen en elkaar vertrouwen enzo? maar in relatie shit dus niet echt?quote:
dat was er nl nooit?Do what you love, love what you do!![]()
Was ik ook bij iemand waar ik toch later FWB mee ben geweest.quote:
En mijn ex had mij ook gefriendzoned toen ze een relatie voor mij had, maar toch kwamen er later gevoelens.
Kans dat zoiets vaak gebeurt is heel klein, maar zeg nooit nooit. Gevoel kan al-tijd komen, zeker als je elkaar veel spreekt/ziet.Well, life can be a riot
nouja keertje afspreken was mijn idee? voor die vent ben ik niet zo heel bang voor want ok ken die "meid" dan ook genoeg en die kan die vent wel aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou iig een keer afspreken voor een bakkie ergens behalve bij haar thuis. Straks staat die vent voor je neus.
dat het probleem niet, maar idd keertje bakkie bij dr doen. ben welkom altijd, hield het zelf nog even af vooral voor dat vriendje verhaal. Maar mss nu wel ja?Do what you love, love what you do!![]()
BnwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou niet de kat op 't spek binden en lekker op neutraal terrein afspreken en ff koffietje doen. Zonder dat de kans er is inderdaad dat die kerel binnen staat of iets.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja keertje afspreken was mijn idee? voor die vent ben ik niet zo heel bang voor want ok ken die "meid" dan ook genoeg en die kan die vent wel aan.
dat het probleem niet, maar idd keertje bakkie bij dr doen. ben welkom altijd, hield het zelf nog even af vooral voor dat vriendje verhaal. Maar mss nu wel ja?Well, life can be a riot
Je weet wel wat 'friend zoned' betekent?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ken je het hele verhaal niet, mss wel beetje opzich met vertellen en elkaar vertrouwen enzo? maar in relatie shit dus niet echt?
dat was er nl nooit?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lucky.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was ik ook bij iemand waar ik toch later FWB mee ben geweest.
En mijn ex had mij ook gefriendzoned toen ze een relatie voor mij had, maar toch kwamen er later gevoelens.
Kans dat zoiets vaak gebeurt is heel klein, maar zeg nooit nooit. Gevoel kan al-tijd komen, zeker als je elkaar veel spreekt/ziet.
Het komt voor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
vond het weer heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook weer. En was ie lekker?
Ik zal er ook wat van inslaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wáárom is een FWB tegen je principes?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
tja.......... naja dacht over. maar is beetje tegen mijn principes wel.
Je wil vrienden zijn toch?
Met een beetje meer?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja je kan gevoel niet sturen over het algemeen, maar je kan wel zelf bepalen wat je er mee doet.quote:Well, life can be a riot
ik wil sowieso even keer afspreken. ik met haar, maar ook zelfs vraag van haar, waar en hoe maakt me niet zoveel uit. We wonen zelfde dorp he? en ze vroeg me bij haar eens langs te komen wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou niet de kat op 't spek binden en lekker op neutraal terrein afspreken en ff koffietje doen. Zonder dat de kans er is inderdaad dat die kerel binnen staat of iets.Do what you love, love what you do!![]()
Moet prima kunnen als je volwassen bent en er duidelijk over communiceert en grenzen stelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wáárom is een FWB tegen je principes?
Met een beetje meer?
Een oud FWB van mij is op een hele normale manier geeindigd en spreek diegene nog steeds, krijg je als je volwassen bent, dan is het niet "oh we hebben geen seks meer, nu hebben we ook geen contact meer" maar dan is het "oh we hebben geen seks meer? Prima je bent een chiller" of zo.Well, life can be a riot
ja zeker, maar zelfs als dat. wil nog wel vriend voor dr zijn zonder wat anders?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet wel wat 'friend zoned' betekent?Do what you love, love what you do!![]()
Wat ga je doen in Parijsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja je kan gevoel niet sturen over het algemeen, maar je kan wel zelf bepalen wat je er mee doet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eh wacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker, maar zelfs als dat. wil nog wel vriend voor dr zijn zonder wat anders?
Nu wordt je verhaal wel héél erg warrig?!
Wil je nou wel of geen relatie met haar?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Met moeders een citytrip doen. Kijken wel waar we allemaal heen gaanquote:Well, life can be a riot
Hij heeft zichzelf gefriendzonedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh wacht.
Wil je nou wel of geen relatie met haar?
Well, life can be a riot
Nou.quote:
Dat.
Maar ik dacht steeds dat kree wel 'meer' wilde dan alleen een vriendschap.
Nu hoeftie niet eens die Benefits
ja ik er geen moeite mee? maar ken haar langer als vandaag en mag haar om persoon vooral dus. dat heeft niks met FWB te maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wáárom is een FWB tegen je principes?
Met een beetje meer?
geef erom gewoon persoonlijk, enne dat ik haar dan ook nog wel leuk vind? ik laat dat aan haar en weet er is wel wat tussen ons? en zou mss mooi zijn als dat er meer was.?
maar voor nu ben ik gewoon idd vriend van dr.Do what you love, love what you do!![]()
Zucht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik er geen moeite mee? maar ken haar langer als vandaag en mag haar om persoon vooral dus. dat heeft niks met FWB te maken?
geef erom gewoon persoonlijk, enne dat ik haar dan ook nog wel leuk vind? ik laat dat aan haar en weet er is wel wat tussen ons? en zou mss mooi zijn als dat er meer was.?
maar voor nu ben ik gewoon idd vriend van dr.
Wat loop je nou al die tijd te verkondingen.
En ik maar interpreteren dat je 'haar vriend' wil zijn...
Dus.... DE vriend.
Iets met relatie. En seks en zo. (ja, en[spatie]zo...!!!!)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je maar niet con-stant blijft vasthouden aan "ik ben gewoon een vriend" als de tijd daar is en het voelt goed misschien toch subtiel wat dingetjes laten blijken. Af en toe een aanraking, misschien nét iets langer knuffelen etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik er geen moeite mee? maar ken haar langer als vandaag en mag haar om persoon vooral dus. dat heeft niks met FWB te maken?
maar voor nu ben ik gewoon idd vriend van dr.
Maar niks forceren. Je ziet het vast ook aan d'r lichaamstaal.Well, life can be a riot
Euhm wil wel relatie opzich met haar want vind dr leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh wacht.
Wil je nou wel of geen relatie met haar?
het is alleen voor mij te warrig vanuit haar nu nog om er soort van voor te gaan,Do what you love, love what you do!![]()
Fout geinterpreteerd(?)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
<knip>
Dus.... DE vriend.
Iets met relatie. En seks en zo. (ja, en[spatie]zo...!!!!)
My bad.
Mea culpa.
Mea maxima culpa.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met moeders een citytrip doen. Kijken wel waar we allemaal heen gaan
R.I.P DTS.![]()
voor nu ben ik gewoon een goeie vriend? en dat is wat ik het wil houden totdat ze zelf mss wat zekerder is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Wat loop je nou al die tijd te verkondingen.
Dus.... DE vriend.
Iets met relatie. En seks en zo. (ja, en[spatie]zo...!!!!)
het lijkt erop he, en denk wij kunnen het goed met elkaar vinden sowieso als vrienden. tis beetje kleine lijn he die je over gaat als naar relatie. enne wil dat nog niet.
thanks trouwens voor advies enzo etc van jullie waardeer dat.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, dan is Friends with Benefits mss een gezellige tussenoplossingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
voor nu ben ik gewoon een goeie vriend? en dat is wat ik het wil houden totdat ze zelf mss wat zekerder is?
het lijkt erop he, en denk wij kunnen het goed met elkaar vinden sowieso als vrienden. tis beetje kleine lijn he die je over gaat als naar relatie.
Of... durf je niet (want daar zie ik je dan nog wel voor aan ook nogquote:enne wil dat nog niet.![]()
)
Genoeg advies nú afsprekenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
voor nu ben ik gewoon een goeie vriend? en dat is wat ik het wil houden totdat ze zelf mss wat zekerder is?
het lijkt erop he, en denk wij kunnen het goed met elkaar vinden sowieso als vrienden. tis beetje kleine lijn he die je over gaat als naar relatie. enne wil dat nog niet.
thanks trouwens voor advies enzo etc van jullie waardeer dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaaaa snap je wel, maargoed. hoezeer ik haar ken en kan ook persoonlijk. tijd niet meer in echt tegen gekomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je maar niet con-stant blijft vasthouden aan "ik ben gewoon een vriend" als de tijd daar is en het voelt goed misschien toch subtiel wat dingetjes laten blijken. Af en toe een aanraking, misschien nét iets langer knuffelen etc.
Maar niks forceren. Je ziet het vast ook aan d'r lichaamstaal.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ehm.
Mijn advies aan mij: toch wel gaan slapen, anders ben ik morgen niks.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou, ga er neutraal in. Ga koffie drinken, heb het gezellig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa snap je wel, maargoed. hoezeer ik haar ken en kan ook persoonlijk. tijd niet meer in echt tegen gekomen.
Maar tot die tijd? Ga veel (video)bellen om een betere feel te krijgen.
Ouwe dibbes
Well, life can be a riot
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
Nou ehm.
Mijn advies aan mij: toch wel gaan slapen, anders ben ik morgen niks.
Misschien moet ook ik dat maar even doen. Aan de andere kant, ik ben altijd Niks
Well, life can be a riot
Je durft ergens niet hè houdt teveel van de illusie dat het ooit iets kan worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:14 schreef kree het volgende:
zou wel knuffel doen btw als ik er weer zag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe denk we zijn allebei niet van video bellen, dus dat doen we niet. Maar er is genoeg contact hoor om eens ff af te spreken wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, ga er neutraal in. Ga koffie drinken, heb het gezellig.
Maar tot die tijd? Ga veel (video)bellen om een betere feel te krijgen.
Ouwe dibbes
Ik was ff afhoudend na belletje vanaacht van uur. mss ok denk idd is dat andere vrienden weg en wil ik wel eens doen.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms ben aardig verlegen wel in deze dingen ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je durft ergens niet hè houdt teveel van de illusie dat het ooit iets kan worden.Do what you love, love what you do!![]()
Nopequote:Well, life can be a riot
R.I.P DTS.![]()
missen jullie ook nooit dan? vaste partner enzo om het maar ff te noemen. waarmee gezellig samen zijn als je thuis komt ofzo van werk?
ik heb er beetje moeite mee opzichDo what you love, love what you do!![]()
Tip... Vráág of ze een knuffel wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:14 schreef kree het volgende:
zou wel knuffel doen btw als ik er weer zag.
Echt. Even serieus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sociaal incapabele Michielquote:
Ik moet u wel Belle. Zeg en Perezms!?
Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip... Vráág of ze een knuffel wil.
Echt. Even serieus.
"Hey, knuffel?"
Opgelost.Well, life can be a riot
ik weet en zou ik nooit doen, maar ik weet iig van haar geen probleem zou zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Echt. Even serieus.
Ik wss meer moeite mee als haar.Do what you love, love what you do!![]()
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:25 schreef kree het volgende:
missen jullie ook nooit dan? vaste partner enzo om het maar ff te noemen. waarmee gezellig samen zijn als je thuis komt ofzo van werk?
ik heb er beetje moeite mee opzich
Maar ik ga er niet zo krampachtig mee om als jij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ben niet er zo krampachtig over, maar vertel ff wat ik denk he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ga er niet zo krampachtig mee om als jij.
fucking midlife crisis ben ik in mss.
VVRAAG 'consent'.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet en zou ik nooit doen, maar ik weet iig van haar geen probleem zou zijn.
Ik wss meer moeite mee als haar.
Please.
GA NIET UIT van 'dat is voor haar toch geen probleem'.
Je kan NIET in iemands hoofd kijken.
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gezellig hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook dat komt met de leeftijd ouwequote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
Niks gelezen maar moet nogmaals pisse en bed uut
Je schrijft hier hele topics vol ermee, en ja, ook in mijn dm en WA over gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet er zo krampachtig over, maar vertel ff wat ik denk he?
fucking midlife crisis ben ik in mss.
Dus sorry - jawel: je bent er continu mee bezig.
Ik zou het krampachtig kunnen/willen noemen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
dat weet ik toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
V
[..]
VRAAG 'consent'.
Please.
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.
Maar hoe denk jij dat je nu meer kunt weten als ik nadat ik uren met haar persoonlijk gepraat hebt?
Denk dat ik dan toch wat meer weet wss? als jou gevoel erover en kree en balblabla?
Dus ik sta open voor meningen hoor van iedereen. en over hoe te doen, maar ga nu niet vertellen dat je zelf meer weet over dit specifieke verhaal?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik toch?
Maar hoe denk jij dat je nu meer kunt weten als ik nadat ik uren met haar persoonlijk gepraat hebt?
Denk dat ik dan toch wat meer weet wss? als jou gevoel erover en kree en balblabla?
Dus ik sta open voor meningen hoor van iedereen. en over hoe te doen, maar ga nu niet vertellen dat je zelf meer weet over dit specifieke verhaal?
En als ik jou al een hele tijd niet meer irl gezien heb, dan kan ik toch wel denken - ow, wacht... wil ik daar wel een opgedrongen knuffel van?
Van zo'n tante, op je verjaardag, die je meteen 3 zoenen op je wangen plant en je fijn drukt tegen haar boezem.....?
(en dan ben jij nu in dit geval een MAN............... die dat bij een vrouw doet/zou doen...... )
In de schoenen van een ander verplaatsen ben je volgens mij nooit echt sterk geweest....
Wel verstandigerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis het tot op zekere hoogte absoluut. Een partner waar je samen dingen mee kan ondernemen, waar je onderdeel uitmaakt van elkaars leven, elkaars families, een safe place hebt om thuis te komen. Ik mistte dat nooit tot m'n eerste serieuze relatie, sindsdien denk ik soms nog wel terug aan die tijd, en niet omdat ik haar mis (want neuh) maar vooral omdat er toch ook wel momenten waren die ik fijn vond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:25 schreef kree het volgende:
ik heb er beetje moeite mee opzich
Valentijnsdag met z'n 2tjes koekjes bakken, kerst 1e avond bij mijn familie, 2e avond bij haar familie. Mijn verjaardag met een klein groepje vrienden. Ze ging mee naar optredens/repetities (en staat zelfs pontificaal op YouTube, filmend tijdens een optreden)
Het is hartstikke fijn als iemand een aanvulling is in/op je leven. Dat is hetgene wat ik mis. En om heel eerlijk te zijn, wat ik op het laatst tijdens m'n relatie ook niet meer had. Het hele saamhorige was weg, het idee dat wij een aanvulling waren op elkaars leven was weg, ik voelde mij vooral weggecijferd en verstopt, en zij vond het vooral erg vervelend op het laatst om dingen met mij te ondernemen en op straat te lopen (letterlijk boodschappen doen samen deden we al 2 maanden niet meer, en de laatste activiteit die we samen deden was 2.5 maand voor het uitging, en het dan niet uitmaken omdat ik te onzeker voor woorden was en vasthield aan "ze is out of my league" iets waar ik nu geen last meer van heb, die onzekerheid) dus die kant is er óók. Maar dat ligt ook maar net aan het type persoon wat je treft.
En gelukkig ben ik nu goed geheeld en besef ik mij dat niet iedereen (verdomde gelukkig mee ook) niet is zoals zij was. Dat ik er een klap van heb gekregen en bindingsproblemen en vertrouwensproblemen is weer een ander verhaal.Well, life can be a riot
Was een mooie test, laatst zitten kijken.quote:
Roti
Well, life can be a riot
Sorry trouwens lieve mensen, weer een lap tekst![]()
Bedankt he ADHD.
Well, life can be a riot
Jesus jij maakt er zelf een drama van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
En als ik jou al een hele tijd niet meer irl gezien heb, dan kan ik toch wel denken - ow, wacht... wil ik daar wel een opgedrongen knuffel van?
Van zo'n tante, op je verjaardag, die je meteen 3 zoenen op je wangen plant en je fijn drukt tegen haar boezem.....?
(en dan ben jij nu in dit geval een MAN............... die dat bij een vrouw doet/zou doen...... )
In de schoenen van een ander verplaatsen ben je volgens mij nooit echt sterk geweest....Gewoon een bakkie doen en zien waar het toe leidt wat een gezeik
Nogmaals:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik toch?
Denk dat ik dan toch wat meer weet wss? als jou gevoel erover en kree en balblabla?Nogmaals:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.Nogmaals:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.Nogmaals:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
En mss heeft ze wel wat meegemaakt in haar (vorige) relatie. Je weet dat nooit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou dan begrijp je dat verkeerd. sowieso van dat denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
In de schoenen van een ander verplaatsen ben je volgens mij nooit echt sterk geweest....
Maar staat nog los van hoor waarom ik nog zoveel praat van met die meid. en jullie denken t te weten over hoe en wat. maar wss het kleinste randje nog niet van begrepen
Ok zij wel dus. omdat meegemaakt. en daarom kunnen we goed praten. en baal er echt van dat jullie zeggen min of meer dat ik er geen goeie bedoelingen mee heb? want is wel nl.
en weet zij en ik. jullie..... tja als er iets detail is waarover drama te maken doe het he?Do what you love, love what you do!![]()
tja geeft maar aan, want zie je verder niet zo vaak, in hoeverre je goed bent om drama te maken jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
Nogmaals:
[..]
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Gaat mij erom dat hij haar niet zomaar 'een knuffel' geeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus jij maakt er zelf een drama van.Gewoon een bakkie doen en zien waar het toe leidt wat een gezeik
Moet je bij mij echt niet proberen, of doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goed, ik hoor wel hoe het is verlopen.
Succes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ja.. Ik kan mij ook voorstellen dat het voor veel mensen tegenwoordig vooral automatisme is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat hij haar niet zomaar 'een knuffel' geeft.
Moet je bij mij echt niet proberen, of doen.
Je ontmoet iemand, en als je al veel met diegene hebt gepraat dan ga je tegenwoordig wel voor een knuffel.
Dat is i.i.g gebruikelijk in mijn kringen. En hoewel ik snap dat je zoiets hebt van "moet met consent" is het "maar" een knuffel. Het is niet zo alsof je hele andere dingen van plan bent. Het is gewoon een begroeting..
Maar mochten wij elkaar ooit ontmoeten, of wie dan ook van hier dan zal ik wel even vragen "hoi, knuffel" ?Well, life can be a riot
Maar echtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je ziet me nooit. Je hebt me nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
tja geeft maar aan, want zie je verder niet zo vaak, in hoeverre je goed bent om drama te maken ja
En jij ben meestal degene die drama maakt.
Ik probeer in dit geval een andere vrouw iets te besparen als zij dat niet wil.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik geef niet zomaar iemand een knuffel he?\\quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je bij mij echt niet proberen, of doen.
ik snap niet, dat jij dit nu dus niet snapt/
het is iemand die ik 20 jaar ken he. en door drama heen is gegaan net als ik. en ondanks dat nog contact heb gehouden. en we waarderen met elkaar te praten, het is een knuffel van meer snap je wel.... als anders of liefde.
damn je zoekt t er teveel achter.Do what you love, love what you do!![]()
Dingen gaan spontaan of niet. Er zijn geen regeltjes, dat voel je aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je bij mij echt niet proberen, of doen.Iedereen is een kutlultrut
Al ken je iemand 100 jaar, als je elkaar al een hele tijd niet meer gezien hebt, zou ik het zelf niet meer dan logisch vinden dat je consent vraagt voor iets als een knuffel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik geef niet zomaar iemand een knuffel he?\\
Een hand, à la.En wat zei ik nou net:quote:ik snap niet, dat jij dit nu dus niet snapt/
het is iemand die ik 20 jaar ken he. en door drama heen is gegaan net als ik. en ondanks dat nog contact heb gehouden. en we waarderen met elkaar te praten, het is een knuffel van meer snap je wel.... als anders of liefde.
damn je zoekt t er teveel achter.
"Moet je bij mij echt niet proberen, of doen."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Binnen het 'andere wereldje' waar ik in zit, vraag je wel vooraf dingen, of bespreek je vooraf dingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dingen gaan spontaan of niet. Er zijn geen regeltjes, dat voel je aan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee slapen, ik doe ook iets van werk overdag
nou wil niet oordelen. maar ok mss ging je wel ff mss teveel in aaname over nemen als wat het was?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:43 schreef Sally het volgende:
Succes.
maakt niet uit, maak ook vaak die fout, maar ok niet erg denk ik, maar moet je wel inzien, want nu schatte je me toch ff verkeerd in.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:43 schreef Sally het volgende:
Succes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Serieus, dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Echt. Even serieus.
Advies, geen aannames.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geen idéé wat je andere wereldje is. Ik ben ook niet zo van de knuffels maar ik vind een korte omhelzing meestal beter dan die stomme 3 zoenen en een handje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen het 'andere wereldje' waar ik in zit, vraag je wel vooraf dingen, of bespreek je vooraf dingen.Iedereen is een kutlultrut
Tegenwoordig overal toestemming voor vragen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar goed, dat is het andere wereldje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen het 'andere wereldje' waar ik in zit, vraag je wel vooraf dingen, of bespreek je vooraf dingen.
Een vriendin van mij zit ook in een ander wereldje, zij vraagt ook constant consent aan mannen waar ze de gekste dingen bij doet. Maar als ze niet in dat wereldje zit dan is ze echt niet bezig met hoe ze iemand begroet op voorhand of constant consent vraagt, dat voelt ze wel aan en de andere partij ook.
Bij mij is't de ene keer een knuffel, dan een kroel door m'n haar dan een hand over m'n rug en anders gewoon vanaf een afstand een knipoog of zoWell, life can be a riot
Kom je binnen Hé wil je een knuffel. Nou dat lijkt me echt raarquote:
ik stap niet waarom je je er zo druk over maakt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Al ken je iemand 100 jaar, als je elkaar al een hele tijd niet meer gezien hebt, zou ik het zelf niet meer dan logisch vinden dat je consent vraagt voor iets als een knuffel.
Een hand, à la.
[..]
En wat zei ik nou net:
"Moet je bij mij echt niet proberen, of doen."
knuffelen ben ik al helemaal geen fan van, maar is beetje normaal met musical groepen blijkbaar?
Ik denk als je elkaar ontmoet dat het er zeg maar van te voren uit ziet of je knuffel wil doen of niet?
Weet niet, slechte ervaringen mee dan? ik niet nl. en ging nooit echt raar?Do what you love, love what you do!![]()
Als je elkaar de eerste x ontmoet dan voel je dat vaak wel aan, en anders is 't inderdaad "hey. Knuffel?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik stap niet waarom je je er zo druk over maakt?
knuffelen ben ik al helemaal geen fan van, maar is beetje normaal met musical groepen blijkbaar?
Ik denk als je elkaar ontmoet dat het er zeg maar van te voren uit ziet of je knuffel wil doen of niet?
Weet niet, slechte ervaringen mee dan? ik niet nl. en ging nooit echt raar?
Mensen die ik al vet lang ken geef ik meestal een knuffel, maar soms kan 't ook "gewoon" een boks zijn of een high five of iets. Ligt er net aan. Op een gegeven moment voel je dat.Well, life can be a riot
Gewoon niet over na denken dat soort gedoe, afwachten hoe een ander op je reageert.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je elkaar de eerste x ontmoet dan voel je dat vaak wel aan, en anders is 't inderdaad "hey. Knuffel?"
Mensen die ik al vet lang ken geef ik meestal een knuffel, maar soms kan 't ook "gewoon" een boks zijn of een high five of iets. Ligt er net aan. Op een gegeven moment voel je dat.Iedereen is een kutlultrut
nouuja ik ook? en ben ik meer fan van als boks of ff handdruk of semi omhelzing als knuffel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je elkaar de eerste x ontmoet dan voel je dat vaak wel aan, en anders is 't inderdaad "hey. Knuffel?"
Mensen die ik al vet lang ken geef ik meestal een knuffel, maar soms kan 't ook "gewoon" een boks zijn of een high five of iets. Ligt er net aan. Op een gegeven moment voel je dat.
Die musical groepen zijn hier meer van, ik helemaal geen fan van en hoeft ook echt niet van mij.
Maar al met al. als je ze wat langer kent dan snap ik het.
maar snap ff de drama niet erover? wat sally zegt?Do what you love, love what you do!![]()
Nou, het woordje Hé is het meestal niet, maar Mag ik je een knuffel geven? Of... Wil je een knuffel? is wel gebruikelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je binnen Hé wil je een knuffel. Nou dat lijkt me echt raar
Maar goed.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk dat ze vooral bedoelt dat je niet iets moet doen wat de ander niet wil. Waar ik dan wel achter sta. Maar het komt wel een beetje overdreven uit d'r vingers vind ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouuja ik ook? en ben ik meer fan van als boks of ff handdruk of semi omhelzing als knuffel.
Die musical groepen zijn hier meer van, ik helemaal geen fan van en hoeft ook echt niet van mij.
Maar al met al. als je ze wat langer kent dan snap ik het.
maar snap ff de drama niet erover? wat sally zegt?Zoals mensen hier al eerder aangeven. Je voelt het echt wel aan wat wel/niet wenselijk is.
Het is maar een begroeting, en heb zelf nog nooit iemand zich daar druk om zien maken.Well, life can be a riot
Is die labiele dame nog even langsgewipt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig overal toestemming voor vragen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gebruikelijk? Hoe dan, nog nooit meegemaakt dat iemand dat vroeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, het woordje Hé is het meestal niet, maar Mag ik je een knuffel geven? Of... Wil je een knuffel? is wel gebruikelijk.
Maar goed.Iedereen is een kutlultrut
nouja dat lijkt me toch duidelijk? tis niet dat ik iemand helemaal omhelzen en knuffelen ga die ik voor de eerste keer zie en niet ken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral bedoelt dat je niet iets moet doen wat de ander niet wil. Waar ik dan wel achter sta. Maar het komt wel een beetje overdreven uit d'r vingers vind ikZoals mensen hier al eerder aangeven. Je voelt het echt wel aan wat wel/niet wenselijk is.
Het is maar een begroeting, en heb zelf nog nooit iemand zich daar druk om zien maken.
Tja. naja. idd. dat is gevoel mss. en net zoals iets op eerste met date. ga je kusje doen? kan soms wel soms niet.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Dat zou kunnen, als je met open armen aan komt lopen, wellicht?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik stap niet waarom je je er zo druk over maakt?
Ik denk als je elkaar ontmoet dat het er zeg maar van te voren uit ziet of je knuffel wil doen of niet?Ja. Slechte ervaringen. En niet per se met (ongevraagde) knufffels, maar wel ongevraagd en onverwacht aangeraakt worden.quote:Weet niet, slechte ervaringen mee dan? ik niet nl. en ging nooit echt raar?
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 14-03-2025 02:11:10 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb het ook nog nooit meegemaakt. Zou raar opkijken als iemand dat opeens zou vragenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Hoe dan, nog nooit meegemaakt dat iemand dat vroeg.
Well, life can be a riot
nee gaat omdat je je elkaar al beetje kent of samen wat doet enzo en zeker met musical mensen merk ik dit. want ik ben er niet zo fan van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Hoe dan, nog nooit meegemaakt dat iemand dat vroeg.
Maar er zit niet zoveel achter, tis beetje. van joh heeeeej we gaan het samen fixen. groepsknuffel enzo. ?Do what you love, love what you do!![]()
Is een hoop gezeik om niks kree, als je haar weer ziet gaan dingen vanzelf. Leuk je te zien is meer dan genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat lijkt me toch duidelijk? tis niet dat ik iemand helemaal omhelzen en knuffelen ga die ik voor de eerste keer zie en niet ken?
Tja. naja. idd. dat is gevoel mss. en net zoals iets op eerste met date. ga je kusje doen? kan soms wel soms niet.Iedereen is een kutlultrut
hmm ik maak dit gezeik niet he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is een hoop gezeik om niks kree, als je haar weer ziet gaan dingen vanzelf. Leuk je te zien is meer dan genoeg
over haar en mij gaat het niet meer over.
nu wel over wanneer geef je iemand knuffel of niet? en is dat raar of erg?Do what you love, love what you do!![]()
Nee jij niet iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ik maak dit gezeik niet he?
nu wel over wanneer geef je iemand knuffel of niet? en is dat raar of erg?Maar het gaat wel over jou en haar
Ik vind het niet persé gezeik. En nee is niet aan jou deze keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ik maak dit gezeik niet he?
nu wel over wanneer geef je iemand knuffel of niet? en is dat raar of erg?Vind het wel een hoop ophef om iets als een knuffel. Ik snap dat als je een vervelende ervaring hebt gehad met iemand die je onverwachts op verschillende plekken begon aan te raken dat dat traumatisch is. Maar om dat nou op zo'n manier hier te projecteren op Kree die met iemand die hij al lang kent een kop koffie gaat drinken en MISSCHIEN een knuffel wil geven bij binnenkomst gaat wel ver... Vind ik.
Als ik bij elke vriend/vriendin die ik heb of elke jamsessie/repetitie moet gaan op letten hoe ik iemand begroet zou ik gierend gek worden
Well, life can be a riot
naja. ik wil hier geen discussie over hebben eigenlijk.quote:
maarre ik vond het ok als ik dan met muzikanten mee doe en zeker met musical zoals ik zei zijn ze hier wel wat in van knuffel enzo
Ik doe wel mee. en eerste keer is dat eigenlijk fucking onhandig. want ken ze niet enzo. later na maanden oefenen is t mss meer iets. van knuffel om gevoel van heeeeej fuckers. we gaan hier show van maken, dat soort knuffel dus.
Dat dit weer helemaal verkeerd begrepen is. snap niet. mss nooit meegemaakt enzo. ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbaarheid. en mss snappen van elkaar en ff knuffels geven =Ik haakte hierop in...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:14 schreef kree het volgende:
zou wel knuffel doen btw als ik er weer zag.
Hoezo, je wil haar geen knuffel(s) geven...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wat is er mis met haar en mij dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij niet iddMaar het gaat wel over jou en haar
blijkbaar weet jij meer als ik of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Geen toestemming gegeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is die labiele dame nog even langsgewipt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ja, dat zijn de letterlijke quotes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh iets met knuffels en consent.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
wat is er mis met haar en mij dan?
blijkbaar weet jij meer als ik of niet?
Vind het maar onnodig om er zo lang over door te gaan, kom aan.Well, life can be a riot
Gewoon arm om d’r heen slaan en stevig met d’r tieten tegen je aandrukken terwijl je hand afglijdt naar haar kontje. Ff een bil goed beetpakken of twee vingers in d’r naad drukken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kink wereld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Hoe dan, nog nooit meegemaakt dat iemand dat vroeg.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon arm om d’r heen slaan en stevig met d’r tieten tegen je aandrukken terwijl je hand afglijdt naar haar kontje. Ff een bil goed beetpakken of twee vingers in d’r naad drukken.
"ja doe ik ook altijd bij m'n stiefzus"Well, life can be a riot
nou telefonisch bevestigd. ze zou met me knuffelen iig wel. omdat we zoveel meemaakte en zelfde shit. ok dat dan duidelijk waarom knuffel met haar?quote:
wat was er nog meer? vertel want ligt het nu ff toe dan nog?Do what you love, love what you do!![]()
Nou, ik ga mijn bed in.
Zal ff consent vragen of ik twee kussens op elkaar mag leggen vannacht.Well, life can be a riot
Huh wat zou ik meer moeten wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
wat is er mis met haar en mij dan?
blijkbaar weet jij meer als ik of niet?Het ging allemaal over jou en haar in mijn beleving.
ik ook maar ok was niet ik die erop doorging. ga er wel op in nu nl. dus ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh iets met knuffels en consent.
Vind het maar onnodig om er zo lang over door te gaan, kom aan.
de quote was ook niet echt naar jou toe he. meer naar @Sallyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh wat zou ik meer moeten wetenHet ging allemaal over jou en haar in mijn beleving.
Of ze snapt eindelijk waarom ik haar gaslichtje noemde.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja jesus waar hebben we het overquote:WTF heeft dat er nou mee te maken. Ja logisch dat je toestemming vraagt voor een knuffel of een stopwoordje als je bij een wurging geen adem meer krijgt. Ga toch weg
we houden erover op hoor dit, want kan er uren over door gaan en hoe en wat en waarom. maar werkt niet
gewoon door ff met rest. en mocht iemand wat hebben doe me DM.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je dan op die kussens liggen met je reet omhoog in de hoop dat er iets leuks gaat gebeuren? @KoningWouterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, ik ga mijn bed in.
Zal ff consent vragen of ik twee kussens op elkaar mag leggen vannacht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zorg eerst maar dat je daadwerkelijk afspreektThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus waar hebben we het overWTF heeft dat er nou mee te maken. Ja logisch dat je toestemming vraagt voor een knuffel of een stopwoordje als je bij een wurging geen adem meer krijgt. Ga toch weg
Dat dus.
Vriendin van mij zit ook in dat wereldje en daar is consent HEEL belangrijk. Maar die gaat ook niet als ze met vrienden is en muziek dingen doet of uitgaat consent vragen aan iedereen om iets als een begroeting. Je merkt vanzelf wel hoe diegene je benaderd en wat oke voelt.Well, life can be a riot
En doe een leren broek aan en neem je zweep mee. Advies van Sallyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorg eerst maar dat je daadwerkelijk afspreekt
Je hebt me door. Shit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je dan op die kussens liggen met je reet omhoog in de hoop dat er iets leuks gaat gebeuren? @:KoningWouterWell, life can be a riot
Omg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou telefonisch bevestigd. ze zou met me knuffelen iig wel. omdat we zoveel meemaakte en zelfde shit. ok dat dan duidelijk waarom knuffel met haar?
wat was er nog meer? vertel want ligt het nu ff toe dan nog?
Je belt om 2 uur in de ochtend erover.
Nou, fijn dat je het gevraagd hebt, en dat je ook "consent " hebt
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:12 schreef kree het volgende:
we houden erover op hoor dit, want kan er uren over door gaan en hoe en wat en waarom. maar werkt niet
gewoon door ff met rest. en mocht iemand wat hebben doe me DM.
![]()
R.I.P DTS.![]()
GeeeeeeeeeelWell, life can be a riot
Een beller is snellerquote:
Wel eerst toestemming vragenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En doe een leren broek aan en neem je zweep mee. Advies van SallyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, en toch overkwam mij de vervelende ervaringen nog voordat ik in de kinkwereld zat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus waar hebben we het overWTF heeft dat er nou mee te maken. Ja logisch dat je toestemming vraagt voor een knuffel of een stopwoordje als je bij een wurging geen adem meer krijgt. Ga toch weg
En nee, je hoeft me er niet belachelijk om te maken.
Dank.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welnee, aan de ketting en bek houwequote:Iedereen is een kutlultrut
Ach ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, en toch overkwam mij de vervelende ervaringen nog voordat ik in de kinkwereld zat.
En nee, je hoeft me er niet belachelijk om te maken.
Dank.Iedereen is een kutlultrut
komt meer naderbij als jullie hier lezen wssquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorg eerst maar dat je daadwerkelijk afspreekt
Je stelde de vraag hoe en waar de vraag of men een knuffel wil, gesteld wordt.quote:
Nou, daar.
Je antwoord, alsjeblieft.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach hou toch op met je belerende toontje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Je stelde de vraag hoe en waar de vraag of men een knuffel wil, gesteld wordt.
Nou, daar.
Je antwoord, alsjeblieft.Iedereen is een kutlultrut
Wie is er nu aan het zeuren??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou toch op met je belerende toontje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En doe een leren broek aan en neem je zweep mee. Advies van Sally
Kreeeeeeee
Er komt een Spinal Tap II
Well, life can be a riot
LawaaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ik kan er allemaal niet zo wakker van liggen wat er hier gezegd?quote:
maar mss is er nu wel genoeg erover geweest denk?Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zeur niet maar je moest blijkbaar duidelijk maken dat je in de kinky scene zit. Geen idee waarom dat ineens vermeld moest worden. Ik wist dat trouwens al hoor, je loopt er wel vaker mee te koop.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik gaf slechts antwoord op een vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeur niet maar je moest blijkbaar duidelijk maken dat je in de kinky scene zit. Geen idee waarom dat ineens vermeld moest worden. Ik wist dat trouwens al hoor, je loopt er wel vaker mee te koop.
Edit;
En net zei je nog dat je geen idee had over welk wereldje ik het had.
Hypocriet?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2211 / +132 / +0 / 5392 / 5947
2. KoningWouter / 562 / +32 / +3 / 1736 / 2021
3. KillemWieft / 516 / +73 / +3 / 416 / 593
4. Bally-b / 363 / +97 / +0 / 47 / 90
5. devzero / 319 / +3 / +0 / 252 / 327
6. hemarookworst / 278 / +7 / +0 / 1027 / 1210
7. Moeraskat / 275 / +43 / +0 / 2145 / 2317
8. _UserName_ / 253 / +3 / +0 / 510 / 646
9. kree / 238 / +17 / +21 / 1011 / 1135
10. Lovely / 228 / +38 / +0 / 1085 / 1255
11. Dr.Mikey / 225 / +67 / +8 / 543 / 668
12. mario390 / 208 / +6 / +0 / 195 / 291
13. gebrokenglas / 188 / +2 / +0 / 1294 / 1451
14. Pinnenmutske / 188 / +29 / +4 / 334 / 449
15. Grotetijd / 181 / +9 / +6 / 812 / 936
16. sp3c / 176 / +6 / +0 / 418 / 497
17. Moonlight / 175 / +51 / +0 / 576 / 681
18. HappyCharly / 158 / +11 / +4 / 1165 / 1293
19. ToT / 145 / +54 / +0 / 1146 / 1225
20. AardappelSchotel / 127 / +0 / +0 / 852 / 942SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
tis ook maar wat er van gemaakt wordt he? laten we het beetje positief of constructief hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Mij niet gezienSlaap lekker
Well, life can be a riot
mhwah valt allemaal wel mee, ff niet eens met elkaar zijn is niet zo erg lijkt me?Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor het blijft een discussie forum ook als het een spel isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:32 schreef kree het volgende:
mhwah valt allemaal wel mee, ff niet eens met elkaar zijn is niet zo erg lijkt me?
![]()
![]()
Slaapverwekkend.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja het spel enzo accepteer ik enzo omdat is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft een discussie forum ook als het een spel is
maar ok zie ook wel soms zijn we het allemaal niet eens met dingen. en dat is niet erg. en kunnen we over praten gewoon?
Maarre ik merk soms emoties beetje teveel erin die ik dan niet bedoel, maar is waar het over gaat.
\Dus mss moeten we wat luchtiger topic over hebben?
ook prima. maar ik denk is niks mis mee om ff tegen elkaar in te gaan zolang beetje lief blijft.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent ook liefquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het spel enzo accepteer ik enzo omdat is.
maar ok zie ook wel soms zijn we het allemaal niet eens met dingen. en dat is niet erg. en kunnen we over praten gewoon?
Maarre ik merk soms emoties beetje teveel erin die ik dan niet bedoel, maar is waar het over gaat.
\Dus mss moeten we wat luchtiger topic over hebben?
ook prima. maar ik denk is niks mis mee om ff tegen elkaar in te gaan zolang beetje lief blijft.
jij ook hoorquote:![]()
maar ok we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn over alles denk ik. enne dat is helemaal niet erg?Do what you love, love what you do!![]()
En ik had het wellicht meer als Ik-boodschap neer moeten zetten.
Mijn excuses.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga naar bed. Wie van de dames komt mee of moet ik mezelf weer in slaap huilen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoezo? ik zag niks raars hele stukje ff niet. iig niet om excuses over aan te bieden. we hebben nou eenmaal andere meningen enzo. en is niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
En ik had het wellicht meer als Ik-boodschap neer moeten zetten.
Mijn excuses.Do what you love, love what you do!![]()
Ik woon wat te ver weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga naar bed. Wie van de dames komt mee of moet ik mezelf weer in slaap huilen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
via dm mag je nog wel ff vragen hoor. geen probleem. want herken het soms wel huilie te zijn enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga naar bed. Wie van de dames komt mee of moet ik mezelf weer in slaap huilen?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat erom dat ik zei "wat je moest doen".quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo? ik zag niks raars hele stukje ff niet. iig niet om excuses over aan te bieden. we hebben nou eenmaal andere meningen enzo. en is niks mis mee.
En dat is niet vanuit jezelf praten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou slaap lekker dan enzo. en maak je niet teveel zorgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik pak de Kleenex er wel weer bij.![]()
Welterusten!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
via dm mag je nog wel ff vragen hoor. geen probleem. want herken het soms wel huilie te zijn enzo.
ff terug want weet niet waar je het nu over had, zeggen van moest knuffel doen? dat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik zei "wat je moest doen".
En dat is niet vanuit jezelf praten.Do what you love, love what you do!![]()
VolOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: