SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou kijk zo werkt dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Nu heb ik zin in speklappen van de bbq
Hou eens op
Met dank aan Etto.quote:
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is een van de onbelangrijke dingen die ik had opgeslagen in mijn geheugen
quote:
Ja ze is het gelukkig nog niet verleerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
Nou ja, je had het al uitgelegd voordat ik er naar had kunnen vragen, dus ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
I am the chosen one.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En toen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg.. laatste keer dat ik bloed moest prikken bij de trombosedienst. Die vrouw zo ja je bent wel erg jong he.. ik zo ja weet ik. Begint ze meteen ben je gevaccineerd?!?!
Pffffff.
Nee, gaat over alle jongens hier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
"vette vieze vette ranzige vette vieze goordikke viesvette"
Gaat dit over die ene jongen hier?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gaat over alle jongens hier.
*rent weg
70+, daar komt de typische gele bejaardensnor bij oude mannen en vrouwen vandaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
Nee het is een naamtopic voor jouquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben gewoon hier hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Blies de olifant het verhaaltje uitquote:
Ja, dubbelquote:
Ja eerst om en toen weer om.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je om omgebouwd op je verjaardag?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je om omgebouwd op je verjaardag?
Klinkt een beetje omslachtigquote:
Gelukkig zitten hier alleen maar echte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rent weg
Leuk uitstapje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt een beetje omslachtig
*lanceert in de paraplubakquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rent weg
quote:
quote:
Leuk die PIquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier alleen maar echte mannen
Oh, excuus, ik ben verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het maar gedoe en heb die stappen overgeslagen. Uitkomst is hetzelfdequote:
En wat erbij?quote:
dat klinkt matigquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ze denken dat de man lassakoorts heeft.
Lassie Mango?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Met of zonder keu?quote:
quote:
En jij dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog bedenkenquote:
4E drinkt dit wel eens volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
sorryquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder keu?![]()
Ik had het echt niet in de gaten![]()
Werd vandaag wel door twee collega's aan de kant gebeukt
Nu hebben we twee vacatures
quote:
Geen lassokoorts?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Soort zweetdrank.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E drinkt dit wel eens volgens mij.
Ik drink ook vaak Gin Tonic zonder Ginquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E drinkt dit wel eens volgens mij.
Weggemept met je rugzak?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder keu?![]()
Ik had het echt niet in de gaten![]()
Werd vandaag wel door twee collega's aan de kant gebeukt
Nu hebben we twee vacatures
Kan echt niet ditquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak Gin Tonic zonder Gin
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Ja, zo uit het raam vanaf de 7equote:
Ik lig meer op de bankquote:
Oh, ik ookquote:
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getildquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getild
Ja, dat zijn de consequenties voor als je mij aan de kant beuktquote:
Ja, die hoeft niet per se in de zon gelanceerd te wordenquote:
Zo wel tijd om in bed te gaan liggenquote:
Helaas is dit waar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo wel tijd om in bed te gaan liggen
Cavia's branden wel prima denk ik zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die hoeft niet per se in de zon gelanceerd te worden
nog eigenlijk best heet, de zon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de consequenties voor als je mij aan de kant beukt
En die op de enkels afgestuurd zekerquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getild
WAT ZEG JIJ ALLEMAALquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cavia's branden wel prima denk ik zo.
Nee, valt wel meequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog eigenlijk best heet, de zon.
Ik hoop voor die vijf andere mensen ook dat ze snel antwoord krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschienquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die op de enkels afgestuurd zeker
Bedquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo wel tijd om in bed te gaan liggen
"Ho.. dat was niet de bedoeling."quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik wist dat ik in de problemen zat toen mijn gezich afsmolt
"da's nie goe"...
Gaat ze die dan zelf omdoen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien![]()
Nu moet ze een muilkorf om
Bedquote:
meteen van mijn koppijn af... maar ja meteen van alles af eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ho.. dat was niet de bedoeling."
quote:
Ja, voordeel is wel dat als je IN de zon gelanceerd wordt, je ook niet meer hoeft te werken de volgende dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen van mijn koppijn af... maar ja meteen van alles af eigenlijk
HR had er begrip voorquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voordeel is wel dat als je IN de zon gelanceerd wordt, je ook niet meer hoeft te werken de volgende dag
Wel fijn, zo'n begripvolle HR afdelingquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HR had er begrip voor
"Beterschap!"
die sunshine-emoji vond ik toch wat dubbelzinnigquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn, zo'n begripvolle HR afdeling
Kun je ook je hand een uur in een open haard houden, heb je een zwart handje en hoef je ook niet meer te werken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voordeel is wel dat als je IN de zon gelanceerd wordt, je ook niet meer hoeft te werken de volgende dag
Contradictio in terminisquote:
Ik zal voortaan even verduidelijken als ik sarcastisch ben, maar misschien kan ik dan beter aangeven wanneer ik dat niet ben.quote:
-O_quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan even verduidelijken als ik sarcastisch ben, maar misschien kan ik dan beter aangeven wanneer ik dat niet ben.
qua hitte wel zo prettigquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan even verduidelijken als ik sarcastisch ben, maar misschien kan ik dan beter aangeven wanneer ik dat niet ben.
De Velociraptor- klauwquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook je hand een uur in een open haard houden, heb je een zwart handje en hoef je ook niet meer te werken.
Ja dat zou fijn zijn, dan hoef ik dat niet telkens zelf te bedenkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehw, zelf nadenkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, dan hoef ik dat niet telkens zelf te bedenken
quote:
Beetje rare timing ditquote:
Denk dat ik maar ga slapenquote:
wie weet hoe lekker die zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Beetje rare timing dit!!
Net op tijd dat je nieuwe collega jouw rol kan overnemenquote:
Daar is het ook nog koud.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja echt hoor.Ik kruip zo ook maar snel onder mijn dekbed.
We krijgen toch nog nachtvorst eerst. En daarna gaat de temperatuur weer richting 12 graden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik aan moet doen overdagja laagjes
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het ook nog koud.
Oh woensdag 15 zie ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We krijgen toch nog nachtvorst eerst. En daarna gaat de temperatuur weer richting 12 graden.
En binnen 300 graden als je ergens zit achter glas met een zonnetjequote:Op donderdag 13 maart 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We krijgen toch nog nachtvorst eerst. En daarna gaat de temperatuur weer richting 12 graden.
Wat dacht je van gewoon een beetje ruimte nodig hebben voor een handvol ambulances en plek voor poppetjes in opblaaspakken om rond te lopen en om te kleden zonder dat miep ineens d'r voordeur open doet om te kijken wat ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)heemskerk.html#nujij
Wtf is dit nou weer? Omringende huizen ontruimd?
Welk virus gaat tientallen meters door de omgeving en door muren een huis in?
Paniek actie
Die is gelukkig best vaak te zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenochtend de bloedmaan.
Maar in Europa waarschijnlijk niet te zien.
Belachelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een beetje ruimte nodig hebben voor een handvol ambulances en plek voor poppetjes in opblaaspakken om rond te lopen en om te kleden zonder dat miep ineens d'r voordeur open doet om te kijken wat ze aan het doen zijn?
Ja laat ze gewoon pitten in eigen huis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof die mensen niet binnen kunnen blijven inderdaad.
In oktober 2135.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is gelukkig best vaak te zien.
Die zonsverduistering echter...
quote:
Spanje lijkt me iets minder onzeker en gezien jouw voorkeur qua weer mogelijk ook iets gemakkelijker te verteren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om naar IJsland te gaan volgend jaar. Het ding is dat je dan wel heel erg je geluk op de proef stelt.
Mag ik 1 halve megalodons met patat en appelmoesquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zou dat best smaken, brontosaurus, vroeger aten we ook neushoorns, mammoeten en megalodons.
een halve maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik 1 halve megalodons met patat en appelmoes
Morgen scholliequote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:31 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dat zal het zijn.
Goedemorgen kwiwi
Nou, weltruste dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:33 schreef mschol het volgende:
ik ben weer veel te vroeg wakker
Ga wel proberen om te draaien en nog wat slaap te pakken, tis toch al weekend
ritme enzo denk ik..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen schollieWat ben je vroeg wakker op je vrije dag trouwens!
maagzuur?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ritme enzo denk ik..
en ik heb gisteravond te laat nog wat gegeten, daar heb ik dan ook een beetje last van in de ochtend
Zonder saus?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
goedemorgen
ik warm de pasta op voor het ontbijt![]()
we noemen het carbloaden maar het is natuurlijk viesdik
L.e.M.quote:
Nee maar ik ga straks weer dus hopelijk kom ik dan weer een stapje verder :pquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je al meer dan wat vallen en opstaan dan?![]()
ik moet na een bepaalde tijd gewoon niet eten of dan naar bed gaan uitstellen en nog een wandeling maken ofzo, dan heb ik er geen last vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook. vervelend is dat ja
kan ik wel eens proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Gember thee schijnt te helpen. Drink het nu sinds 2 dagen maar merk nog geen verschil.
misschien kan je het ook proberen?
Ja en ligt ook wat voor dingen je eet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet na een bepaalde tijd gewoon niet eten of dan naar bed gaan uitstellen en nog een wandeling maken ofzo, dan heb ik er geen last van
Een afbetaalde hypotheek of hele lage maandlasten.quote:
Sterkte alvastquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KOFFIEEEEE
Moest weer autoruiten krabben vanochtend
Duurt nog t/m volgende week dinsdag en daarna weer nachtelijke temperaturen van boven de 0.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duurt nog t/m volgende week dinsdag en daarna weer nachtelijke temperaturen van boven de 0.
Het is wat het isquote:
Kom hier opwarmenquote:
Kan jou hetzelfde vragenquote:
deze blauwe komt hier vakerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan jou hetzelfde vragen
Huehue komt.quote:
T ZZ natuurlijkquote:
Ho ho, ik ben ook nog redactie FP hequote:
Zal jouw T eens ZZ.quote:
Merelssssssquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind wellicht het 2e bakje koffie altijd lekkerder dan de 1e, de 1e zit er immers binnen 3 seconden in, die is puur om wakker te worden, like pure fuel injection to get tarzan started, het 2e bakje is ietwat langzamer en dan kun je daar lekker met de twiedelende merels en de koolmeesjes en appelvinkjes op wakker worden.
gewoon blauw tuig nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben ook nog redactie FP he
[..]
Net als jijquote:
Ochtendbrein op 4 procent.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rest van het verhaal niet zo goed gelezen
Sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan jou hetzelfde vragen
Whehehequote:
Nee, wil ik nietquote:
Sinds gisternachtquote:
Ik wil om 15 uur stoppen. Wel weer genoeg uren gemaakt al deze week.quote:
Soms denk ik ook, huh, waar ben ik? en dan 2 seconden later, ok hier maar hoe ben ik hier dan gekomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WheheheDat sowieso
Dat het überhaupt gelukt is om naar kantoor te komen.
10 over 10...quote:
Eigenlijk gaat dat altijd verrassend goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik ook, huh, waar ben ik? en dan 2 seconden later, ok hier maar hoe ben ik hier dan gekomen?
euhh wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef Nizno het volgende:
Ik heb vannacht gekeken en beleefd
Hoe geen vrouw ooit terugkrijgt wat ze geeft
Er is geen macht ter wereld die niet vroeg of laat opzij trapt
Want ik heb vannacht gekeken en beleefd
En blauw blauw blauw
Ja, moest vroeg op vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
10 over 10...
jij bent gewoon lekker vroeg gaan slapen
Om daaromquote:
kent uw klassiekersquote:
Niet geklikt.quote:
Blijkbaar ken ik mijn klassiekers dan ook niet, net als scholquote:
Jij hebt schijtquote:
ja dat dusquote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar ken ik mijn klassiekers dan ook niet, net als schol
Brotha eww.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Allemaal aan de lauwe thee jullie
F1quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Proficiat. Van wat? F1/sport?
[..]
Dat vraag ik me wel van meer mensen af
Sowiesootjequote:
Was toch van The Scene?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
beter dan hete thee, dan brand ik mn bekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was ooit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Als het hier maar niet weer een hondenuitlaatveldje gaat worden waar de halve hondjes met hun lippenstift eruit rond lopen te drentelen en hijgend tegen elke boom aan lopen pissen.
Ken Thé Lau wel, maar wist niet dat die de zanger daarvan wasquote:
de artiest heb ik wel eens van gehoord (maarja dat zal vast eens een cd op werk zijn geweest die door mn handen is gegaan),quote:
Andere interessegebieden, zullen we maar zeggenquote:
3 seconden geleden, zeker?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:28 schreef Nizno het volgende:
blauw blauw blauw van de sangria is jullie wel bekend?
sjonge jonge... hebben we zukke leuke nummers over blauwe.....quote:
neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:28 schreef Nizno het volgende:
blauw blauw blauw van de sangria is jullie wel bekend?
Ah, vandaar. Dat soort muziek heb ik een schurfthekel aan.quote:
Daar had ik een cassettebandje van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Er is ook zo'n aflevering van de Smurfen en als die dan in hun blauwe bolle staartje gebeten worden dan kleuren ze zwart.
Je kan maar duidelijk zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dat soort muziek heb ik een schurfthekel aan.
ik ook, maar mn zus zong die nog wel eens als ze bezopen wasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dat soort muziek heb ik een schurfthekel aan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Er is ook zo'n aflevering van de Smurfen en als die dan in hun blauwe bolle staartje gebeten worden dan kleuren ze zwart.
Was een of andere vlieg de oorzaak van.quote:
Rawr.quote:
NW Spanje is ook geen zekerheid, en de zon staat daar al heel erg laag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Spanje lijkt me iets minder onzeker en gezien jouw voorkeur qua weer mogelijk ook iets gemakkelijker te verteren.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah dan gingen ze hupsen en gnappen de hele tijd.
Oh ja zwart iesj rassiezmequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, paarse smurfen dan. Zijn later bijgekleurd.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Verder weet ik alleen belangrijke dingen natuurlijk.
Ik luister denk ik nog liever de rest van mijn leven naar zoiets geestdodends als Blue van Eiffel 65 dan nog één keer naar dit.quote:
engelse versies van blauw zijn er idd ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luister denk ik nog liever de rest van mijn leven naar zoiets geestdodends als Blue van Eiffel 65 dan nog één keer naar dit.
Zaken die ertoe doen, die klein geluk en groot geluk opleveren, die de wereld een beetje mooier en kleurrijker, alsmede ook rechtvaardiger maken, als wat nonchalante vlokjes zout op de perfecte steak, zo ben ik.quote:
Alleen de tekenfilm en afgeleiden hoor, wees gerust.quote:
De Flume remix daarvan is wel geweldigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luister denk ik nog liever de rest van mijn leven naar zoiets geestdodends als Blue van Eiffel 65 dan nog één keer naar dit.
gevoel dat de radio net niet goed op de zender staatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Flume remix daarvan is wel geweldig
Bekijk deze YouTube-video
Het gaat over eten dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaken die ertoe doen, die klein geluk en groot geluk opleveren, die de wereld een beetje mooier en kleurrijker, alsmede ook rechtvaardiger maken, als wat nonchalante vlokjes zout op de perfecte steak, zo ben ik.
dan lekker 6min hier ratelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over 6 min een afspraak en kan nu absoluut niet aan iets anders beginnen
TYP TYP TYPquote:
100%quote:
27e echo laten makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TYP TYP TYP
Misschien heb ik het gemist, maar heb je uitsluitsel van de dokter gekregen?
Spannie.quote:
jah beswel...quote:
#DuimenVoorNiznoquote:
Verrassendquote:Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 14 maart
Tussen 17.30 - 21.30 uur
does eerlijk delen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |