SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou kijk zo werkt dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Nu heb ik zin in speklappen van de bbq
Hou eens op
Met dank aan Etto.quote:
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is een van de onbelangrijke dingen die ik had opgeslagen in mijn geheugen
quote:
Ja ze is het gelukkig nog niet verleerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
Nou ja, je had het al uitgelegd voordat ik er naar had kunnen vragen, dus ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
I am the chosen one.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En toen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg.. laatste keer dat ik bloed moest prikken bij de trombosedienst. Die vrouw zo ja je bent wel erg jong he.. ik zo ja weet ik. Begint ze meteen ben je gevaccineerd?!?!
Pffffff.
Nee, gaat over alle jongens hier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
"vette vieze vette ranzige vette vieze goordikke viesvette"
Gaat dit over die ene jongen hier?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gaat over alle jongens hier.
*rent weg
70+, daar komt de typische gele bejaardensnor bij oude mannen en vrouwen vandaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
Nee het is een naamtopic voor jouquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben gewoon hier hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Blies de olifant het verhaaltje uitquote:
Ja, dubbelquote:
Ja eerst om en toen weer om.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je om omgebouwd op je verjaardag?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je om omgebouwd op je verjaardag?
Klinkt een beetje omslachtigquote:
Gelukkig zitten hier alleen maar echte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rent weg
Leuk uitstapje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt een beetje omslachtig
*lanceert in de paraplubakquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rent weg
quote:
quote:
Leuk die PIquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier alleen maar echte mannen
Oh, excuus, ik ben verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het maar gedoe en heb die stappen overgeslagen. Uitkomst is hetzelfdequote:
En wat erbij?quote:
dat klinkt matigquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ze denken dat de man lassakoorts heeft.
Lassie Mango?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Met of zonder keu?quote:
quote:
En jij dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog bedenkenquote:
4E drinkt dit wel eens volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
sorryquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder keu?![]()
Ik had het echt niet in de gaten![]()
Werd vandaag wel door twee collega's aan de kant gebeukt
Nu hebben we twee vacatures
quote:
Geen lassokoorts?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Soort zweetdrank.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E drinkt dit wel eens volgens mij.
Ik drink ook vaak Gin Tonic zonder Ginquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E drinkt dit wel eens volgens mij.
Weggemept met je rugzak?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder keu?![]()
Ik had het echt niet in de gaten![]()
Werd vandaag wel door twee collega's aan de kant gebeukt
Nu hebben we twee vacatures
Kan echt niet ditquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak Gin Tonic zonder Gin
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Ja, zo uit het raam vanaf de 7equote:
Ik lig meer op de bankquote:
Oh, ik ookquote:
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getildquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getild
Ja, dat zijn de consequenties voor als je mij aan de kant beuktquote:
Ja, die hoeft niet per se in de zon gelanceerd te wordenquote:
Zo wel tijd om in bed te gaan liggenquote:
Helaas is dit waar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo wel tijd om in bed te gaan liggen
Cavia's branden wel prima denk ik zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die hoeft niet per se in de zon gelanceerd te worden
nog eigenlijk best heet, de zon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de consequenties voor als je mij aan de kant beukt
En die op de enkels afgestuurd zekerquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NB: wel eerst even Wattie uit de rugzak getild
WAT ZEG JIJ ALLEMAALquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cavia's branden wel prima denk ik zo.
Nee, valt wel meequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog eigenlijk best heet, de zon.
Ik hoop voor die vijf andere mensen ook dat ze snel antwoord krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschienquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die op de enkels afgestuurd zeker
Bedquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo wel tijd om in bed te gaan liggen
"Ho.. dat was niet de bedoeling."quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik wist dat ik in de problemen zat toen mijn gezich afsmolt
"da's nie goe"...
Gaat ze die dan zelf omdoen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien![]()
Nu moet ze een muilkorf om
Bedquote:
meteen van mijn koppijn af... maar ja meteen van alles af eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ho.. dat was niet de bedoeling."
quote:
Ja, voordeel is wel dat als je IN de zon gelanceerd wordt, je ook niet meer hoeft te werken de volgende dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen van mijn koppijn af... maar ja meteen van alles af eigenlijk
HR had er begrip voorquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voordeel is wel dat als je IN de zon gelanceerd wordt, je ook niet meer hoeft te werken de volgende dag
Wel fijn, zo'n begripvolle HR afdelingquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HR had er begrip voor
"Beterschap!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |