Wat gek dan, een wereldbeker nog zo vlak na de OS. Maar je hoort mij niet klagen. Volgens mij klopt het ook volgend jaar wel, Sabliko zei iets over afscheid nemen in Thialf volgend jaar geloof ik (of ging dat over een WK iets? Klok klepel haha).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Meestal is de laatste wereldbeker in Thialf. Maar officieel is het nog niet inderdaadErgens na de zomer wordt dat bekend geloof ik.
FTFYquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Andere kant van de rivier evenaar maakt volgens mij best wel uit. Zit ik toch in het koude noorden hier met mn sneeuw
Zijn dat allemaal bestellingen? En komen ze die bij jullie halen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
17 desem broden, 4 baguettes en 5 pizzas aan deeg klaar staan. Eerste broden zitten al in de oven
Een gedeelte, en we rijden straks een rondjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal bestellingen? En komen ze die bij jullie halen?
Mijn vrouw stootte me wakker toen ik de VT3 aan het kijken wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag te vroeg op voor kwalificatie..
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw stootte me wakker toen ik de VT3 aan het kijken wasToen toch maar gaan slapen (kwali begon hier om 02:00) en vanochtend de samenvatting gekeken. Vroeger... toen keek ik alles live. Maar ik word ook een dagje ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke? Ik had gezocht eerder maar kon niks vinden! Wel super fijn want ik vond het ontbreken daarvan altijd niet zo'n fijn vooruitzichtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:06 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 er bestaat al hypoallergeen nierdieet
Royal Canin Renal Hypoallergenicquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Welke? Ik had gezocht eerder maar kon niks vinden! Wel super fijn want ik vond het ontbreken daarvan altijd niet zo'n fijn vooruitzicht
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:42 schreef AnneX het volgende:
Oh ja F1.
Voor LHO voorzie ik een kleine broodfabriek in de toekomst. 🇪🇸
Vanmorgen vroeg al een electricein in huis om een draadje trekken.
Gelijk ook de huurbaas gevraagd om een kraan met een hogere uitloop.
Op eigen kosten de kraan en zijn man sluit het aan. Logisch.
Ik krijg kramp in mijn handen als er 1-2 liter water in de waterkan loopt terwijl ik die vasthoud.
@:Whiskers2009 de voorheen keukentrolley voldoet uitstekend![]()
Dank voor de tip.
@:Clubsoda Feli met wiens verjaardag? 🎂 in een feestweekend 🍰
En straks ‘soepdag’ met de oude - nog steeds - buren.
Er zijn nu mensen, die dit lezen over ramen lappen met/zonder strepen, die zitten te gniffelen. Lekker belangrijk 😉quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Tussen de Nederlandse schaatsers door een beetje huishouden. Balkondeur open was wat te enthousiast.
Kan nu wel goed zien dat het ramen lappen een groot succes was, geen strepen meer om me aan te ergeren
Er zijn veel belangrijkere dingen (zoals jullie draadje) dan streeploze ramen, maar t kijk wel lekkerderquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zijn nu mensen, die dit lezen over ramen lappen met/zonder strepen, die zitten te gniffelen. Lekker belangrijk 😉
Het ís lekker belangrijk.😉
Draadje trekken vanochtend heeft nu effect: de man, die het deed, lukte het niet.
MnX fikste het wèl: nu is er een vaste lijn. Voor de digibete schoonfamilie. 😎
Dat is wel fijn vooruitzicht voor je, mocht het nodig gaan zijn (hopelijk niet!).quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Welke? Ik had gezocht eerder maar kon niks vinden! Wel super fijn want ik vond het ontbreken daarvan altijd niet zo'n fijn vooruitzicht
Edit: oh ik zie het, in elk geval van Royal Canin. Wat fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |