Het zal maar net zo'n parenclub liefhebber zijn die golden showers geeft..quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet daar waar ze geweest is ze dus lichaamssappen achter hebben gelaten waarmee iemand anders in contact is gekomen?
Ja ik zie het nu ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zie zweet niet genoemd worden als transportmiddel.
Dat je denkt een soort golden shower te krijgen, maar dat het eigenlijk een leeglopende lassaviruspatiënt is waar de organen van leeglopen via de buitenkantquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het zal maar net zo'n parenclub liefhebber zijn die golden showers geeft..
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook
Wel benieuwd welke symptomen deze hendige knakker had/heeft. Moet een best spektakel zijn geweest, dat die arts het door kreeg qua ernst
Meneer was op vakantie en is de veeltepelmuis tegen gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:32 schreef cosmosis het volgende:
Is dit afkomstig van een Chinese markt? Waar komt dit ineens vandaag zeg....Moeten we ons zorgen maken als centrale punt op de wereld vanwege Corona proportienele epedemie mogelijkheden? Morgen maar WC papier kopen de prepper dat ik ben.
Beau zei Lassakoorts.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Lenny77 het volgende:
Mss toch geen ebola.. hij kwam terug uit een tropenland. Ebola is Afrikaans. Of valt dat ook onder de tropen??
En kan dat niet overdraagbaar zijn hier? Zover bekend hebben we veel volk hier met tepels...Vooral vrouwen hebben er veel....Zijn die allemaal een gevaar voor de samenleving?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meneer was op vakantie en is de veeltepelmuis tegen gekomen
Ik las ergens dat hij er erg ziek uit zag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook
Wel benieuwd welke symptomen deze hendige knakker had/heeft. Moet een best spektakel zijn geweest, dat die arts het door kreeg qua ernst
Allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En kan dat niet overdraagbaar zijn hier? Zover bekend hebben we veel volk hier met tepels...Vooral vrouwen hebben er veel....Zijn die allemaal een gevaar voor de samenleving?
Lassakoorts is ook dodelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij er erg ziek uit zag.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En kan dat niet overdraagbaar zijn hier? Zover bekend hebben we veel volk hier met tepels...Vooral vrouwen hebben er veel....Zijn die allemaal een gevaar voor de samenleving?
Helemaal mee eens. Dus dat wijf met dr ik ga echt niet in quarantaine. Bek houden mens, je hebt niks te willen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet alleen dat als wij patiënten moesten verzorgen in isolatie kamers hoe snel het fout kon gaan om toch iets verkeerd te doen. Bv de mensen met Clostridium. Voor je het wist was de hele afdeling besmet. Je hebt echt niet veel nodig.
Deze man zat daar open en bloot. Hij is aangeraakt geweest, onderzocht.
Ik vind het alleen maar prima dat ze er zo strak mogelijk bovenop zitten.
Dat zijn alleen de vrouwen die in The Last Resort op Mars komen. De rest heeft er normaal gesproken ook 2, net als mannen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dus dat wijf met dr ik ga echt niet in quarantaine. Bek houden mens, je hebt niks te willen.
Ze kunnen ook eigenlijk nooit weten dat er maar 5 mensen met die man in contact zijn geweest. Je weet toch niet waar die man is geweest, voordat hij naar de dokter ging?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |