speelden we gisteren cl dan? Jij als geen ander moet weten hoe oa deze selectie in elkaar steekt en hoe de afgelopen 2 jaar is gegaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
CL halen is belangrijk! Maar we doen er verder niks mee ofzo..
Wees even een beetje realistischquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we doen net alsof we echt veel kans hadden, we opeens weer een sueprselectie hebben ook in de breedte. Ja zo rigureus als gisteren hoefde echt niet maar zoveel kans hadden we niet en volgend jaar cl os wel echt belangrijk
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:49 schreef Houniet het volgende:
[ [url=https://www.ajax.nl/shop/_next/image?url=https%3A%2F%2Fassets.tqtypmfe.on-eva.io%2Fimage%2F1000%2F1000%2F55183a80-ceba-96a4-0b0b-4f13684e51c2.jpg&w=1920&q=75]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zijn weer de topclub als voorheen dus. Topquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wees even een beetje realistischJe bent een topclub in Nederland, daarmee ben je ook een uithangbord voor ons in Europa. Dat je verliest is niet erg (PSV verloor nota bene 7-1 ofzo van Arsenal), maar dat je het überhaupt niet probeert is toch gewoon schandalig? Ongeacht je clubvoorkeur?
En daarnaast: je speelt met een 2-1 achterstand tegen fucking Frankfurt. Het is niet dat je met een 6-0 achterstand uit op Anfield speelt hé.
Nee, dan liever met Twente of Utrecht strijdend tenonder dan met jong Ajax met de billen bloot tegen Eintracht Frankfurt.
Mad.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wees even een beetje realistischJe bent een topclub in Nederland, daarmee ben je ook een uithangbord voor ons in Europa. Dat je verliest is niet erg (PSV verloor nota bene 7-1 ofzo van Arsenal), maar dat je het überhaupt niet probeert is toch gewoon schandalig? Ongeacht je clubvoorkeur?
En daarnaast: je speelt met een 2-1 achterstand tegen fucking Frankfurt. Het is niet dat je met een 6-0 achterstand uit op Anfield speelt hé.
Nee, dan liever met Twente of Utrecht strijdend tenonder dan met jong Ajax met de billen bloot tegen Eintracht Frankfurt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dit kon niet. 5 uur in de auto zitten voor Branco. Hoop dat Farioli snel een griepje krijgt.
Oei, kunnen de spelers dat wel aan bij zo een belangrijke wedstrijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)e-uit-1911~aeb7321c/
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap wel dat alle PSVers en Feyenoorders boos zijn dat het grote Ajax zich moet verlagen tot de praktijken van hun eigen clubs. Het grote voorbeeld blijkt opeens toch ook maar feilbaar te zijn.
Waarom ?quote:
Het moet altijd de Mike Verweij-show zijn. Ik denk dat hij een klein piemeltje heeft.quote:
Nee, maar heb al een tijdje terug gefeliciteerd met het kampioenschapquote:
Ik ben meer een fan van Himalaya zout?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar heb al een tijdje terug gefeliciteerd met het kampioenschap
Boszout! (is een topic van)
Karamel zeezoutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben meer een fan van Himalaya zout?
Door dit soort fratsen maak je zelf juist wel weer aardig klein, zonde. En vooral: jammer voor het NL voetbal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we zijn weer de topclub als voorheen dus. Top
Groei even op klein kind.quote:
Mij niet trouwensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar heb al een tijdje terug gefeliciteerd met het kampioenschap
Boszout! (is een topic van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |