Chapeau. Een realistische kijk vanuit kamp Amsterdamquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, ik vind het vrij belachelijk.
Achterin zowel Sutalo als Hato eruit was ook te veel. Een van de twee eruit was nog te begrijpen.
Leuk dat de bank nu ook een kans krijgt, maar in een team zonder automatismen worden gezet wordt ook niemand beter van.
En de druk voor zondag ligt nu totaal erop.
Ja maar spelers als Taylor en Hato hebben nu extra rust!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Volledig weggespeeld worden tegen een subtopper uit Duitsland is gewoon goed voor het moraal. Neem aan dat de wat meer seniore spelers er ook vierkant achter staan dat je een Europese pot bij voorbaat al opgeeft.
Ook van Stijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Chapeau. Een realistische kijk vanuit kamp Amsterdam
Ik vind dit vooral een bijzondere reflex. Aanwezig zijn op een online discussieforum en je er dan druk over maken dat mensen een online discussie voeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zie dat we opeens een hoop psychologen hebben die met de selectie hebben gesproken![]()
Ze weten precies hoe het moraal is. Misschien klopt het ook wel ze houden zich zo bezig met Ajax dus zij kunnen het weten.
Heb even gekeken, maar je bent sinds 1 maart 2025 meer aanwezig geweest in het Ajax topic dan in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral een bijzondere reflex. Aanwezig zijn op een online discussieforum en je er dan druk over maken dat mensen een online discussie voeren.
Als je daar zo erg de vlekken van krijgt zou ik vooral in veilige bevestigende bubbels blijven.
Leugens, grotere leugens en statistieken. Maar fijn dat het je zo enorm bezig houdtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar je bent sinds 1 maart 2025 meer aanwezig geweest in het Ajax topic dan in het Feyenoord topic.
Leuke statistieken.
Tis vooral leuk om te zien hoezeer Ajax je bezig houdt, ik dacht altijd dat klaasweetalles de latente Ajacied bij jullie club was.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens, grotere leugens en statistieken. Maar fijn dat het je zo enorm bezig houdt![]()
Moet ik in bovenstaande zin nog ergens een woedend toevoegen of is het goed zo?
Ik neem aan dat Ajax ook wel een eigen variant van FR12 heeft, of dat er op X ook wel ergens een circlejerkgroepje bestaat. Als andere meningen je niet aanstaan zou ik vooral wegblijven van dit soort platvorms ( @onlogisch ) eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis vooral leuk om te zien hoezeer Ajax je bezig houdt, ik dacht altijd dat klaasweetalles de latente Ajacied bij jullie club was.
Platvorms @KingRoland @Coco @GGMM check dit danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ajax ook wel een eigen variant van FR12 heeft, of dat er op X ook wel ergens een circlejerkgroepje bestaat. Als andere meningen je niet aanstaan zou ik vooral wegblijven van dit soort platvorms ( @:onlogisch ) eigenlijk
Druk druk ik vind het vooral erg vermakelijk. Lekker elkaar moed inpraten over het grote boze Ajax.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral een bijzondere reflex. Aanwezig zijn op een online discussieforum en je er dan druk over maken dat mensen een online discussie voeren.
Als je daar zo erg de vlekken van krijgt zou ik vooral in veilige bevestigende bubbels blijven.
Je vindt het alleen niet vermakelijk...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Druk druk ik vind het vooral erg vermakelijk. Lekker elkaar moed inpraten over het grote boze Ajax.
Vooral doorgaan ik vind het juist wel leuk en ik vind jou stiekem best een lieve user hoor.
quote:Ajax en Huntelaar uit elkaar: 'Zou mooi zijn als hij op enig moment kan terugkeren'
Ajax en Klaas-Jan Huntelaar hebben het contract van laatstgenoemde bij de club beëindigd, zo is te lezen op Ajax.nl. De verbintenis van de oud-speler liep nog tot medio 2026, maar de gezondheid van Huntelaar laat nog altijd niet toe om weer aan de slag te gaan in Amsterdam.
Hoe jij je laat kennen zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als jij daar beter door slaapt dan niet.
De PSV'ers en Feyenoorders zijn zuurder over een verliespot van Ajax dan de Ajacieden zelfquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:32 schreef GGMM het volgende:
Wat ik zo fijn vind aan dit topic is dat de sfeer niet beïnvloed wordt door een verliespartijtje
Dat zegt ook wel veel, echt volledig ingestort.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel jammer, ook omdat hij er zelf geen uitleg over geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |