Nobelprijswinnaarquote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Ik was van het weekend in Ethiopie, maar dat was ook net op tijd, want in Tigray lijkt het ook weer onrustig te worden, inclusief inmenging van Eritrea.
Abiy Ahmed heeft ook wel een flink stukje grootheidswaanzin, o.a. even $10 miljard zwart aan genomen van de Emiraten (buiten het parlement om) om een of ander paleiscomplex te bouwen. Al die figuren hebben toch zo'n godcomplex...
Henry Kissinger, Aung San Suu Kyi, Abiy Ahmed, ze kunnen het beter de Nobelprijs voor de Genocide noemen.quote:
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Ik was van het weekend in Ethiopie, maar dat was ook net op tijd, want in Tigray lijkt het ook weer onrustig te worden, inclusief inmenging van Eritrea.
Abiy Ahmed heeft ook wel een flink stukje grootheidswaanzin, o.a. even $10 miljard zwart aan genomen van de Emiraten (buiten het parlement om) om een of ander paleiscomplex te bouwen. Al die figuren hebben toch zo'n godcomplex...
En dan hebben we ook nog Arabische landen die tegenover elkaar staan in het midden oostenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.
Wat denken jullie, komt Thomas Sijtsma in aanloop naar het WK van 2028 met boekentips? Ik weet het antwoord wel.
Allemaal klein bier in vergelijking met het toekennen van de Nobelprijs voor Literatuur aan Bob Dylan. En niet aan Cormac McCarthy. Platbombarderen met verschimmelde witbroden dat Zweden.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henry Kissinger, Aung San Suu Kyi, Abiy Ahmed, ze kunnen het beter de Nobelprijs voor de Genocide noemen.
Dat was vroeger toch nooit zo, of heb ik dat mis?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:39 schreef Pistolero het volgende:
De persconferentie van Fat Fraud Koeman was ook wel weer een goede hatewatch.
Hoe kan een man zo´n ongelofelijke onsympathieke en vervelende lompe hork zijn, het is bijna knap.
https://martinplaut.com/2(...)-waste-public-funds/quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.
Wat denken jullie, komt Thomas Sijtsma in aanloop naar het WK van 2028 met boekentips? Ik weet het antwoord wel.
Dan valt Kagame eigenlijk nog wel mee!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://martinplaut.com/2(...)-waste-public-funds/
https://continent.substac(...)-prime-ministers-new
Halve stad ook plat gegooid voor allerlei onzin, blijven doneren!
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:39 schreef Pistolero het volgende:
De persconferentie van Fat Fraud Koeman was ook wel weer een goede hatewatch.
Hoe kan een man zo´n ongelofelijke onsympathieke en vervelende lompe hork zijn, het is bijna knap.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan valt Kagame eigenlijk nog wel mee!
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:44 schreef Steven184 het volgende:
Hetgeen je wist wat ging komen:
NSC na keihard advies RvS over pensioenplan: 'Gaat voorbij aan onze bezwaren'
Omzigt en zijn NSC zijn zo schijnheilig als de pest. Alles om dit land de vernieling in te helpen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we mensen met zo'n dik montuur wel vertrouwen?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we mensen met zo'n dik montuur wel vertrouwen?
Overigens ook een dictator. Stukje verkiezingsfraude.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder montuur dan weet je dat het een Duitser is.
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder montuur dan weet je dat het een Duitser is.
Trudeau masterclass.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Szura het volgende:
Dit is echt het idiootste peilinggrafiekje dat ik ooit heb gezien (Canada)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |