Die heeft zeker met het volste plezier al die kippen zitten slachten vroeger in de jeugdopleiding.quote:
Durf jij nog te hopen?quote:
Kon hij altijd al,maar niet perse beste spits voor dominant team.quote:
Was ie maar echt van het veld gelopen. Om nooit meer terug te keren.quote:
Jeetje, dat deed Arne zoals vrijwel elke andere trainer ooitquote:Dat deed de trainer op volwassen wijze: hij schudde Newcastle-trainer Eddie Howe direct de hand en feliciteerde zijn collega met het winnen van de prijs.
Of ieder normaal mens zou doen na een verloren wedstrijd.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje, dat deed Arne zoals vrijwel elke andere trainer ooit
Hij is gewoon een prima afmaker. Maar wel een spits die bediend moet worden. Dat zat deze wedstrijd wel goed, maar als je tegen een muur voetbalt is dat een stuk lastiger.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durf jij nog te hopen?
Ik krijg er ook een gevoel bij toen Jørgensen eens in een blauwe maandag zijn oude niveau haalde. ‘Zie je, hij kan het nog wel!’. En daarna weken lang ergeren en helemaal niks.
Hij heeft wel meer ‘goede’ momentjes dan een modaal spitsje als Carranza. Maar ook hele wedstrijden waar het alle schaamte voorbij is, en niet altijd tegen een muur, dat ik ook het idee heb dat ie niet zou scoren als ie niet gedekt zou worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een prima afmaker. Maar wel een spits die bediend moet worden. Dat zat deze wedstrijd wel goed, maar als je tegen een muur voetbalt is dat een stuk lastiger.
Wat dacht je van City dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft nog geluk dat Arsenal een zwak seizoen draait.
Begin dit seizoen voorspelde onze vriend Pieter Zwart stiekem al een probleem voor Manchester City. Hij had er toch wel akelig gelijk in dat het frame spelers aldaar over hun piekleeftijd begint te raken.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van City dan?
Zou doorgesnoven psychopaat Pep de Europa League of Conference League serieus gaan nemen, denk je?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van City dan?
Ik vrees dat het alsnog gewoon de Champions League wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou doorgesnoven psychopaat Pep de Europa League of Conference League serieus gaan nemen, denk je?
Dit is toch ook een beetje makkelijk? Hoe moet dit dan recht getrokken worden?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
KagameGod sloopt de Belgjes.
Wij van Kagame, adviseren Kagamequote:Op maandag 17 maart 2025 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
KagameGod sloopt de Belgjes.
Ik ben niet te koop.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:33 schreef Pistolero het volgende:
Ben je inmiddels al in dienst als minister van propaganda, of doe je dit allemaal vrijwillig @:Rellende_Rotscholier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |