Gewonnen hopelijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vannacht al dartende in een koppel met mijn vader mijn 27e verjaardag in gegaan. Dat is puur cultuur.
2-7 gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewonnen hopelijk?
En gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vannacht al dartende in een koppel met mijn vader mijn 27e verjaardag in gegaan. Dat is puur cultuur.
Weten we zeker dat hij niet is opgezet?quote:
Ik heb lijken gezien die er beter uitzagen.quote:
Er is zelden zo weinig intellect op een foto te vinden geweest.quote:
We hebben nog geen fatsoenlijke herhaling van de overtreding gezien, calma.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
Goh we worden genaaid door een duikelende kutspanjool en een Franse flutscheids
Wat lief dankjewel! En jij ook nog natuurlijk!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van harte, @:mani89 . Laat de zon in je hart.
Voetbal is anno 2025 echt bijna volledig onkijkbaar geworden door al het theater en alle ongekend incompetente en/of corrupte scheidsrechters.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zondag 23 maart 2025 20:59 schreef Pistolero het volgende:
Waarom is uitgerekend het voetbal, de grootste sport van allemaal waar miljarden in omgaan, zo incapabel wat betreft arbitrage.
Gelukkig krijgen we hem ook mee (lol)quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |