Amateur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar mee
Ja zo koud was het net nog nietquote:
Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeenquote:
Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikantquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeen
Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikant
Jazz, blues, funk, soul en uiteraard pop.
Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt niet
Ah, ik snap het,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijk![]()
Of je hebt geen verstand van muziek![]()
![]()
Ook dat kan
Nee dat zei ik helemaal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik snap het,
een andere smaak mag niet,
het moet leuk gevonden worden,
welkom op fok
Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,quote:
Er zijn meer sterren dan Chantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar Chantal is nog niet dood toch?
Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadresquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,
daar komt de afbeelding ook vandaan
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?quote:
Juistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadres
George Michael, en als ik er dan nog 2 mag kiezen, kies ik voor Freddy Mercury en David Bowie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?
En de joune?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?
Mercury, Hendrix en Houstonquote:
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mercury, Hendrix en Houston
(en Morrison op 4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |