T is niet mijn plaatje he,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwd
40+ / You can bring 3 back to live!
Ik zie onderin geen plaatjes, en jij postte het, dus het is jouw plaatje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet mijn plaatje he,
is danny plaatje
Waarom geen poll erbij, krijg je een mooi overzicht uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwd
40+ / You can bring 3 back to live!
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuzequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen poll erbij, krijg je een mooi overzicht uit.
Als dat kan tenminste, een poll waarin je 3 keuzes mag maken.
Fijn he, die ******** op het forumquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuze
Het eerste druiloor heeft ook al gereageerd
Zulke types ontnemen je wel een beetje de lol van een nieuw topic aanmaken ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, die ******** op het forum
En je kan maximaal 15 keuzes maken zie ik net.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuze
Je bent leuk met excel toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je kan maximaal 15 keuzes maken zie ik net.
Gaat helaas niet werken dus.
Yep, kan er hele mooie tekeningen in makenquote:
Ook leuk zodra alle 40+-ers gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, kan er hele mooie tekeningen in maken
Staat bij mij ver boven aanquote:
John lennon, Prince en Freddy Mercury..quote:
Er zijn zoveel goede muzikanten , ik zou niet kunnen kiezenquote:
40+ / You can bring 3 back to live!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
John lennon, Prince en Freddy Mercury..
Prince draaide ik altijd op mijn walkman als ik in de trein zat richting Groningen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede muzikanten , ik zou niet kunnen kiezen
Ik heb teveel muzikanten die ik geweldig vindquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prince draaide ik altijd op mijn walkman als ik in de trein zat richting Groningen.
Van Prince vindt ik bijna alles wel goed, dat heb ik met weinig zangers/zangeressen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb teveel muzikanten die ik geweldig vind
Ik kijk wel wat verder dan enkel zangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van Prince vindt ik bijna alles wel goed, dat heb ik met weinig zangers/zangeressen.
Verder interesseert het me niet, als het maar goed klinkt, raakt of enigszins een goed of slecht iets bij je oproept..
Zoals?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat verder dan enkel zang
Kan ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muzikant zijn is breder dan alleen zang
Bij mij ook grapjas Het gaat altijd om de muziekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan ja.
Gaat mij alleen om de muziek.
Als ze spijt hadden gehad, hadden ze zichzelf wel aangegeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Verdachten Tarwekamp-explosie hebben spijt: 'Volkomen uit de hand gelopen'
https://nos.nl/artikel/25(...)-uit-de-hand-gelopen
Volkomen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |