Nee hoor. Ik zit al heel lang in dit topic mee te lezen omdat ik redelijk wat aandelen had in tesla.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zitten hier alleen op Tesla subforum om te haten, te misgunnen. Omdat een afrikaan succesvoller is in het leven dan jullie moeten jullie hier komen "stoer" doen.
Als er geen andere reden is om in dit topic te komen omdat het jullie "geluk" en "blijdschap" geeft als een politieke tegenstander paar minder miljard heeft. Dan is het toch duidelijk dat jullie leven niet leuk genoeg is en jullie dus moeten klagen en jammeren in topics van bedrijven die jullie haten.
Vol met woede en afgunst. Nee.. ik ben dan de loser. Haha. Hou die spiegel eens voor en zoek topics op die jullie echt blij maken.
Ik rij al ruim 11 jaar Tesla en ken daardoor heel veel Teslarijders, ook van het eerste uur. Natuurlijk zitten daar ook GL wappies bij, maar de eerste batch was vaak ondernemer en koos voor 0% bijtelling, versneld afschrijven, enz. En de grote batch was de leaserijder in de Model 3 die voor het geld van een Golfje Blue Motion ineens een snelle en ruime sedan konden krijgen.quote:
Je bedoelt Lease rijders.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik rij al ruim 11 jaar Tesla en ken daardoor heel veel Teslarijders, ook van het eerste uur. Natuurlijk zitten daar ook GL wappies bij, maar de eerste batch was vaak ondernemer en koos voor 0% bijtelling, versneld afschrijven, enz. En de grote batch was de leaserijder in de Model 3 die voor het geld van een Golfje Blue Motion ineens een snelle en ruime sedan konden krijgen.
Onderschat nooit de kracht van financiële argumenten.
Ik rijd notabene zelf in een Tesla, dat soort zaken zijn prima te scheiden. Jij haalt er nu weer bij dat het me iets zou schelen dat een Zuid-Afrikaan succesvol is. Alsof het mij iets kan schelen waar hij vandaan komtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zitten hier alleen op Tesla subforum om te haten, te misgunnen. Omdat een afrikaan succesvoller is in het leven dan jullie moeten jullie hier komen "stoer" doen.
Als er geen andere reden is om in dit topic te komen omdat het jullie "geluk" en "blijdschap" geeft als een politieke tegenstander paar minder miljard heeft. Dan is het toch duidelijk dat jullie leven niet leuk genoeg is en jullie dus moeten klagen en jammeren in topics van bedrijven die jullie haten.
Vol met woede en afgunst. Nee.. ik ben dan de loser. Haha. Hou die spiegel eens voor en zoek topics op die jullie echt blij maken.
Ben nl. zelf een BMW rijder maar kan ook andere merken waarderen.
Wat dat financiële betreft vraag ik me af in hoeverre er druk komt te staan op de tweedehands prijzen van die auto's. Dat zou op zich ook weer een aardige weerslag kunnen hebben op toekomstige leaseprijzen?!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik rij al ruim 11 jaar Tesla en ken daardoor heel veel Teslarijders, ook van het eerste uur. Natuurlijk zitten daar ook GL wappies bij, maar de eerste batch was vaak ondernemer en koos voor 0% bijtelling, versneld afschrijven, enz. En de grote batch was de leaserijder in de Model 3 die voor het geld van een Golfje Blue Motion ineens een snelle en ruime sedan konden krijgen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik rij al ruim 11 jaar Tesla en ken daardoor heel veel Teslarijders
Dat is een niet onaanzienlijk deel van de Tesla klanten.quote:
Hi-la-risch!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je typt voor de spiegel merk ik.
Denk aan je hart.
Steun/sponsor/ondrhoud jij dan Congolese kinderarbeid onder erbarmelijke omstandigheden in kobaltmijnen en Chinese uitbuiting van arbeiders door gebruik te maken van producten waar dat in verwerkt is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wie nu nog een Tesla koopt geeft iig de boodschap af dat hij/zij het niet zo'n probleem vindt om een product van een Hitlergroetende CEO te kopen en daarmee diezelfde Hitlergroetende CEO te steunen/sponsoren/onderhouden.
Moeten ze ook zelf weten, maar de boodschap is kristalhelder.
Niet, ook nooit VAG overigens, daarbij heb ik mijn auto al bijna 11 jaar, en hoop ik er nog 11 jaar mee te rijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel Tesla’s heb jij al gekocht in het verleden?
Wellicht. Het grootste probleem is nu dat een enorme bulk model 3s geleverd is eind 2019 en die nu vrijwel allemaal de markt op zijn gekomen. Een gebruikte Model 3 heeft dus wel een probleem.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat dat financiële betreft vraag ik me af in hoeverre er druk komt te staan op de tweedehands prijzen van die auto's. Dat zou op zich ook weer een aardige weerslag kunnen hebben op toekomstige leaseprijzen?!
Alleen als ik de berijder toevallig ken. Jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zwaai je ook als een 10 jaar oude Tesla voorbij komt rijden?
Het is wel lekker makkelijk om uit principe geen Tesla te kopen als je dat toch al nooit deed…quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, ook nooit VAG overigens, daarbij heb ik mijn auto al bijna 11 jaar, en hoop ik er nog 11 jaar mee te rijden.
Er komt hier pas een EV als die bidirectioneel kan laden, en ik zie dat geen Tesla worden.
Ik koop ook al 40 jaar uit principe geen VAG... het is simpelweg geen onderdeel van mijn keuzes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel lekker makkelijk om uit principe geen Tesla te kopen als je dat toch al nooit deed…
Kan. Maar er zijn maar weinig merken zonder vlekje. De meesten zijn wel goed uit de wind gebleven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik koop ook al 40 jaar uit principe geen VAG... het is simpelweg geen onderdeel van mijn keuzes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Would You Buy This? The Stunning 2026 Tesla Model S Revealed
Hoe komen jij en Wantie aan dit soort filmpjes? je snapt toch wel dat dit een fake is? een of ander vaag kanaal met 1k subs.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel een mooie kar
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kom op gastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zitten hier
dan jullie moeten jullie
jullie "geluk" en "blijdschap" geeft die jullie haten.
jullie echt blij maken.
Prima hoor, eigen keus. Je goed recht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik koop ook al 40 jaar uit principe geen VAG... het is simpelweg geen onderdeel van mijn keuzes.
Klopt, maar die hebben andere beweegredenen dan particuliere kopers.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is een niet onaanzienlijk deel van de Tesla klanten.
De ondernemers kochten dat ding in het begin zelf op de zaak omdat dat destijds veel extra voordelen met zich bracht.
Dit klopt zeker, al zit het in de VS wel iets anders. Daar is het vooral een symbool van ''de groene gekte'' en ''liberalen'' (geworden)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fijn om je even uit je depressie te halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kom op gastlang geleden dat ik zo hardop heb moeten lachen om een post.
Ik heb mijn Tesla gewoon privé. Als ik op jou overkom als een GL stemmer, dan spijt mij dat oprecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben andere beweegredenen dan particuliere kopers.
In Cali zeker. Maar wat Musk heel slim heeft gedaan is de Tesla’s snel gemaakt. In de VS rijden heel veel mensen trackdays met Tesla’s (en natuurlijk dragraces, want daar zijn ze zelfs echt geschikt voor, trackdays minder van nature) en hebben je ook florerende bedrijven als Unplugged Performance, Mountain Pass, enz. die allerhande spullen daarvoor leveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, al zit het in de VS wel iets anders. Daar is het vooral een symbool van ''de groene gekte'' en ''liberalen'' (geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |