Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aanquote:
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag hem hebben van mij. Tis niet mijn type, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zat iedereen achter dezelfde man of vrouw aan
Sharice had eerder gevraagd de afwas voor haar over te latenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Axel heeft de afwas laten staan, wat een bende zegt hij. Of is dat een geintje?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuuhh hij kan mijn kleinzoon zijn als ik en mijn dochter er snel bij waren geweest
Verschil hequote:Op donderdag 13 maart 2025 02:19 schreef Rhosyn het volgende:
jygh iuhujgliuhkgliutliyt oihy liuyhggm liuyfhg
![]()
tijd om de streams uit te doen welterusten
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer rechtquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vertikt het om de afwas te doen omdat iemand op nr1 er wat over zei.
Axel: mevrouw heeft 2x de afwas gedaan vandaag, dat heb ik zo vaak gedaan.
pootje: ik ging brood maken, ben die pot gister vergeten
ging dus over Jolien.
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ook gekookt heeft met Jordy, samen met Jordy heeft afgewassen en daarna de keuken en kastjes heeft schoongemaakt. Gelukkig heeft Axel ook al heel vaak gekookt, dus dat trekt het weer recht![]()
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vannacht heeft Axel wel lekker spek met eieren gemaakt, enkel voor zichzelf en Jane weliswaar.
Bewijst dat hij eigenlijk wel wat kan in de keuken, maar gewoon niet wil als het ook voor de rest is.
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eieren en pannenkoeken bakken is het enige wat hij kan, tenminste, dat is wat hij zegt, maar kan ook gemakzucht zijn
Hij is vrachtwagenchauffeur, zal wel vaak in die truckers plaatsen wat eten. Geen idee, de knul praat niet over zijn leven buiten het BB huisquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij woont alleen, toch? 'k Vermoed dat hij best wel wat meer kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |