Kwantiteit over kwaliteit.quote:
Hopelijk hebben ze de smaak te pakken dan. Ik had hem maar op de Madrid partij gezet want zag dat het na 7 min al 1-0 voor Arsenal wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arsenal heeft al een eigen doelpunt gemaakt.
Ja, die 1-0 scoorde Arsenal zelf, dus een eigen doelpunt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze de smaak te pakken dan. Ik had hem maar op de Madrid partij gezet want zag dat het na 7 min al 1-0 voor Arsenal was
Omdat Internationale VARdag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:23 schreef Zorro het volgende:
Waarom komt de VAR niet voor een rode kaart?
Gewoon.
De statistieken voor eigen doelpunten kunnen drastisch op de schop merk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die 1-0 scoorde Arsenal zelf, dus een eigen doelpunt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gooit Arteta er drie van zijn normale basisspelers in en scoren ze even drie doelpunten in 10 minuten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
Denk dat als PSV nu nog drie keer scoort het wellicht nog spannend kan worden
Als je vorige week met 7-1 had gewonnen i.p.v verloren met 1-7 had je nu op rozen gezeten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vorige week niet had verloren was het nu gewoon weer een wedstrijd geweest.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De statistieken voor eigen doelpunten kunnen drastisch op de schop merk ik
Zijn er ook abnormale basisspelers dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gooit Arteta er drie van zijn normale basisspelers in en scoren ze even drie doelpunten in 10 minuten.
Sympathiekquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er ook abnormale basisspelers dan?
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.
Niet meer dan 2.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.
Ik zit aan een blikje Coca Cola®, achter mijn pc, sport te kijken, op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit aan een blikje Coca Cola®, achter mijn pc, sport te kijken, op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis.
Doet me denken aan mijn jeugd.
Pamelaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?
Ik ben wat jonger dus het zal eerder Yolanthe of een van de Schuurmannetjes zijn geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |