Beetje kinderachtig dit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind de timing wel erg toevallig nu met der nominatie.. ah miemiemie kom we gaan stemmen op der wat oneeeeeee ze is zo zielig
Dan snap ik die humor misschien dan toch niet maar is ook goed je kan niet iedereen leuk vindenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat hoort er een beetje bij..Gewoon fun. Jordy doet dat ook als hij het kartel de hemel in prijst; is gewoon wat ‘humor’
bij Jordy mag het wel want Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ligt er erg aan wie het doet, toch?
Hoop niet dat volgend seizoen de sauna terugkomt, of ze moeten echt dat geluid fixen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:50 schreef Flow3r het volgende:
ze fixen dat belabberde sauna geluid ook niet
Ik ook. Het kwam heel gemeend over in ieder geval. Waar ik nieuwsgierig naar ben hoe hij als het ter sprake zou komen bij Jordy en Jolien wat hij dan zou zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had het idee dat hij wel oprecht was toen hij haar vroeg hoe het met haar ging.
wat gebeurd hier?quote:
Was dat niet op het moment dat Pootje voor het eerst onder de douche uitkwam? En dat Pootje daar een grappige reactie op had?quote:
Het rare is dat het soms wel goed is. Heel soms dan.. vaak is het te zacht of met een bromtoon.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Hoop niet dat volgend seizoen de sauna terugkomt, of ze moeten echt dat geluid fixen.
Blijft blijkbaar moeilijk te snappen voor velen... Humor, een serieuze kwestie!quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:45 schreef Hznootje het volgende:
Dit is dus cynische humor van Jane en Axel. You like it or You hate it.. Niks serieus aan
ja want hij maakt tv he voor BB dus goed bezigquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef humpty het volgende:
Axel denkt ook dat hij grappig is en ook hij maar loeren in de camera
Vindt de hottub ook leukerquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Hoop niet dat volgend seizoen de sauna terugkomt, of ze moeten echt dat geluid fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |