Als wij gingen dan belden we van tevoren of het een probleem was dat we het niet hebben en dan zijden ze: Laat gewoon ff je telefoon zien bij de ingang en eet smakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was wel een dingetje. Je kwam nergens binnen zonder je QR code dat je een vaccinatie had. Ik ging uit eten en moest een nieuwe mobiel aanschaffen omdat mijn (nog goed werkende) mobiel die app niet aankon
Griepprik doe ik ook niet aan mee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGD
Voorlopig blijf ik daar ver van herquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGD
Hey koenquote:
Ja dat had achteraf ook wel gekund natuurlijk. Er zijn uiteindelijk genoeg zaken kopje onder gegaan doordat gedoequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als wij gingen dan belden we van tevoren of het een probleem was dat we het niet hebben en dan zijden ze: Laat gewoon ff je telefoon zien bij de ingang en eet smakelijk
Niks moet..quote:
Een datum voor een 40+-meetquote:
Maar we knuppelen je wel terug je huis in met honden, paarden en waterkanonnenquote:
Maare gaat het wat beter zonder het buurt forumquote:
In Katwijk dan komt kree ookquote:
wat is er in Oss en Meppelquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oss, Meppel, Katwijk aan Zee
Ik heb het in mijn bananenbrood zitten, 99% cacaoquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Moet je niet teveel van eten..
Het is letterlijk het laatste zinnetje van de commercial.. ..quote:
Is bananenbrood een ding op zich, of beleg je dat ook?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn bananenbrood zitten, 99% cacao
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is letterlijk het laatste zinnetje van de commercial.. ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
soort cake waar banaan in zit, ik had een pak staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is bananenbrood een ding op zich, of beleg je dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |