Oke Heintje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hč
Jammer dat we nooit zijn gevloek hebben gelezen in de demagoog van de week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een staflid, dat anoniem wilde blijven om relaties te beschermen, vertelde The Athletic hoe sommige spelers verbijsterd waren door zijn constante gevloek tijdens teamgesprekken.' @:kingroland
Als je oa. dit gedrag nou eens achterwege had gelaten gedurende die afgelopen 6 jaar, dan was je een stuk beter te pruimen geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hč
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.quote:
Het is ook gewoon niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, ZolderKamerAutist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Maar je bent gestopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnen
Dat was zijn bijnaam hier in 19/20 en 20/21, voordat hij radicaliseerde en nog leuke nieuwtjes had. Volgens mij omdat Rijnmond bij hem op bezoek kwam en hij vrij letterlijk op een zolderkamer woonde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topicquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topic
Beetje de docent in mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |