En Van der Sar in zn prime?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:42 schreef RipCity het volgende:
Ze schieten ze zo slecht in. Die stopt cillesen zelfs.
that's footballquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:42 schreef Zorro het volgende:
De club die op hangen en wurgen de "groepsfase" overleefde gaat door
Welkom in de wereld van knock-out-voetbal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:42 schreef Zorro het volgende:
Zo blijkt 1ste eindigen in de eerste fase ook weinig waardquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:42 schreef Zorro het volgende:
Echt? Gebeurt dat vaker ja?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van knock-out-voetbal.
Liverpool heeft eigenlijk vrij weinig op de bank zitten, zeker met Gomez geblesseerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:43 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Liverpool de conditieslag kansloos verloor, gesterkt door de eigen fanatieke aanhang zou je toch meer verwachten. Het was één slappe hap die verlenging.
PSG terecht door.
Slot absolutely bottled that. Terrible subs, bad tactics second half, ran out best players into the ground, played for penalties but took all our best takers off and put Nunez and Jones 2nd and 3rd? Completely bafflingquote:
Regel 1 van sport: wie wint heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van knock-out-voetbal.
VI maar effe terugkijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn ogen.
Normaal zullen de nummer 15 tot 18 niet 1 van de beste teams van Europa zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo blijkt 1ste eindigen in de eerste fase ook weinig waard
Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Regel 1 van sport: wie wint heeft gewonnen.
Ik vond dat echt een raar verhaal waar ik Enrique niet heel fijn uit vond komen maar wellicht had ik te weinig informatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, die oude paljas Robert Moreno die Luis Enrique zijn terugkeer als Spaans bondscoach in 2019 wilde ontzeggen, coacht inmiddels in rattenland Rusland. Dat zegt genoeg over die vent.
Het verhaal is dat Robert Moreno graag zelf het EK wilde afmaken voordat Lucho zou terugkeren. Volgens Enrique was dat zo. En daar is Robert Moreno enorm gepikeerd over.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een raar verhaal waar ik Enrique niet heel fijn uit vond komen maar wellicht had ik te weinig informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |