SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Mijn weekplanning gaat niet goed, ik heb nog op de planning om te koken:
- lunchsalade van de appie (+ restjes groenten, ik heb nog drie dagen hiervoor voordat MOET OP!!!)
- pastinaak voor pastinaaksoep
- macaroni 2x (MOET OP!! maar kan ik ook invriezen, dus dat ga ik doen)
- woksaus (MOET OP!!!!)
- witte kool salade (MOET OP!!!)
- courgette (MOET AL EEN WEEK OP!!!!)help
de lunchopties zijn net zo rampzalig
Ik raak hier gestrest vanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Mijn weekplanning gaat niet goed, ik heb nog op de planning om te koken:
- lunchsalade van de appie (+ restjes groenten, ik heb nog drie dagen hiervoor voordat MOET OP!!!)
- pastinaak voor pastinaaksoep
- macaroni 2x (MOET OP!! maar kan ik ook invriezen, dus dat ga ik doen)
- woksaus (MOET OP!!!!)
- witte kool salade (MOET OP!!!)
- courgette (MOET AL EEN WEEK OP!!!!)help
de lunchopties zijn net zo rampzalig
Je auto ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen al vies een uur na aankoop.
hehehe, ik vind het ook niet chillquote:
Nou ja geen harde stukjes, maar die soort van pitjes die er in zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij sperziebonen met harde stukjes erin?
![]()
![]()
"Sperziebonen met een soort van pitjes die er in zitten," klinkt niet veel beterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja geen harde stukjes, maar die soort van pitjes die er in zitten
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, schijtzooi
Nog even kijken waar mn reserversleutel is en mn autopapieren
NOOIT MEER ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, ik vind het ook niet chillmaar had even paniek om aanbiedingen te missen want dingen zijn altijd maar 1x in de aanbieding en daarna nooit meer
In een plastic zak ademen is wat viesquote:
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet hebquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOIT MEER ?
*Grist de papieren zak uit @:Budapestenaar zn handen
Kinkyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een plastic zak ademen is wat vies
Vind nieuweautogeur wel heel erg lekker.quote:
Ja, voor als ik misschien de schoen wil inruilenquote:
Kan ik de oorlog in Oekraïne gebruiken als excuus voor de angst dat dingen nooit meer te koop zullen zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOIT MEER ?
*Grist de papieren zak uit @:Budapestenaar zn handen
Zwabquote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, schijtzooi
Nog even kijken waar mn reserversleutel is en mn autopapieren
PETRICHORquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind nieuweautogeur wel heel erg lekker.
Bijna net zo lekker als vers brood, gepofte knoflook uit de oven, verliefdheid, petrichor, frietjes op het zomerstrand of een bos in de herfst.
ik heb dit denk ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een plastic zak ademen is wat vies
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet heb
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet heb
Ik wil niet zo levenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik de oorlog in Oekraïne gebruiken als excuus voor de angst dat dingen nooit meer te koop zullen zijn?
quote:
Ik heb geen idee, denk misschien vast wel een keer als kindquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit denk ik nog nooit gedaan
[..]
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopen
er stond ook nog spaghetti op het lijstje maar dat ga ik echt niet meer redden met de rest van het eten, die courgette ga ik random overal doorheen gooien denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doen
Ik heb gewoon een weekplanning die niet zo urgent is.
Ja weet ik veel hoe die dingen heten die in een sperzieboon zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Sperziebonen met een soort van pitjes die er in zitten," klinkt niet veel beter
Kweenie
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor als ik misschien de schoen wil inruilen
Maar dikke kans dat ik dat niet doe
aaaaahwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, denk misschien vast wel een keer als kind
Vet avontuurlijk was ik toenquote:
Elke dag kopen kun je de 35% stickers meenemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopen
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit hebquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?Waarom zou je dat willen dan?
Met zakjes zwarte oogbonenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doen
Ik heb gewoon een weekplanning die niet zo urgent is.
@UitStralingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag kopen kun je de 35% stickers meenemen
Ik ga voor 70%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
heeftie weer last van aanstelleritus? aaaaaaahwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling
Ben je al aan het overgeven ?
quote:
JA KAKquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken...
- 3 van de 9 benodigde liters water
- Eten is wip
- Radio is misschien ook wel handig, leven is toch saai zonder
- Telefoon = zaklamp, lucifers moet nog even geregeld worden
- EHBO doos is onderweg
- Tellen dekens waar ik onder slaap?
- Fluitje in m'n sporttas
- Heb ik veel te veel van
- Denk niet dat ik op eens hoef te klussen
- Wc papier hamsteren we wel als alles los gaat
- Id-kaart zit gewoon in m'n broekzak, dus deze snap ik niet
- Idem, ik ga niet zonder sleutels weg
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken...
- 3 van de 9 benodigde liters water
- Eten is wip
- Radio is misschien ook wel handig, leven is toch saai zonder
- Telefoon = zaklamp, lucifers moet nog even geregeld worden
- EHBO doos is onderweg
- Tellen dekens waar ik onder slaap?
- Fluitje in m'n sporttas
- Heb ik veel te veel van
- Denk niet dat ik op eens hoef te klussen
- Wc papier hamsteren we wel als alles los gaat
- Id-kaart zit gewoon in m'n broekzak, dus deze snap ik niet
- Idem, ik ga niet zonder sleutels weg
Wordt ze in ieder geval niet meer getorpedeerd door die wegpiraatschoenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit heb![]()
Zou de Budabolide hem gaan missen dan?![]()
En de Godin.. zou zij het merken?
!!
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moet
Gewoon voor maanden wc papier inslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet standaard een rol wc-papier reserve hebben zijn sowieso wel van het risicovol leven
Ze hebben hier geen dynamische stickers, dus alleen 35%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor 70%of het moeten dingen zijn die zelden 70% zijn, dan is 40% oke
En brood bij voorkeur die van max 0,75 ct.
Nou, in juli de herkansingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt ze in ieder geval niet meer getorpedeerd door die wegpiraatschoen
Mijn reservesleutels liggen niet eens bij mij in huisquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA KAK
Reserversleutels van je auto.. daar heb je het al
Denk wel dat de Budabolide even afscheid zou willen nemen. Ze hebben toch heel wat keertjes samen geparkeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit heb![]()
Zou de Budabolide hem gaan missen dan?![]()
En de Godin.. zou zij het merken?
!!
Gewoon wielen onder monteren, dan is alles vervoerbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?want dan wordt het ook weer een ander verhaal/pakket
Waaaaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen dynamische stickers, dus alleen 35%
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moet
Of lekker een verspakket uit de bak overblijvers voor 1 euroquote:
Mijn reserversleutels van mn huis heb ik wel veelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn reservesleutels liggen niet eens bij mij in huis
Altijd een volle noodboodschappenomatrolley klaar hebben staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?want dan wordt het ook weer een ander verhaal/pakket
Staat wel iets over een tasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.
Gewoon een bidet installerenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet standaard een rol wc-papier reserve hebben zijn sowieso wel van het risicovol leven
oh, ja ok dat is niet dynamisch maar wel meer dan 70% korting gok ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of lekker een verspakket uit de bak overblijvers voor 1 euro
Ik probeer dat te vermijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.
ik wil gewoon geen nood, klinkt als veel werk manquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd een volle noodboodschappenomatrolley klaar hebben staan.
quote:
Weet ik veel, zal wel niet kunnen, heb er nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waaaaat
WAAAAT
Dit kunnen ze je niet aandoen, waarom niet. Wat belachelijk!!!
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Fransquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk wel dat de Budabolide even afscheid zou willen nemen. Ze hebben toch heel wat keertjes samen geparkeerd
Advocaatje met onjeklonjequote:
Hebben die alle 5 een trekhaak?quote:
Ja eerder iets van 85%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ok dat is niet dynamisch maar wel meer dan 70% korting gok ik
Ja, maar we hoeven dan niet meer te werken (waarschijnlijk), dus dan hebben we tijd zatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen nood, klinkt als veel werk man
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Frans![]()
Misschien moeten de Budabolide en de Godin maar even naast elkaar gaan staan, de volgende keer
Maar ja.. dan voelt de Schoen zich wel buitengesloten misschien
De Godin heeft een Duitse motorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Frans![]()
Misschien moeten de Budabolide en de Godin maar even naast elkaar gaan staan, de volgende keer
Maar ja.. dan voelt de Schoen zich wel buitengesloten misschien
Gedroogde meelwormen en Fa Douchegel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okselhaar en de geur van hamstervoer.
Wat is er met Total?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoor![]()
Trekt wel een beetje naar rechts als hij een Total ziet.
Hij kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
whehehehe Schoof slaat een modderfiguur in Europa
Ja, gewoon aanspannen en hortsik roepenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben die alle 5 een trekhaak?![]()
Kan ik ze dan gebruiken als een soort sledehond, maar dan een soort sledecaaf?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoor![]()
Trekt wel een beetje naar rechts als hij een Total ziet.
Oke, dit komt wel goed, als ik dit zo leesquote:
Misschien dat Wattie dan wel even tegen mij gaat blaffen, maar goed.. even laten zien wie de baas isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gewoon aanspannen en hortsik roepen
Paardenijs en dat ene oude vergeten T-shirtje achterin de kledingkast.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedroogde meelwormen en Fa Douchegel.
Ezelinnenmelk en een krokante sok.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenijs en dat ene oude vergeten T-shirtje achterin de kledingkast.
inderdaad. Maar hij had het wel ietwat kunnen voorzienquote:
Zwab zijn tape en een dik vel op warme melk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ezelinnenmelk en een krokante sok.
Oke, jij hebt gewonnenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwab zijn tape en een dik vel op warme melk.
Zeg eens niet zulke gore dingen johquote:
quote:De THP-motor (Turbo High Pressure) is een benzinemotor, die door BMW en PSA Peugeot Citroën is ontwikkeld. Bijzondere kenmerken van deze motor zijn de direct ingespoten brandstof en een variabele kleptiming. De THP-motor is voorzien van een turbo met variabele drukregeling.
De Godin is een halfzusje van de Schoen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg eens niet zulke gore dingen joh
[..]
heb het idee dat ik dan echt nog veel harder moet gaan werken maar dan om in leven te blijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar we hoeven dan niet meer te werken (waarschijnlijk), dus dan hebben we tijd zat
Misschien kan ik dan eens wat boeken uitlezen
Ik ga wel gras en boombast eten, net zoals de caafs.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb het idee dat ik dan echt nog veel harder moet gaan werken maar dan om in leven te blijven
Kun je vast lekkere smoothie van maken, als je een koe in de buurt hebtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel gras en boombast eten, net zoals de caafs.
Dag erna spring je op een koe in de wei en hap je er een sappige steak uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verraad van NSC?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar hij had het wel ietwat kunnen voorzien
Nee want jij hebt geen THP-blokquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Godin is een halfzusje van de Schoen?
Koe in z'n geheel in de blender.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je vast lekkere smoothie van maken, als je een koe in de buurt hebt
Opel en Citroën zijn inmiddels hetzelfde bedrijf dus in de toekomst is die kans wel aanwezigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg eens niet zulke gore dingen joh
[..]
Gedoetjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen nood, klinkt als veel werk man
BMW is BMWquote:
Gezeikjes.quote:
wat voor blender heb jijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koe in z'n geheel in de blender.
Oke, check.
ik ben puf aan het verzamelen om zaad te bekijken, haha zaadquote:
Turboblenderquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor blender heb jij
[..]
ik ben puf aan het verzamelen om zaad te bekijken, haha zaad
Stoïcijns.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke tape?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwab zijn tape en een dik vel op warme melk.
Ik was gisteren bij een kwekschique kledingwinkel en daar hadden ze een geldteller naast de pin staan om met losse (zwarte) briefjes te betalen.quote:
quote:
Wat jij wilt, dan zijn het vanaf nu halfzusjesquote:
Ik wil nu een cappuccino, na het lezen van dit verhaalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een kwekschique kledingwinkel en daar hadden ze een geldteller naast de pin staan om met losse (zwarte) briefjes te betalen.
Service
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat jij wilt, dan zijn het vanaf nu halfzusjes
Snel in de grond stoppen, hoef je er niet meer naar te kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wacht even. Is de Schoen een meisje?
Kregen we daar, plus een glaasje champagne en een saucijzenbroodje, nu ben ik daar niet van.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nu een cappuccino, na het lezen van dit verhaal
Doe niet zo extra, USquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kregen we daar, plus een glaasje champagne en een saucijzenbroodje, nu ben ik daar niet van.
Morgen wil de schoen niet van de parkeerplaats af omdat hij niets heeft om aan te trekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik vond dit al winst
Saucijzenbroodje is een beetje plebserig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kregen we daar, plus een glaasje champagne en een saucijzenbroodje, nu ben ik daar niet van.
Ja eens, maar zou beiden niet afslaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook liever een worstenbroodje dan een saucijzenbroodje
Een saucijzenbroodje is vaak zo vettigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje is een beetje plebserig.
Nee, doe normiequote:
Hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb die dan ook in het goedkope gezicht van de verkoper gegooid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje is een beetje plebserig.
Zit je dure pak gelijk onder de vette vingers.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een saucijzenbroodje is vaak zo vettig
Zo is het 100% echt gegaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die dan ook in het goedkope gezicht van de verkoper gegooid.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een saucijzenbroodje is vaak zo vettig
En daarna de Schoen.. Moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je dure pak gelijk onder de vette vingers.
Half dozijn oesters gevraagd?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die dan ook in het goedkope gezicht van de verkoper gegooid.
Nee.quote:
Allemaal gillend van de glijbaan des doods.quote:
Vraag patent aan, breng het op de markt en ga met vervroegd pensioenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In een saucijzenbroodje zouden eigenlijk twee van die worsten moeten zitten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag patent aan, breng het op de markt en ga met vervroegd pensioen
Ja of dertig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In een saucijzenbroodje zouden eigenlijk twee van die worsten moeten zitten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levende steur laten aanrukken om zelf kaviaar uit te snijden met mijn sleutelbos.
Minimaal, want het oog wil ook watquote:
Kun je weer een half dagje extra overleven, ik ben hier blij omquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, voor een noodpakket, kan ik wel nootjes bestellen bij de Notenshop![]()
Koop je ook een zak paardenwortels voor de caafs?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, voor een noodpakket, kan ik wel nootjes bestellen bij de Notenshop![]()
Ja, maar dat moet allemaal wel gedroogdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koop je ook een zak paardenwortels voor de caafs?
Wat zijn paardenwortels en waarom moet ik nu aan El Thijs denken?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koop je ook een zak paardenwortels voor de caafs?
Gedroogde wortels.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn paardenwortels en waarom moet ik nu aan El Thijs denken?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snel in de grond stoppen, hoef je er niet meer naar te kijken.
quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Even mijn obsessie met jullie delen
18.642
Het was een goede dag.
Raad het zaad!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]alle zaadjes in een bak husselen en dan in de grond stoppen en kijken wat er komt. Zou best leuk zijn als het zou kunnen
Nou, dat is weer een meevaller.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerik had deze week al opgegeven en toen bedacht ik me dat het vandaag dinsdag is
Wortels zijn al zo kwekdroog.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gedroogde wortels.
Dat laatste weet ik niet
Een aubergine dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wortels zijn al zo kwekdroog.
Lust ze prima hoor maar na een kwartiertje vrolijk en blij knabbelen voelt mijn mond als gemummificeerd.
Kilootje of 10 late spare ribs doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zo, ik heb ineens zin in een saucijzenbroodje joh
Ik deel mn jaar op in schoolblokken, zoals je vroeger deed toen je student wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is weer een meevaller.
We zitten al weer bijna aan het eind van het eerste kwartaal van 2025![]()
![]()
Aubergine vind ik echt zo'n twijfelgroente.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een aubergine dan?
Zo uit het vuistje.
Kom, we bellen de Lachende Visquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kilootje of 10 late spare ribs doen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deel mn jaar op in schoolblokken, zoals je vroeger deed toen je student wasen dan is het jaar alweer bijna voorbij? Ben voor mn gevoel net begonnen maar ok
Nee, is harstikke lekker als je daar bijv. Augergine parmigiana van maaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aubergine vind ik echt zo'n twijfelgroente.
Ontruim alle vensterbanken maar alvast motherfuckers.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom, we bellen de Lachende Vis
Dat je dan op een kringverjaardag zit en er dan een bordje met blokjes aubergine met een zilveruitje en een vlaggetje voorbij komt.quote:
Oh ja, context is belangrijkquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontruim alle vensterbanken maar alvast motherfuckers.
Birgi juicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan op een kringverjaardag zit en er dan een bordje met blokjes aubergine met een zilveruitje en een vlaggetje voorbij komt.
quote:
Ik ken een extreem dikmakend Italiaans recept met aubergines met veel bier en slagroom, is dit dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is harstikke lekker als je daar bijv. Augergine parmigiana van maakt![]()
![]()
Tiramisauberginequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een extreem dikmakend Italiaans recept met aubergines met veel bier en slagroom, is dit dat?
Eh nee en ik heb echt nog nooit gehoord van een geslaagde combi van bier met slagroomquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een extreem dikmakend Italiaans recept met aubergines met veel bier en slagroom, is dit dat?
Doodsangst in de kroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is goed dominante hengst met maaiend voorbeen
Dat zou ik dan wel weer etenquote:
All the side eyesquote:
En dan oppassen dat je niet de paraplubank in wordt gelanceerd door een enthousiaste keuquote:
Ik wil eigenlijk nog wel een boontje kwijt ergens. Heb al erwtjes. Maar ik denk dat ik stiekem een tuinboon er tussen ga stoppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag je kiezen welke categorie? Ik kies bonenzaad
Alle leed daargelaten, die spare ribsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan oppassen dat je niet de paraplubank in wordt gelanceerd door een enthousiaste keu
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan oppassen dat je niet de paraplubank in wordt gelanceerd door een enthousiaste keu
Dit gaat vast niet om de ring Rotterdamquote:
Drechttunnel genotquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat vast niet om de ring Rotterdam
een beetje pech?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
wind is weer weg![]()
volgens mij heb ik een beetje pech met het weer nu en kitesurfen
jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een beetje pech?
klinkt als een beetje meer pech steeds
Kinderspel in vergelijking met Rome en Parijsquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat vast niet om de ring Rotterdam
Na 1 dag terecht wow.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Nizno het volgende:
Goedemorgen.
Met je goede gedrag om 8u te moeten bellen naar de huisarts... en uiteindelijk voor morgen pas een afspraak... mag ik er morgen weer zo vroeg uit.. jottum
ik had vandaag al terecht gekund, maar dan niet bij de eigen huisarts maar bij 1 van de twee anderen in de praktijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 1 dag terecht wow.
Dat heb ik al 15 jaar niet meer meegemaakt.
Hier ben je al blij dat ze uberhaupt opnemen of je niet neerleggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had vandaag al terecht gekund, maar dan niet bij de eigen huisarts maar bij 1 van de twee anderen in de praktijk.
Had ik geen zin an... dus dan morgen maar...
voor de 4e keer in 5 maand mn maaginhoud geleegd...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ben je al blij dat ze uberhaupt opnemen of je niet neerleggen
Waar heb je last van?
goed dat je morgen gaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de 4e keer in 5 maand mn maaginhoud geleegd...
laatste 2 keer nog geen maand tussen
Hmm, snap dat je dan even naar je laat kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah leek me ook wel... gisteren weer ineens... had rond 5u het idee... mwa heb helemaal geen trek in eten of wat.. dus gewoon broodje gepakt...quote:
Toch bizarquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah leek me ook wel... gisteren weer ineens... had rond 5u het idee... mwa heb helemaal geen trek in eten of wat.. dus gewoon broodje gepakt...
om 7u ineens het idee dat ik toch zin had in eten.. oke prima. mn maaltijd was al zover klaar dus dat opgebakken... de helft gehad en toen begon het gevoel weer...
zo zonde ook elke keer van mn eten
ze vragen maar een eind weg. neem niet op voorhand al meequote:Op woensdag 12 maart 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch bizarmisschien kan je al een beetje gerrie meenemen, zullen ze vast om vragen :p
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het zo awkward toen ik het in de het ov mee moest nemen. dacht dat iedereen het wistquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze vragen maar een eind weg. neem niet op voorhand al mee
hahahaha ja kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond het zo awkward toen ik het in de het ov mee moest nemen. dacht dat iedereen het wist
Ik weet dit nog, je had het in de koelkast staan he?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond het zo awkward toen ik het in de het ov mee moest nemen. dacht dat iedereen het wist
Niznaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:27 schreef Nizno het volgende:
sjow nou dan gaan we maar eens kleren aan doen
niet meerquote:
Ja, de gezichtsuitdrukking achteraf ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle leed daargelaten, die spare ribs![]()
"kunnen we een bordje delen" is echt so not me
Lekker warm nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meer![]()
en op dat moment had ik wel al ondergoed en een tshirt aan
maar was wat frisjes
ja is wel verstandig...quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is wel verstandig...
en goedkoper dan de thermostaat een slinger geven
En de moeite die het kostte om het in het bakje te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet dit nog, je had het in de koelkast staan he?
proostquote:
Ik ga het zo nog eens opzoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En de moeite die het kostte om het in het bakje te krijgen.
Moggequote:
Ik had vandaag een pakketje moeten krijgen, vond ik gisteren na werk een verfrommeld papiertje met de tekst 'je was niet thuis' op de deurmat. Nu moet ik 'm zelf ophalen bij een ophaalpuntquote:
kun je mooi lopend doen, stapjes is hapjes!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:14 schreef BobBrombuik het volgende:
[..]
Ik had vandaag een pakketje moeten krijgen, vond ik gisteren na werk een verfrommeld papiertje met de tekst 'je was niet thuis' op de deurmat. Nu moet ik 'm zelf ophalen bij een ophaalpunt
En dan stopt het programma Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven ook nog. Ik lees dat Hugo Kennis en Froukje de Both "erg teleurgesteld en ook verdrietig" zijn.quote:
snif!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan stopt het programma Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven ook nog. Ik lees dat Hugo Kennis en Froukje de Both "erg teleurgesteld en ook verdrietig" zijn.
Dit doet me serieus pijn aan het hart.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan stopt het programma Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven ook nog. Ik lees dat Hugo Kennis en Froukje de Both "erg teleurgesteld en ook verdrietig" zijn.
Zeer aan je neus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me serieus pijn aan het hart.
RIP aan de nabestaanden.quote:
Want mensen houden van bloemen en Rob van mannen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nico en Rob zijn natuurlijk wel legendarisch.
Dat programma was allang ter ziele,quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nico en Rob zijn natuurlijk wel legendarisch.
Poot (haha) er nog wat schizofresia's bij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Die Nico was ook een baas. Die kwam op een omafiets met fietstassen aanfietsen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
quote:Er bestaat een document met een gedragscode speciaal voor Nico Zwinkels. In deze code wordt hem verboden seksueel getinte moppen te tappen, geen scheten laten tijdens opnames en hij moet ook doorwerken nadat de opnamen gestopt zijn.
zn stoel was niet stevig genoeg?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
Het nieuws wordt er niet beter op:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
Er bestaat een document met een gedragscode speciaal voor Nico Zwinkels. In deze code wordt hem verboden seksueel getinte moppen te tappen, geen scheten laten tijdens opnames en hij moet ook doorwerken nadat de opnamen gestopt zijn.
Waarschijnlijk niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh. Ga je het wel proberen te leren ?
Als dat je grootste probleem is dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Nizno het volgende:
Goedemorgen.
Met je goede gedrag om 8u te moeten bellen naar de huisarts... en uiteindelijk voor morgen pas een afspraak... mag ik er morgen weer zo vroeg uit.. jottum
Uitermate empathisch weer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat je grootste probleem is dan valt het allemaal reuze mee.
het is niet mn grootste probleem, maar idd het valt nog steeds reuze meequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat je grootste probleem is dan valt het allemaal reuze mee.
Ja, daar staat deze KSC wel om bekend.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:49 schreef BobBrombuik het volgende:
Ik ben wat aan het struinen geweest, het is gevoelsmatig bijna een eeuw geleden dat ik voor het laatst op FOK! gezeten heb, en ik kom er niet helemaal uit. Is er een manier waarop onthouden wordt wat het laatste bericht is dat je gelezen hebt, zodat ik later verder kan lezen? Iedere keer start ik of bij de eerste pagina, óf kom ik uit bij een "laatst gelezen" bericht welke ik inmiddels al 20x gezien heb. Excuus als dit soort vragen hier niet thuishoren trouwens
watquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die rare pijltjes achter de TT voor de naam van de TS
als je op die pijltjes klikt kom je op de plek waar de post is gezet nadat je het "laatst gelezen hebt "quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar staat deze KSC wel om bekend.
Dank voor de moeite! Het issue dat ik daar dus mee heb, is dat er niet onthouden wordt wanneer ik verder lees (dat is wat ik bedoelde met: óf kom ik uit bij een "laatst gelezen" bericht welke ik inmiddels al 20x gezien heb). Het lijkt erop dat mijn "laatst gelezen bericht" altijd dezelfde is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die rare pijltjes achter de TT voor de naam van de TS
Ik zit hier al sinds 1861 maar ik wist dit niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op die pijltjes klikt kom je op de plek waar de post is gezet nadat je het "laatst gelezen hebt "
Klopt niet helemaal want soms ben je nog actief dus zit je bij de post voor je de vorige keer afsloot. Of soms ben je te kort weg gegeweest en heeft hij niet gereset.
Maar je kan zelf onder aan in die zwarte balk (of boven aan) ook op reset drukken
[ afbeelding ]
dan is daarna dat pijltje op de post na je eigen reset
dan dus reset gebruikenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:59 schreef BobBrombuik het volgende:
[..]
Dank voor de moeite! Het issue dat ik daar dus mee heb, is dat er niet onthouden wordt wanneer ik verder lees (dat is wat ik bedoelde met: óf kom ik uit bij een "laatst gelezen" bericht welke ik inmiddels al 20x gezien heb). Het lijkt erop dat mijn "laatst gelezen bericht" altijd dezelfde is.
mijn voorbeelden zijn vanaf de desktopquote:
Is wel zoquote:
Ja, werkt hier ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn voorbeelden zijn vanaf de desktop
Je moeder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel zo![]()
Iemand vertelt iets
De te verwachte reactie: LEKKER VOOR JE LOLLERCOPTEREINZ!!
Tenzij het echt iets ernstigs is, dan valt het hier wel mee
Ja, dit soort reacties bijvoorbeeld.quote:
en zo heb ik voor ik aan het werk ga alweer een goede daad verricht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:01 schreef BobBrombuik het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht verstuurd voor ik je reactie las, maar bedankt! Dit werkt.
ik verlies ook wel eens een pas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je wel mee oppassen als users geen moeder meer hebben of pas zijn verloren, maar oh well.. kom je snel genoeg achter.
Nou stel je maar eens voor dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:01 schreef BobBrombuik het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht verstuurd voor ik je reactie las, maar bedankt! Dit werkt.
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verlies ook wel eens een pas.
Dan vraag ik bij de bank een nieuwe aan.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ga met muis naar rechterbovenhoek"
Is het nog steeds hullie moeder, dat blijft, die ademt alleen niet zoveel meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je wel mee oppassen als users geen moeder meer hebben of pas zijn verloren, maar oh well.. kom je snel genoeg achter.
die staan allemaal gelezen... en sowieso 301 posts per pagina hebben dan heb je ook al die nummertjes van 1 tot 7 nietquote:
Mijn huis heeft geen wielenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het nog steeds hullie moeder, dat blijft, die ademt alleen niet zoveel meer.
Uiteindelijk eindigen we allemaal in de Grote Stofzuiger.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn huis heeft geen wielen![]()
Verder:
Want stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren.
Ik plas veelal zittend, maar niet omdat ik daartoe genoodzaakt ben. Ik werk als marketing en communicatie-mannetje in de bouwsector, heb twee katten, ben dol op hiken/kamperen en schrijf graag (korte) verhalen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou stel je maar eens voor dan?
Plas je zittende of staande?
Klinkt wel rustgevend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigen we allemaal in de Grote Stofzuiger.
ja als dat stof wil ik ook wederkeren.quote:
Dan ben ik benieuwd of er elven is op die andere zandkorrels in het heelalquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:09 schreef Karzai het volgende:
Wij zijn niet groter dan een zandkorrel in het heelal
wel twaalvenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of er elven is op die andere zandkorrels in het heelal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |