SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wou ik ook al zeggenquote:
Lekker buiten spelen, kinders.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef Haags het volgende:
Kind spreekt af om buiten te spelen met een klasgenoot en in 1x staan er 10 klasgenoten in de woonkamer.
Hoe is het
Inderdaad. Hup hup naar buiten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker buiten spelen, kinders.
Pinnetje uit handgranaat trekken en snel wegrennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef Haags het volgende:
Kind spreekt af om buiten te spelen met een klasgenoot en in 1x staan er 10 klasgenoten in de woonkamer.
Hoe is het
Er is weer een hint voor de nieuwe mystery classic: "Kun je wat zachter praten? De film begint."quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het zelf ook niet gelezen. Wat exact mijn punt is.
Moest gniffelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
Met chatten hier zie je ook geen gezichtsuitdrukkingen of gebaren, dus zoveel verschil is er niet.
Hmm. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is weer een hint voor de nieuwe mystery classic: "Kun je wat zachter praten? De film begint."
Zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Daar moet ik even over nadenken.
Eerste ingeving is Cape Fear. Maar dat zal denk ik niet.
Bekijk deze YouTube-video
Mooi dat je je er wat beter over voelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat gesprek over wonen viel alleen maar mee.![]()
Ze willen me plaatsen in een eenpersoons appartement in een wijk, dichtbij werk![]()
![]()
Stuk zefstandiger dan nu, dat is het spannendste en ook wel tricky, maar ze denken dat ik het wel kan...
Is er dan nog wel begeleiding voor als je ergens mee vastloopt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze willen me plaatsen in een eenpersoons appartement in een wijk, dichtbij werk![]()
![]()
Stuk zefstandiger dan nu, dat is het spannendste en ook wel tricky, maar ze denken dat ik het wel kan...
Denk niet dat AI het snel over snotterige kibbeling of holle aders in je kroketten heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
Met chatten hier zie je ook geen gezichtsuitdrukkingen of gebaren, dus zoveel verschil is er niet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi dat je je er wat beter over voelt.Is er begeleiding in de buurt oid? Of komt die dan op bezoek?
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er dan nog wel begeleiding voor als je ergens mee vastloopt?
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Zelfstandiger is altijd wel spannend, succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De grootste verandering is dat ik weer een eigen keuken heb. Hier kan ik wel koken, maar zonder privacy, dat heb ik het laatste jaar enorm gemist...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
moet je nu ook al voor jezelf je maaltijden maken of is dat 1 van de veranderingen?
spullen die echt van jezelf zijn en niet door een ander gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De grootste verandering is dat ik weer een eigen keuken heb. Hier kan ik wel koken, maar zonder privacy, dat heb ik het laatste jaar enorm gemist...
Ohh spannend bosje!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft de importheffingen op Canadees staal en aluminium verdubbeld naar 50 procent.
Is nog niet bekend. De woning is nu nog bezet en zal natuurlijk een beetje moeten worden opgeknapt..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh spannend bosje!
En per wanneer is dat dan?
Er vanuit gaande dat ie dan ook daadwerkelijk ophoepelt..quote:
schop ze er uit... jouw huissiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. De woning is nu nog bezet en zal natuurlijk een beetje moeten worden opgeknapt..
Ja dat wel...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ie dan ook daadwerkelijk ophoepelt..
en blender.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
moeten we appie zegels sparen voor bossie zn bestekuitzet?
https://www.ah.nl/acties/smeg
als bossie een appie app heeft dan kan hij zijn linkje delen en sturen we hem alle zegeltjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en blender.
Hoe transfer de zegels digitaal?
Ik heb tot nu toe maar 1 zegel gespaardquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
als bossie een appie app heeft dan kan hij zijn linkje delen en sturen we hem alle zegeltjes
ik 0, want doe standaard boodschappen bij Jumbo. maar de rest van de mensjes hier is zo rijk dat ze met liefde de aankomende weken de AH leeg gaan kopen om veel zegels voor bossie te sparenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar 1 zegel gespaard
Maar de AH is verder lopen dan se dekamarktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik 0, want doe standaard boodschappen bij Jumbo. maar de rest van de mensjes hier is zo rijk dat ze met liefde de aankomende weken de AH leeg gaan kopen om veel zegels voor bossie te sparen
Ik woon praktisch boven de ah.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de AH is verder lopen dan se dekamarkt
geen taartvorm nodig?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb eigenlijk al redelijk wat keukenspullen de opslag Ga nu nog niks bijkopen. Eerst kijken wat ik echt nodig heb, maar dit aanbod doet me wel goed....
Ik kreeg die messen kado van een vriend op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
Heb zelf de vorige bestekset van AH, met vooral die hele mooie steakmessen van destijds was ik nog steeds helemaal verliefd op ben.
Huphup, zegeltjes sparenquote:
Klinkt goed bossiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.
Die haal ik wel bij de hema of supermarktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen taartvorm nodig?
we willen wel taart als we op de koffie komen
ik zag toevallig op threads iets over dat we kunnen smullen met smeg.... dus ik was uiteraard benieuwd...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg die messen kado van een vriend op mijn verjaardag.
Laatst heb ik wel veel vershoudbakken gespaard bij de ah.
Ik wil meer op mijn centjes letten.quote:
tis dat het helemaal aan de andere kant van NL is en ik dus niet even op de koffie kom, maar anders had ik zelf wel een appeltaart gebakken om mee te nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die haal ik wel bij de hema of supermarkt
Ik wil appeltaart maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Appeltaart schijnt overrated te zijn, las ik gister ergens.
appeltaart is gezond want fruitquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
mijn vierkante hapjespan heb ik weg kunnen kieperen, want ietwat bol en daar reageerde mijn elektrieke kookplaat niet opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet niet zeker of die grillpan op mijn inductiefornuis rondje past.
Verstandigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil meer op mijn centjes letten.
Heeft wek laatst wol gekocht om een vest en trui te haken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Leugensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar ook wat pannen moeten weg kieperen toen ik van gas naar inductie ging.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vierkante hapjespan heb ik weg kunnen kieperen, want ietwat bol en daar reageerde mijn elektrieke kookplaat niet op
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
VerstandigBesparen op kledingkostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Goed duwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet niet zeker of die grillpan op mijn inductiefornuis rondje past.
ik gelukkig alleen de hapjespanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook wat pannen moeten weg kieperen toen ik van gas naar inductie ging.
Inductie is wel relaxter koken,
Makkelijkste recept is gewoon cruimble maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
Ook een stuk makkelijker te maken dan schwarzwalder Kirschtorte
we zullen jou eens goed duwen.... naar de uitgangquote:
Ja gaat echt traag deze actie, net 8 zegeltjes terwijl ik ook nog eens de verdubbelaar aan heb staanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar 1 zegel gespaard
Want garen is "goedkoper"quote:
What did I doooooo...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zullen jou eens goed duwen.... naar de uitgang
Naar een room met @greysbones ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zullen jou eens goed duwen.... naar de uitgang
Ik vind inductie ook superchill iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook wat pannen moeten weg kieperen toen ik van gas naar inductie ging.
Inductie is wel relaxter koken,
ow dat kan ookquote:
Gaat als het goed is langer mee dan goedkope kleding uit china.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want garen is "goedkoper"
Uhuh uhuh
@Budapestenaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
En je kunt er trots mee rondparaderenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat als het goed is langer mee dan goedkope kleding uit china.
Als die naam zie, moet ik nu hier aan denken:quote:
ik ben nog steeds blij met mn aankoop in sept 23... meteen minivaatwassert er bij... koningin in de keuken geworden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind inductie ook superchill idd
WIE WAS DAT #rijdenderechterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook de hele dag een vestje aangehad.quote:
Heb zelfs een dekentje gepakt nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag een vestje aangehad.
Verrassend genoeg zit ik ook onder een dekentjequote:
feyenoord shirt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit gewoon in een voetbalshirt en lange broek en heb het niet koud
Wat is de mooiste die je hebt gekregen met dat abo?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shrewsbury Town was weer zo'n mysteryshirt
Nooit meer geneuzel over een lekke band om onder een meet uit te komen heaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren 16203 stapjes.
Vandaag 14104 tot nu toe.
Ben weer actief.
Lekker toetjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Karzai het volgende:
A table, de saus was al klaar dus ik hoefde enkel de pasta te koken
[ afbeelding ]
Mijn telefoon telt het fietsen mee als stapjes. Weet nog niet hoe ik dit goed moet zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit meer geneuzel over een lekke band om onder een meet uit te komen hea
Ik koop ze ook soms los. Dit is wel een van de mooistequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de mooiste die je hebt gekregen met dat abo?
14.968.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Momenteel: 12.990 stapjes, komt nog wat meer bij.
Stapjes maken naar 4ebeebebequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft het maar druk deze week.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even de begeleiding een beetje laten schrikken. Die woning waar ik het eerder over had, is in een componistenbuurt. Dus had ik op Spotify die desbetreffende componist aangezet. Totaal anders dan Alestorm en consorten wat ie normaal gesproken hoort...![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft het maar druk deze week.
goed bezigquote:
Kibbelingsoep?quote:
Neequote:
Echt hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt de taal niet?
Tijd voor de inburgering.
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jaquote:
Die quiz is stukquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt de taal niet?
Magie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Hoe kunnen mensen zonder abonnement chill mobiel FOK!ken met al die reclames.
Doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's platslaan en als zeldzame drentse munt op ebay verkopen
In zo'n machine waar je een stuiver in doet en er dan zo'n patroontje in wordt gedrukt als je de hendel draait?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dat je dan een foto van Hedwig erop gedrukt krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
In zo'n machine waar je een stuiver in doet en er dan zo'n patroontje in wordt gedrukt als je de hendel draait?
Je legt een euro op het pad en wacht tot er een hunebed overheen rijdt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
In zo'n machine waar je een stuiver in doet en er dan zo'n patroontje in wordt gedrukt als je de hendel draait?
Sow.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet, want irritant. FOK! ervaar ik dan niet meer zo leuk als het ooit was, dus wil daarom er niet voor betalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Zeker zo'n vuige vlaaienvreterquote:
Sow.quote:
26/23quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt de taal niet?
Misschien tijd voor een update?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt de taal niet?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
Stond ook niet bij dat jij dat zou moeten doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is niet mijn inburgeringsexamen vriend.
@:kwiwi
En dan geeft iemand je een abo cadeau.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, want irritant. FOK! ervaar ik dan niet meer zo leuk als het ooit was, dus wil daarom er niet voor betalen.
Hoezo?quote:
Oh ik dacht even dat ik weer voor de bus gegooid werd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stond ook niet bij dat jij dat zou moeten doen
Zijn baard is ook weer langer dan die van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind jij Theodorus Beza ook zo'n ongelooflijke LUL?
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat ik weer voor de bus gegooid werd.
ja, kan echt nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn baard is ook weer langer dan die van jou?
Rupsjenooitgenoeg?quote:
Wat goed bosquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ik heb er ook 0, maar count me in voor het bos-in-eigen-woning sponsorpakketquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik 0, want doe standaard boodschappen bij Jumbo. maar de rest van de mensjes hier is zo rijk dat ze met liefde de aankomende weken de AH leeg gaan kopen om veel zegels voor bossie te sparen
Moet eerst even tijd vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is niet mijn inburgeringsexamen vriend.
@:kwiwi
Zoekt bos smeg zegeltjes?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er ook 0, maar count me in voor het bos-in-eigen-woning sponsorpakket
Ik heb zondag even boodschappen gedaan dus ik heb al 17 zegeltjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke 300 euro een kaart vol, en dan moet je nog flink bijlappen zie ik
En je krijgt pas een zegeltje bij 10 euro. Nadeel van elke dag boodschappen doen is dat je dat lang niet altijd redtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke 300 euro een kaart vol, en dan moet je nog flink bijlappen zie ik
Ik ben gewoon naar binnen geleid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhhh, ik kom er nu pas achter dat ik ook in het inburgeringsexamen van de KSC sta
Goedemorgen..
Of dat je uiteindelijk 450 euro voor een kaart betaalt omdat je steeds meer dan 10 euro maar minder dan 20 uitgeeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je krijgt pas een zegeltje bij 10 euro. Nadeel van elke dag boodschappen doen is dat je dat lang niet altijd redt
Door wie?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar binnen geleid.
Dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of dat je uiteindelijk 450 euro voor een kaart betaalt omdat je steeds meer dan 10 euro maar minder dan 20 uitgeeft.
Ja oplichters zijn hetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of dat je uiteindelijk 450 euro voor een kaart betaalt omdat je steeds meer dan 10 euro maar minder dan 20 uitgeeft.
Niet direct was denk ik meer een geintje van anderen hier nu ik waarschijnlijk meer zelfstandiger ga wonen...quote:
Zit je weer in VBL te klooien?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die gaan janken om een spelletje, jezus christus
Gaat over de F1 managerquote:
Ohja, moet ik ook nog een doen, kijken of mijn F1TV nog werktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat over de F1 manager
Iemand zit te janken dat Norris duurder is dan Verstappen, dat de motoren en de chassis per team anders zijn, dat er te weinig budget is en dat de waardes niet worden gebaseerd op de uitslag van vorig jaar.
Bij mij is er gisteren 95¤ afgeschrevenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, moet ik ook nog een doen, kijken of mijn F1TV nog werkt
Volgens mij zat die bij mij aan een CC gekoppeld die ik heb opgezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is er gisteren 95¤ afgeschreven
Heb je al een EHBO doos?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Beginnetje gemaakt aan m'n noodpakket
3L water en 2 potten met sperziebonen. Overleef ik toch wel mooi een dag mee. Als ik koude bonen door m'n strot krijg dat is.
Appelmoes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Water moet nog naar 6L en er moeten absoluut nog een pak crackers en soep komen voor als ik weer eens de hele dag boven de wc heb gehangen
Nu nog even verzinnen wat er in godsnaam lang houdbaar is en als ontbijt en lunch kan dienen.
Heb je al genoeg kwark voor 72 uur in de bosjes verstopt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er nog niet, zal morgen wel komen.
quote:
Of appelcompote.quote:
Kwark is niet zo lekker meer als je het een dag buiten de koelkast hebt bewaard.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je al genoeg kwark voor 72 uur in de bosjes verstopt?
Dat gaat nog net.quote:
Wel een goed idee om koude boontjes mee weg te werken eigenlijkquote:
GRAAG GEDAANquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een goed idee om koude boontjes mee weg te werken eigenlijk
* Nattekat zet appelmoes op het noodpakketlijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoeft niet eens zo lang houdbaar te zijn, je kunt ook gewoon zorgen dat je altijd een extra brood in de vriezer hebt bijvoorbeeld. En dingen als chocopasta en pindakaas zijn goed houdbaar buiten de koelkast als beleg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Water moet nog naar 6L en er moeten absoluut nog een pak crackers en soep komen voor als ik weer eens de hele dag boven de wc heb gehangen
Nu nog even verzinnen wat er in godsnaam lang houdbaar is en als ontbijt en lunch kan dienen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik help graagZo verdien je je muffins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik help graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHREEUW NIET ZO.quote:
Zit je hier in je eentje, gezelliequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Hoe groot zou een ups moeten zijn als ik een modem, router, en een NAS 72 uur draaiende wil houden.
Lekker film kijken en Fokken als de Russen komen.
quote:
Het probleem is dat ik geen vriezer heb waar ik 3 dagen aan brood in kan bewaren. Ik koop elke zaterdagochtend gewoon brood voor het weekend en dat gaat op zondag op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft niet eens zo lang houdbaar te zijn, je kunt ook gewoon zorgen dat je altijd een extra brood in de vriezer hebt bijvoorbeeld. En dingen als chocopasta en pindakaas zijn goed houdbaar buiten de koelkast als beleg.
Misschien valt de stroom voor eeuwig uit, heb je ook niets meer aan je vriezer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen vriezer heb waar ik 3 dagen aan brood in kan bewaren. Ik koop elke zaterdagochtend gewoon brood voor het weekend en dat gaat op zondag op.
Ik kreeg laatst bij de AH To Go in een Too Good To Go pakket (die pakketten met alles op de datum) een pot bouillon mee, is houdbaar tot 2029quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Als alles dusdanig naar de tering gaat dat stroom voor eeuwig uit valt, maakt een noodpakket echt geen ene ruk meer uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien valt de stroom voor eeuwig uit, heb je ook niets meer aan je vriezer.
Zit zeker weer vol met van die smerige kidneybonenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:nattekat
Je hebt ook lunchbowl van bonduelle, hoef je ook niet te verwarmen
Ik kocht dat overigens alleen als het in de aanbieding was, want ik vond het een tikje prijzig
Die beschrijvingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst bij de AH To Go in een Too Good To Go pakket (die pakketten met alles op de datum) een pot bouillon mee, is houdbaar tot 2029https://www.ah.nl/product(...)rbouillon-biologisch
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst bij de AH To Go in een Too Good To Go pakket (die pakketten met alles op de datum) een pot bouillon mee, is houdbaar tot 2029https://www.ah.nl/product(...)rbouillon-biologisch
Ok.quote:De runderbouillon hebben we 96 uur laten trekken
Het rund dat getrokken werd kreeg per uur betaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Vandaar dat ie bijna 4,5 euro is.
Eh, nee, want ik kies voor de varianten zonder de kidneybonen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit zeker weer vol met van die smerige kidneybonen
Goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het rund dat getrokken werd kreeg per uur betaald.
9 liter.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Hoe lang moet die trekken?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed.
Ik ga even een slaaptheetje maken
Iemand ook nog iets ?
1 seconde?quote:
Ik heb nu al 12 liter in huis.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 liter.
3 liter per dag, voor drie dagen.
quote:
Ik dacht 2quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 liter.
3 liter per dag, voor drie dagen.
Heel goedquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al 12 liter in huis.![]()
+ wat blikjes Charlie's
En 2 blikjes Redbull
Waaronder de smaak Abrikoos- aardbei
WTF.. abrikoos- aardbei???
Oh, het is wel bruiswater, moet ook even wat normaal water in huis hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel goedJij moet ook vijf caafs in leven houden.
Die zijn voor als de nood langer aanhoudt dan 72 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel goedJij moet ook vijf caafs in leven houden.
Wattie aan het boerenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het is wel bruiswater, moet ook even wat normaal water in huis hebben
Met pindasaus best te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn voor als de nood langer aanhoudt dan 72 uur.
Nu alleen nog bedenken wat ik er mee moet. Waarschijnlijk 4 jaar in de kast laten staan en er dan achter komen dat die inmiddels over de datum isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Vandaar dat ie bijna 4,5 euro is.
Hoeist, Kirby?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn voor als de nood langer aanhoudt dan 72 uur.
Wat zit er wel in dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee, want ik kies voor de varianten zonder de kidneybonen.
Want ik hou niet zo van kidneybonen.
Dat kunnen ze fysiek nietquote:
Misschien moet je ook een campinggasstelletje op je lijstje zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht 2
Kan gewoon de wc doorspoelen met water uit de sloot hè.
Al moet er dan geen enorme sneeuwstorm des doods zijn als oorzaak van de ellende. Dan is water uit de sloot niet helemaal optimaal qua vloeibaarheid.
Chocolade is niet zo lekker meer na een paar maanden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn pakketje vordert. Ik heb voldoende water, wat blikken, zak ongezouten pinda’s, potjes appelmoes. Nu nog wat chocolade en wat crackers.
Wel lastig als je wat verkeerds hebt gegetenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kunnen ze fysiek niet
Overgeven ook niet
Wat is er mis met een ouderwets kampvuur?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een campinggasstelletje op je lijstje zetten
Chocolade heb ik wel genoeg in huis, daar kan ik ook makkelijk een week op levenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn pakketje vordert. Ik heb voldoende water, wat blikken, zak ongezouten pinda’s, potjes appelmoes. Nu nog wat chocolade en wat crackers.
Weet niet of jij zin hebt om je woonkamer in de fik te steken?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ouderwets kampvuur?
Ik zal ‘m op tijd vervangenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chocolade is niet zo lekker meer na een paar maanden.
Zo'n campingsetje zou ik ook niet zo snel binnen aan zetten zonder luchtcirculatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of jij zin hebt om je woonkamer in de fik te steken?
Bonduelle Lunchbowl bulgurquote:
Heb je hout, aanmaakblokjes en lucifers in je noodpakket?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ouderwets kampvuur?
Ja, meestal gaan ze dan ook gewoon dood.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel lastig als je wat verkeerds hebt gegeten
Met goed weer: de bbq aansteken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een campinggasstelletje op je lijstje zetten
tldrquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonduelle Lunchbowl bulgur
Mix van Beluga linzen, bulgur, gegrilde groenten, cherrytomaten met extra-vergine olijfolie 3%.
Bonduelle Lunchbowl quinoa
Mix van wortelen, kikkererwten, maïs, quinoa met extra-vergine olijfolie 3,6%
Bonduelle Lunchbowl spelt
Mix van spelt, erwtjes, zwarte oogbonen, cherrytomaten, paprika's en olijven met extra-vergine olijfolie 2,8%
Ik at het (heel verrassend) weleens als lunch, als ik geen zin had in de standaard dingen.
ik vind deze echt heerlijk. Al die zakjes trouwens, ook van andere merkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mix van Beluga linzen, bulgur, gegrilde groenten, cherrytomaten met extra-vergine olijfolie 3%.
Mix van spelt, erwtjes, zwarte oogbonen, cherrytomaten, paprika's en olijven met extra-vergine olijfolie 2,8%
Ik at het (heel verrassend) weleens als lunch, als ik geen zin had in de standaard dingen.
Lucifers komt nog, verder neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hout, aanmaakblokjes en lucifers in je noodpakket?
Die quinoa een keer geprobeerd, maar na een paar happen weggegooidquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipstervoer in een zakje.quote:
Muren mee stukadoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die quinoa een keer geprobeerd, maar na een paar happen weggegooid
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meestal gaan ze dan ook gewoon dood.
Ik vind ze ook lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind deze echt heerlijk. Al die zakjes trouwens, ook van andere merken
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die quinoa een keer geprobeerd, maar na een paar happen weggegooid
Klinkt alsnog niet heel aantrekkelijk, zwarte oogbonenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke, ik heb die naam verder ook niet bedachtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsnog niet heel aantrekkelijk, zwarte oogbonen
https://www.ah.nl/product(...)le-quinoa-en-lentilsquote:
In Oekraïne was het halsoverkop huis en haard achterlaten, de auto in en naar veilige oorden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Als ik denk aan het moeten gebruiken van een noodpakket dan denk ik ook meteen aan plunderingen etc. Hoe ging dat eigenlijk in Oekraïne? Weet iemand dat
Ik had laatst BOON gekocht, was ook wel goed te doen en lekker makkelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)le-quinoa-en-lentils
https://www.ah.nl/product(...)puy-en-green-lentils
deze vorige week ook gehaald, nog nooit op maar gok ook lekker
Ben geen fan van kikkererwt. Hoewel ik humus wel lekker vind als je de kikkererwten niet te sterk proeft.quote:
okquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Oekraïne was het halsoverkop huis en haard achterlaten, de auto in en naar veilige oorden.
Geen tijd om even broodjes te smeren voor onderweg.
wat kocht je? ik heb die bonenstoof gekocht, weet nog niet precies wat ik er nog meer bij wil doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst BOON gekocht, was ook wel goed te doen en lekker makkelijk
Volgens mij de linzen in kruidige tomatensaus, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok
[..]
wat kocht je? ik heb die bonenstoof gekocht, weet nog niet precies wat ik er nog meer bij wil doen
Ik vind de structuur van humus niet te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben geen fan van kikkererwt. Hoewel ik humus wel lekker vind als je de kikkererwten niet te sterk proeft.
Alleen sperzie- en snijbonen (en kouseband)quote:
Snorrenvoer vind ik esthetisch en cultureeltechnisch niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben geen fan van kikkererwt. Hoewel ik humus wel lekker vind als je de kikkererwten niet te sterk proeft.
Kikkererwten zijn eigenlijk alleen lekker als falafelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kouseband opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen sperzie- en snijbonen (en kouseband)
Smaakt ook naar kousenband.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kouseband op
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij de linzen in kruidige tomatensaus, maar ik weet het niet zeker
arme jongenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen sperzie- en snijbonen (en kouseband)
SPEKpanty ?quote:
Beetje hetzelfde als sperziebonen maar zonder die harde stukjes er inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kouseband op
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snorrenvoer vind ik esthetisch en cultureeltechnisch niet bij jou passen.
O ja, ook prima te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kikkererwten zijn eigenlijk alleen lekker als falafel
Voedsel wat 25 jaar lang houdbaar isquote:Koop hier een hoogwaardig voedsel noodrantsoen met een houdbaarheid van 5 tot 25 jaar voor een noodsituatie..
Met van die vieze worstvingertjes?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Zwaait met vies halfzwart handje naar 4E.
gedroogde pastaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voedsel wat 25 jaar lang houdbaar is
Waarom heb jij sperziebonen met harde stukjes erin?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als sperziebonen maar zonder die harde stukjes er in
Dat is het soort voedsel dat meteen uit de supermarkt al niet meer te vreten is en na 25 jaar nog steeds niet te vreten is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen al vies een uur na aankoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ow ja daarom heb ik ook F! FG naast de FOK!f1 managerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat over de F1 manager
Iemand zit te janken dat Norris duurder is dan Verstappen, dat de motoren en de chassis per team anders zijn, dat er te weinig budget is en dat de waardes niet worden gebaseerd op de uitslag van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |