SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wou ik ook al zeggenquote:
Lekker buiten spelen, kinders.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef Haags het volgende:
Kind spreekt af om buiten te spelen met een klasgenoot en in 1x staan er 10 klasgenoten in de woonkamer.
Hoe is het
Inderdaad. Hup hup naar buiten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker buiten spelen, kinders.
Pinnetje uit handgranaat trekken en snel wegrennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:52 schreef Haags het volgende:
Kind spreekt af om buiten te spelen met een klasgenoot en in 1x staan er 10 klasgenoten in de woonkamer.
Hoe is het
Er is weer een hint voor de nieuwe mystery classic: "Kun je wat zachter praten? De film begint."quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het zelf ook niet gelezen. Wat exact mijn punt is.
Moest gniffelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
Met chatten hier zie je ook geen gezichtsuitdrukkingen of gebaren, dus zoveel verschil is er niet.
Hmm. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is weer een hint voor de nieuwe mystery classic: "Kun je wat zachter praten? De film begint."
Zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Daar moet ik even over nadenken.
Eerste ingeving is Cape Fear. Maar dat zal denk ik niet.
Bekijk deze YouTube-video
Mooi dat je je er wat beter over voelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat gesprek over wonen viel alleen maar mee.![]()
Ze willen me plaatsen in een eenpersoons appartement in een wijk, dichtbij werk![]()
![]()
Stuk zefstandiger dan nu, dat is het spannendste en ook wel tricky, maar ze denken dat ik het wel kan...
Is er dan nog wel begeleiding voor als je ergens mee vastloopt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze willen me plaatsen in een eenpersoons appartement in een wijk, dichtbij werk![]()
![]()
Stuk zefstandiger dan nu, dat is het spannendste en ook wel tricky, maar ze denken dat ik het wel kan...
Denk niet dat AI het snel over snotterige kibbeling of holle aders in je kroketten heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
Met chatten hier zie je ook geen gezichtsuitdrukkingen of gebaren, dus zoveel verschil is er niet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi dat je je er wat beter over voelt.Is er begeleiding in de buurt oid? Of komt die dan op bezoek?
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er dan nog wel begeleiding voor als je ergens mee vastloopt?
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Zelfstandiger is altijd wel spannend, succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De grootste verandering is dat ik weer een eigen keuken heb. Hier kan ik wel koken, maar zonder privacy, dat heb ik het laatste jaar enorm gemist...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
moet je nu ook al voor jezelf je maaltijden maken of is dat 1 van de veranderingen?
spullen die echt van jezelf zijn en niet door een ander gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De grootste verandering is dat ik weer een eigen keuken heb. Hier kan ik wel koken, maar zonder privacy, dat heb ik het laatste jaar enorm gemist...
Ohh spannend bosje!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft de importheffingen op Canadees staal en aluminium verdubbeld naar 50 procent.
Is nog niet bekend. De woning is nu nog bezet en zal natuurlijk een beetje moeten worden opgeknapt..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh spannend bosje!
En per wanneer is dat dan?
Er vanuit gaande dat ie dan ook daadwerkelijk ophoepelt..quote:
schop ze er uit... jouw huissiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. De woning is nu nog bezet en zal natuurlijk een beetje moeten worden opgeknapt..
Ja dat wel...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ie dan ook daadwerkelijk ophoepelt..
en blender.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
moeten we appie zegels sparen voor bossie zn bestekuitzet?
https://www.ah.nl/acties/smeg
als bossie een appie app heeft dan kan hij zijn linkje delen en sturen we hem alle zegeltjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en blender.
Hoe transfer de zegels digitaal?
Ik heb tot nu toe maar 1 zegel gespaardquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
als bossie een appie app heeft dan kan hij zijn linkje delen en sturen we hem alle zegeltjes
ik 0, want doe standaard boodschappen bij Jumbo. maar de rest van de mensjes hier is zo rijk dat ze met liefde de aankomende weken de AH leeg gaan kopen om veel zegels voor bossie te sparenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar 1 zegel gespaard
Maar de AH is verder lopen dan se dekamarktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik 0, want doe standaard boodschappen bij Jumbo. maar de rest van de mensjes hier is zo rijk dat ze met liefde de aankomende weken de AH leeg gaan kopen om veel zegels voor bossie te sparen
Ik woon praktisch boven de ah.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de AH is verder lopen dan se dekamarkt
geen taartvorm nodig?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb eigenlijk al redelijk wat keukenspullen de opslag Ga nu nog niks bijkopen. Eerst kijken wat ik echt nodig heb, maar dit aanbod doet me wel goed....
Ik kreeg die messen kado van een vriend op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
Heb zelf de vorige bestekset van AH, met vooral die hele mooie steakmessen van destijds was ik nog steeds helemaal verliefd op ben.
Huphup, zegeltjes sparenquote:
Klinkt goed bossiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja want het blijft een woning van de GGz. Dus begeleiding komt op afspraak of als ik bel.
Die haal ik wel bij de hema of supermarktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen taartvorm nodig?
we willen wel taart als we op de koffie komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |