SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Mijn weekplanning gaat niet goed, ik heb nog op de planning om te koken:
- lunchsalade van de appie (+ restjes groenten, ik heb nog drie dagen hiervoor voordat MOET OP!!!)
- pastinaak voor pastinaaksoep
- macaroni 2x (MOET OP!! maar kan ik ook invriezen, dus dat ga ik doen)
- woksaus (MOET OP!!!!)
- witte kool salade (MOET OP!!!)
- courgette (MOET AL EEN WEEK OP!!!!)help
de lunchopties zijn net zo rampzalig
Ik raak hier gestrest vanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Mijn weekplanning gaat niet goed, ik heb nog op de planning om te koken:
- lunchsalade van de appie (+ restjes groenten, ik heb nog drie dagen hiervoor voordat MOET OP!!!)
- pastinaak voor pastinaaksoep
- macaroni 2x (MOET OP!! maar kan ik ook invriezen, dus dat ga ik doen)
- woksaus (MOET OP!!!!)
- witte kool salade (MOET OP!!!)
- courgette (MOET AL EEN WEEK OP!!!!)help
de lunchopties zijn net zo rampzalig
Je auto ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen al vies een uur na aankoop.
hehehe, ik vind het ook niet chillquote:
Nou ja geen harde stukjes, maar die soort van pitjes die er in zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij sperziebonen met harde stukjes erin?
![]()
![]()
"Sperziebonen met een soort van pitjes die er in zitten," klinkt niet veel beterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja geen harde stukjes, maar die soort van pitjes die er in zitten
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, schijtzooi
Nog even kijken waar mn reserversleutel is en mn autopapieren
NOOIT MEER ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, ik vind het ook niet chillmaar had even paniek om aanbiedingen te missen want dingen zijn altijd maar 1x in de aanbieding en daarna nooit meer
In een plastic zak ademen is wat viesquote:
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet hebquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOIT MEER ?
*Grist de papieren zak uit @:Budapestenaar zn handen
Kinkyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een plastic zak ademen is wat vies
Vind nieuweautogeur wel heel erg lekker.quote:
Ja, voor als ik misschien de schoen wil inruilenquote:
Kan ik de oorlog in Oekraïne gebruiken als excuus voor de angst dat dingen nooit meer te koop zullen zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOIT MEER ?
*Grist de papieren zak uit @:Budapestenaar zn handen
Zwabquote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, schijtzooi
Nog even kijken waar mn reserversleutel is en mn autopapieren
PETRICHORquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind nieuweautogeur wel heel erg lekker.
Bijna net zo lekker als vers brood, gepofte knoflook uit de oven, verliefdheid, petrichor, frietjes op het zomerstrand of een bos in de herfst.
ik heb dit denk ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een plastic zak ademen is wat vies
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet heb
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik dus gewoon elke dag boodschappen doe zodat ik dat gestress met dingen die opmoeten niet heb
Ik wil niet zo levenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik de oorlog in Oekraïne gebruiken als excuus voor de angst dat dingen nooit meer te koop zullen zijn?
quote:
Ik heb geen idee, denk misschien vast wel een keer als kindquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit denk ik nog nooit gedaan
[..]
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopen
er stond ook nog spaghetti op het lijstje maar dat ga ik echt niet meer redden met de rest van het eten, die courgette ga ik random overal doorheen gooien denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doen
Ik heb gewoon een weekplanning die niet zo urgent is.
Ja weet ik veel hoe die dingen heten die in een sperzieboon zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Sperziebonen met een soort van pitjes die er in zitten," klinkt niet veel beter
Kweenie
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor als ik misschien de schoen wil inruilen
Maar dikke kans dat ik dat niet doe
aaaaahwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, denk misschien vast wel een keer als kind
Vet avontuurlijk was ik toenquote:
Elke dag kopen kun je de 35% stickers meenemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Dat heeft niks te maken met aanbiedingen die aflopen
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit hebquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?Waarom zou je dat willen dan?
Met zakjes zwarte oogbonenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want dan raak ik gestrest dat ik elke dag boodschappen moet doen
Ik heb gewoon een weekplanning die niet zo urgent is.
@UitStralingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag kopen kun je de 35% stickers meenemen
Ik ga voor 70%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
heeftie weer last van aanstelleritus? aaaaaaahwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling
Ben je al aan het overgeven ?
quote:
JA KAKquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken...
- 3 van de 9 benodigde liters water
- Eten is wip
- Radio is misschien ook wel handig, leven is toch saai zonder
- Telefoon = zaklamp, lucifers moet nog even geregeld worden
- EHBO doos is onderweg
- Tellen dekens waar ik onder slaap?
- Fluitje in m'n sporttas
- Heb ik veel te veel van
- Denk niet dat ik op eens hoef te klussen
- Wc papier hamsteren we wel als alles los gaat
- Id-kaart zit gewoon in m'n broekzak, dus deze snap ik niet
- Idem, ik ga niet zonder sleutels weg
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken...
- 3 van de 9 benodigde liters water
- Eten is wip
- Radio is misschien ook wel handig, leven is toch saai zonder
- Telefoon = zaklamp, lucifers moet nog even geregeld worden
- EHBO doos is onderweg
- Tellen dekens waar ik onder slaap?
- Fluitje in m'n sporttas
- Heb ik veel te veel van
- Denk niet dat ik op eens hoef te klussen
- Wc papier hamsteren we wel als alles los gaat
- Id-kaart zit gewoon in m'n broekzak, dus deze snap ik niet
- Idem, ik ga niet zonder sleutels weg
Wordt ze in ieder geval niet meer getorpedeerd door die wegpiraatschoenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit heb![]()
Zou de Budabolide hem gaan missen dan?![]()
En de Godin.. zou zij het merken?
!!
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moet
Gewoon voor maanden wc papier inslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet standaard een rol wc-papier reserve hebben zijn sowieso wel van het risicovol leven
Ze hebben hier geen dynamische stickers, dus alleen 35%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor 70%of het moeten dingen zijn die zelden 70% zijn, dan is 40% oke
En brood bij voorkeur die van max 0,75 ct.
Nou, in juli de herkansingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt ze in ieder geval niet meer getorpedeerd door die wegpiraatschoen
Mijn reservesleutels liggen niet eens bij mij in huisquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA KAK
Reserversleutels van je auto.. daar heb je het al
Denk wel dat de Budabolide even afscheid zou willen nemen. Ze hebben toch heel wat keertjes samen geparkeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... Omdat hoewel ik de Schoen heel comfy vind, ik hem nu al een aantal jaar in bezit heb![]()
Zou de Budabolide hem gaan missen dan?![]()
En de Godin.. zou zij het merken?
!!
Gewoon wielen onder monteren, dan is alles vervoerbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?want dan wordt het ook weer een ander verhaal/pakket
Waaaaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen dynamische stickers, dus alleen 35%
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens vind ik een volle tank brandstof ook wel handig. Als je dan toch ineens weg moet
Of lekker een verspakket uit de bak overblijvers voor 1 euroquote:
Mijn reserversleutels van mn huis heb ik wel veelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn reservesleutels liggen niet eens bij mij in huis
Altijd een volle noodboodschappenomatrolley klaar hebben staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre dat noodpakket vervoerbaar moet zijn?want dan wordt het ook weer een ander verhaal/pakket
Staat wel iets over een tasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.
Gewoon een bidet installerenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die niet standaard een rol wc-papier reserve hebben zijn sowieso wel van het risicovol leven
oh, ja ok dat is niet dynamisch maar wel meer dan 70% korting gok ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of lekker een verspakket uit de bak overblijvers voor 1 euro
Ik probeer dat te vermijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorbereid op avontuur is ook belangrijk in een mensenleven.
ik wil gewoon geen nood, klinkt als veel werk manquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd een volle noodboodschappenomatrolley klaar hebben staan.
quote:
Weet ik veel, zal wel niet kunnen, heb er nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waaaaat
WAAAAT
Dit kunnen ze je niet aandoen, waarom niet. Wat belachelijk!!!
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Fransquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk wel dat de Budabolide even afscheid zou willen nemen. Ze hebben toch heel wat keertjes samen geparkeerd
Advocaatje met onjeklonjequote:
Hebben die alle 5 een trekhaak?quote:
Ja eerder iets van 85%quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ok dat is niet dynamisch maar wel meer dan 70% korting gok ik
Ja, maar we hoeven dan niet meer te werken (waarschijnlijk), dus dan hebben we tijd zatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen nood, klinkt als veel werk man
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Frans![]()
Misschien moeten de Budabolide en de Godin maar even naast elkaar gaan staan, de volgende keer
Maar ja.. dan voelt de Schoen zich wel buitengesloten misschien
De Godin heeft een Duitse motorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of de Schoen in het Duits heeft gesproken en de Budabolide Frans![]()
Misschien moeten de Budabolide en de Godin maar even naast elkaar gaan staan, de volgende keer
Maar ja.. dan voelt de Schoen zich wel buitengesloten misschien
Gedroogde meelwormen en Fa Douchegel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okselhaar en de geur van hamstervoer.
Wat is er met Total?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoor![]()
Trekt wel een beetje naar rechts als hij een Total ziet.
Hij kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
whehehehe Schoof slaat een modderfiguur in Europa
Ja, gewoon aanspannen en hortsik roepenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben die alle 5 een trekhaak?![]()
Kan ik ze dan gebruiken als een soort sledehond, maar dan een soort sledecaaf?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide is netjes ingeburgerd hoor![]()
Trekt wel een beetje naar rechts als hij een Total ziet.
Oke, dit komt wel goed, als ik dit zo leesquote:
Misschien dat Wattie dan wel even tegen mij gaat blaffen, maar goed.. even laten zien wie de baas isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gewoon aanspannen en hortsik roepen
Paardenijs en dat ene oude vergeten T-shirtje achterin de kledingkast.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedroogde meelwormen en Fa Douchegel.
Ezelinnenmelk en een krokante sok.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenijs en dat ene oude vergeten T-shirtje achterin de kledingkast.
inderdaad. Maar hij had het wel ietwat kunnen voorzienquote:
Zwab zijn tape en een dik vel op warme melk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ezelinnenmelk en een krokante sok.
Oke, jij hebt gewonnenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwab zijn tape en een dik vel op warme melk.
Zeg eens niet zulke gore dingen johquote:
quote:De THP-motor (Turbo High Pressure) is een benzinemotor, die door BMW en PSA Peugeot Citroën is ontwikkeld. Bijzondere kenmerken van deze motor zijn de direct ingespoten brandstof en een variabele kleptiming. De THP-motor is voorzien van een turbo met variabele drukregeling.
De Godin is een halfzusje van de Schoen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg eens niet zulke gore dingen joh
[..]
heb het idee dat ik dan echt nog veel harder moet gaan werken maar dan om in leven te blijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar we hoeven dan niet meer te werken (waarschijnlijk), dus dan hebben we tijd zat
Misschien kan ik dan eens wat boeken uitlezen
Ik ga wel gras en boombast eten, net zoals de caafs.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb het idee dat ik dan echt nog veel harder moet gaan werken maar dan om in leven te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |