De egte straafleef, in de park vechten om het laatste blik Kanon!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wow een gevecht, heftig!!!!!!!!! Ik moet elke dag knokken om te overleven!!!!!
Je begint wel een beetje vervelend te worden zeikerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch niet te geloven, is echt erg
Luister, blijf staan. Ik maak geen grap.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje vervelend te worden zeikerd.
Je bent een grap.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Luister, blijf staan. Ik maak geen grap.
wtf maatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Als je het zelf gelooft is het toch prima?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:42 schreef einzeinz het volgende:
Tim zal ooit eens eindigen met een mes tussen zijn ribben!
Ik ben al voor veel minder in conflicten terecht gekomen.
Onlangs iemand die met hoge snelheid met zijn wagen meerdere keren probeerde op me in te rijden. En dat was gewoon omdat ik iemand aangesproken had dat ie niet door het rood mocht rijden. Ben daarna 3x mogen wegspringen van zijn wagen.
?quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het zelf gelooft is het toch prima?²
Vertel me je stroggels, a broer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zeker, gewoon verwijderen 'from existence' dit soort mensen. Ik zou er geen traan om laten. Beter nog, ik zou slingers ophangen en een feestelijke taart kopen om het te vieren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:12 schreef Qarrad het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het kan dat we zoveel kapotte hoofden en korte lontjes rond hebben lopen die dit soort gedrag denken te kunnen vertonen. Als je voor de camera een belachelijk masker opzet en rare dramatische taal uit gaat slaan ("je hebt de naam van een dode in je mond genomen!") als reactie, dan mag wat mij betreft die hele omgeving waarin dat normaal is in de fik worden gezet van mijn onderbuik. Kan en wil niet mee, veroorzaakt ellende, ruim volwassen dus geen kans op verbetering -> dikke doei.
Ohquote:Op woensdag 12 maart 2025 05:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je deze aflevering hebt gezien, het is gewoon typisch berber volk gedrag zoals wij dit kennen in Nederland.
Ook wel “bontkraagjes gedrag” genoemd.
Extreem gewelddadig, van alles roepen bedreigen en schelden waar geen logica in te vinden is, “je neemt de naam van de dood in je mond ja!”.
Aflevering wel gezien? Tim doet gewoon goed werk door dit soort oplichters met naam en toenaam te benoemen. Die lui moeten hard aangepakt worden. Rijden in peperdure auto's maar hebben wel voor tonnen aan schuld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:34 schreef Gibson88 het volgende:
Dit is Tim
Tim ziet een wespennest en pakt een stok
Dat nest moet stuk denkt Tim
En rost het nest aan gort
Tim wordt meerder keren gestoken
Het is allemaal de schuld van die wespen
Aldus Tim.
Zo! Een inheemse Berber!quote:
Tim zorgt dat oplichters aangepakt worden. En regelmatig met succes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:34 schreef Gibson88 het volgende:
Dit is Tim
Tim ziet een wespennest en pakt een stok
Dat nest moet stuk denkt Tim
En rost het nest aan gort
Tim wordt meerder keren gestoken
Het is allemaal de schuld van die wespen
Aldus Tim.
De Linkse Kerk aan het huilen krijgen, is natuurlijk ook niet zo héél moeilijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:44 schreef DrDentz het volgende:
Wel respect voor die man dat hij in z'n eentje een heel team van Tim Hofman en beveiligers aan het huilen heeft gemaakt.
Daar is de politie en rechterlijke macht voor. Geen amusementserie op YouTubequote:Op woensdag 12 maart 2025 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aflevering wel gezien? Tim doet gewoon goed werk door dit soort oplichters met naam en toenaam te benoemen. Die lui moeten hard aangepakt worden. Rijden in peperdure auto's maar hebben wel voor tonnen aan schuld.
Helemaal mee eens. Ik heb in mijn vorige reactie wellicht de indruk gewekt dat ik geweld jegens verslaggevers goedkeur, dat is bij deze absoluut niet het geval.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aflevering wel gezien? Tim doet gewoon goed werk door dit soort oplichters met naam en toenaam te benoemen. Die lui moeten hard aangepakt worden. Rijden in peperdure auto's maar hebben wel voor tonnen aan schuld.
Zie reactie hierboven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tim zorgt dat oplichters aangepakt worden. En regelmatig met succes.
Tim doet goed werk.
Eerlijk is eerlijk. Deze post verdien ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, stond zoiets maar in de OP hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |