Thanks!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
@:PunkieePie je bent lekker bezig in de SV!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:28 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien iets teveel details maar ik verveel me
Dat gaan we denk ik nog wel een paar keer horenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Jordy: meeste tot nu toe..Hij wrijft het er nog maar eens in....
Hij valt nogal eens in herhaling met alles eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaan we denk ik nog wel een paar keer horen
Hij had ook een goed systeemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Jordy: meeste tot nu toe..Hij wrijft het er nog maar eens in....
Is deels ook een tactiek. Ze weten dat ze met die zielige (kijk mij gepest en genegeerd worden) act weer wat symphatie stemmetjes bij de kijker kunnen genereren. Heeft bij Axel in het begin gewerkt en daarna ook bij Jane met dat gedoe met Jeffrey. Die 2 en vooral Jane weten maar al te goed hoe de kijker te manipuleren is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:18 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat mij opvalt aan jaxel is dat zij best wel hetzelfde gedrag als Jordy vertonen. Zaterdag en zondag helemaal in jubelstemming en overdreven vrolijk en sinds ze door hebben dat shapoo niet meer met hun samenwerkt zijn ze stil en chagrijnig (ok Jordy zijn pieken en dalen in in gedrag is misschien iets heftiger maar toch)
Ben voor hun bang dat dat niet meer gaat werken bij henquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:45 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Is deels ook een tactiek. Ze weten dat ze met die zielige (kijk mij gepest en genegeerd worden) act weer wat symphatie stemmetjes bij de kijker kunnen genereren. Heeft bij Axel in het begin gewerkt en daarna ook bij Jane met dat gedoe met Jeffrey. Die 2 en vooral Jane weten maar al te goed hoe de kijker te manipuleren is.
Too little, too late. De kijker kent zijn pappenheimers inmiddels.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:45 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Is deels ook een tactiek. Ze weten dat ze met die zielige (kijk mij gepest en genegeerd worden) act weer wat symphatie stemmetjes bij de kijker kunnen genereren. Heeft bij Axel in het begin gewerkt en daarna ook bij Jane met dat gedoe met Jeffrey. Die 2 en vooral Jane weten maar al te goed hoe de kijker te manipuleren is.
Is ook heel raar. Daar hebben ze 100% gelijk in. Die twee zijn omgedraaid als een blad aan een boomquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Axel hebben 'muntenwacht' en hebben het erover dat Sharice en Pootje heel anders tegen hun doen nu. Kleur bekennen prima, ieder z'n spel, maar ze kunnen buiten het spel toch gewoon normaal tegen elkaar doen vinden ze.
Filmpje: https://streamable.com/tlnsz5
Ik denk dat hij dan naar de een na laatste gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:50 schreef Flow3r het volgende:
Als ik het goed heb valt er nog een vrijstelling te krijgen uit de kist ? Maar geen nominatie meer ?
Nominatie zou naar het laagste bedrag gaan, Jolien met 1 euro zou genomineerd worden maar zij heeft nu een vrijstelling dus gaat de nominatie via de kist niet meer door? Of gaat dat dan naar de een na laagste ?
Denk het ook, maar zo is het niet gezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:50 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan naar de een na laatste gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |