Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:02 schreef Questular het volgende:
Tijd voor AC D-Day beetje nazi's steathkillen.
Strot doorsnijden en:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niemand die nazi's sympathiek vindquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.
Dus dit gaan ze nooit doen.
In principe heeft iedereen die autonomie wel, maar inmiddels is dat wel achterhaald. Dit soort grapjassen bepalen namelijk voor een groot deel de markt en verpesten het daarmee voor de andere consument. Games zijn half af en/of draaien voor geen meter, maar omdat Barry ieder jaar dezelfde FIFA koopt of Starfield een Day One purchase maakt wordt het universeel steeds meer geaccepteerd om als developer troep te publiceren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Kickinalfa het volgende:
AC is net als Fifa. Iedereen keer meer van hetzelfde met een mooi marketingverhaal eromheen en iedereen koopt het.
En als iemand het leuk vindt prima toch.
Waarom zou je je er druk over maken, je kunt het spel ook gewoon links laten liggen.
elon_salute.gifquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die nazi's sympathiek vind
Recent, net voor KCD2, toch heel veel nazi's de keel doorgesnedenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Nazi's worden veel te sympathiek gevonden de laatste tijd.
Dus dit gaan ze nooit doen.
Steamworkshopquote:
Nu Baldur’s Gate 3 want die game is, op de aankomende patch 8 na, af. KCD2 krijgt dit hele jaar nog (betaalde) content.quote:
Split Fiction met een maatjequote:
Best beoordeelde game van t jaar toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee sorry niet goed genoeg:P je moet kiezen tussen die 2
Wat deed je als eerste playthrough?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Drankster het volgende:
Ik zit momenteel balls deep in m’n Dark Urge Monk playtrough en het werd vannacht weer 02:00 terwijl om 07:30 de wekker ging.nog 5 trophies voor de plat.
Good guy Ranger. Best saaie class an sich. Echt een class waarmee ik moest multiclassen om gevechten leuk te houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed je als eerste playthrough?
Ja, 5E ranger is niet zo leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Good guy Ranger. Best saaie class an sich. Echt een class waarmee ik moest multiclassen om gevechten leuk te houden.
Ik ben tijdens m’n maandelijks DnD sessies nu een monk. Way of the Kensei, een subclass die niet in BG3 zit dus heb nu Way of the Hand. Lekker gasten onderuit trappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 5E ranger is niet zo leuk.
Ik doe mijn eerste run met een monk. Moet nog even kijken hoe precies alles werkt, want nog nooit monk gedaan.
Kensei zegt me niks. Vond druid of spores zeer tof. En Rune knight.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ben tijdens m’n maandelijks DnD sessies nu een monk. Way of the Kensei, een subclass die niet in BG3 zit dus heb nu Way of the Hand. Lekker gasten onderuit trappen.Tactician difficulty valt niet tegen btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |