Wil niet zo graag op tv eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geef je op en bewijs jezelf. @:cherrycoke kan het dus jij ook! ;-)
Goed kijkenquote:
Ik gil als hij in beeld komtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik luister meer dus mis de namen steeds. ZEG
Heb jij een tochtstrip voor de deur?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Energiebesparing
De tandjes wat opwindend
Stukje spectrumquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt een beetje onnozel over, weet niet waar het aan ligt. Zijn manier van spreken?
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb jij een tochtstrip voor de deur?
ik zet tegenwoordig de mechanische ventilatie uit als ik weg ben. Scheelt toch een 50 cent per dag!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Energiebesparing
De tandjes wat opwindend
Slordig praten en pep ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop